Wat je even kwijt wil #63

Zag laatst een chique dame in bontjas met de klauwen in de croissants knijpen en toen terugleggen. Ze was helemaal beledigd toen ik zei: wat u aanraakt moet u kopen.

34 likes

Ff kijken of ze al rijp zijn natuurlijk.
:question:

34 likes

Gatverdamme waarom doen mensen dit.

2 likes

Zooo goor! Hoeveel extra moeite kost het om ff zo’n tang te pakken.

3 likes

Maar dan kun je niet voelen welke lekker is

:smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja heel vaak reageren mensen heel verontwaardigd. Terwijl het echt heel vies is, helemaal als ze het terug leggen!! Iew

5 likes

Ik heb mijn laatste huiswerkopdrachten van het eerste deel van mijn cursus ingeleverd! :partying_face:
Tot en met volgend jaar kijk ik er niet meer naar. Byee!!!

16 likes

Ik ben al de hele ochtend aan het lachen om een filmpje uit Lang Leve de Liefde waar de vrouw zei dat ze uit Rotterdam en New York komt en die man reageerde met ‘oh ja, hotel new york daarzo’ :sob:

En vervolgens vertelde ze dat ‘Sweet Child of Mine’ voor haar was geschreven want ze feestte vroeger altijd met ‘de Guns’ hahaha wat een mensen bestaan er toch

14 likes

Ik ben ziek en mijn vriend is nu naar de supermarkt om het ultieme zielig-eten te halen… croissantjes uit blik met knakworst!! Can’t wait

23 likes

Love thuiswerken nu ik eindelijk leuk werk heb. Kan tussen het werken door opruimen, en lekker vanuit bed werken. :heart_eyes:

4 likes

Oh my… mijn moeder heeft ooit zo’n kapsel gehad, maar iets meer roze. Toen het nog niet hip was. En ik zat op de basisschool en mijn moeder kwam toen het schoolplein opgelopen met dat kapsel, nou ik kon wel door de grond zakken haha. Zou me tegenwoordig niet meer boeien, maar ik vond dat op die leeftijd echt genant haha.

2 likes

5 likes

NIET NU

8 likes

ik wil een vlog
dan spreek ik schorriemorrie voor je uit

2 likes

Nee ik zie er walgelijk uit atm, maar ik ga op deze deal terugkomen

2 likes

Je kunt ook hier een spraakbericht posten he

Heb even gemist waar het verder over gaat maar ben nu wel benieuwd of er blijkbaar verschillende uitspraken zijn van schorriemorrie :sweat_smile:

1 like

Heb je ooit een Vlaming schorriemorrie horen zeggen?

Ik wil dan wel inspreken hoe ik croissant uitspreek (hint: krozant)

6 likes

Pigs in a blanket? :full_moon_with_face:

3 likes

Nee, maar dat wil ik wel!

Ik kan niet meer vinden hoe ik zon spraakbericht kan delen, gewoon uploaden? Hij zegt dat t bestand te groot is

1 like

Als je een iPhone hebt moet je m in je bestanden zetten en dan uploaden ja.

Je kan best wel lange dingen opnemen

2 likes