Wat je even kwijt wil #63

Ik ga mn wenkies laten microbladen. Helemaal spannend

8 likes

Oe wil je een foto posten van het resultaat?

1 like

Of vind je het jammer?

Echt een droom
(Hopelijk zijn ze niet heel ziek)

8 likes

Hmmm nee dat denk ik niet. Maar ik wil wel een review geven

4 likes

Spannend!! Ben benieuwd

3 likes

Man ik heb nieuwe gordijnen die lichtberduisterend zijn, en nou dat zijn ze Ć©cht. Lig nog in bed en hoor buiten mensen praten en ik dacht ā€œhoezo sta je in je tuin te lullen als t nog pikkedonker en vroeg is???ā€
Maar het is 10u ā€˜s ochtends :disguised_face:

27 likes

Ugh heb echt 3 kutdromen achter elkaar gehad (man ging vreemd, kat verdronk en ging dood en de derde ben ik vergeten) dus nu lig ik echt met een sad kutgevoel in bed

7 likes

Ik heb morgen mijn eerste ski les en ik zit mijzelf helemaal zenuwachtig te maken. Sta ik daar straks tussen allemaal pubers te prutsen. Heb er gewoon spijt van dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat ik dit jaar mee ga op wintersport.

9 likes

Nee joh! Waarschijnlijk tussen de kleuters :slight_smile:
Haha sorry moet meteen denken aan mijn eigen/eerste ski-ervaring op de kinderpiste waar ik eruit werd geskied door letterlijk kinderen van 3

Wel heel leuk! Succes!

25 likes

Ik wil graag alvast op de perslijst/ pre-orderlijst/ early bird/ before plebs release whatever etc. Klinkt nu al top.

11 likes

Haha nee heb een groepsles voor mensen vanaf 13 jaar. Ellende

4 likes

@TantePollewop tiktok

4 likes

Zo leuk, dankjewel voor de reacties, @Solee ook

Hier kun je 'm dus al reserveren, maar als je de titel intypt bij Bol kun je het volgens mij daar ook reserveren.

Er staat ergens een indirecte mini shoutout naar een bepaald forum in haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

102 likes

Nice! Ik heb de titel meteen genoteerd, ben heel benieuwd!

8 likes

Spannend! Ben gisteren toevallig voor de 2e keer geweest, nu wel gewoon ā€˜vrij’ skiĆ«n in plaats van les. Die lessen gingen mij te traag haha, ik hoef niet de olympische spelen te skiĆ«n :rofl:.

Maar ga je in zo’n ski hal of op zo’n borstelbaan/rollerband?
Komt echt goed hoor. Het zal even wennen zijn, maar je zal merken dat het snel wat gemakkelijker wordt.

1 like

Ik heb hem besteld! Toch een klein kerstcadeautje voor mezelf haha.

5 likes

Ik ook :frown: Ben om 4uur vannacht tv gaan kijken omdat ik er klaar mee was

2 likes

Ik zing wel eens tijdens het schoonmaken op het werk ofzo maar ik vind het zo awkward als iemand dan naar me toe komt om te zeggen dat ik goed kan zingen. :smiling_face_with_tear: Probeer het ook altijd te doen als er niemand in de buurt is haha.

4 likes

Die cover!!! (Noem je dat zo bij een boek?) Wat een ziek vette foto :face_exhaling:
Oh emoji going wrong haha

En wie had er op t forum nog meer een boek uitgebracht?

4 likes