Er stond net iemand voor de deur van de postcode loterij met een gratis lot? Tenminste dat zei hij. Gebeurt dat wel eens of is dit heel sus?
Waarschijnlijk als je het geaccepteerd had kreeg je ƩƩn gratis lot maar zit je ook vast aan een lidmaatschap van minstens een jaar of zo.
Ze brachten het als een eenmalige prijs voor onze buurt en ik hoefde geen lid te zijn. Hij belde later ook nog aan. Beetje creepy vibes.
Dan moet binnen zoveel tijd weer contact opnemen dat je geen lid wilt zijn geloof ik. Anders ben je dat alsnog.
https://faq.postcodeloterij.nl/topic/3jKuEK5fHpj2Cmgh3/article/R5PbrwTwBbytDzruQ
Als je in een van de dorpen of steden in deze lijst woont was het waarschijnlijk legit
Jezus wat scammy. Vind dat zo asociaal, om mensen in deze tijd zo te benaderen.
Oh ja dan was het legit. Dan maar geen gratis lot.
Ik drink nu voor het eerst kombucha en⦠iew?
Die dingen waren echt top
Zoveel zin om kerstboodschappen te doen , echt genieten
Mijn moeder wil zaterdag naar Amsterdam om de kerstsfeer te proeven
ik heb na een feestje bij mij thuis een ring gevonden, heb naar de uitgenodigde groep gestuurd dat ik m had gevonden maar geen reactie (iedereen gelezen), nog individueel naar mensen geappt maar was van niemand? dit is al drie weken geleden en het is een mooie ring maar vind het zo raar om te gaan dragen hahaha
Dreams do come true
Haha geniet ervan!
Gewoon naar De lijn sturen, maar je mag geen fotoās nemen van mensen zonder hun toestemming.
Ik lees dit alles een vlaams accent en ik geniet daardoor extra van deze post.
Omg zo cool! Ben heel benieuwd, deel je tzt je roman hier? Meteen dikke verkoop natuurlijk
Wauw
@grace @Nysmn @instantramen Zo lief, dankjewel!!
Ja, ik kan wel wat delen. Het gaat om een groep mannen die een perfecte vrouw willen, en een wetenschapper die hierop inspeelt door een robotvrouw te ontwikkelen die volledig aanpasbaar is naar hun voorkeuren. De robot blijkt een groot succes onder de alsmaar groeiende groep eenzame mannen in onze maatschappij. Maar stiekem is de robotvrouw gebaseerd op de wetenschapper zijn ex. Die er dan achter komt, haha.
Uiteraard ben ik voor de ontevreden mannen deels geinspireerd door het āLeed dat daten heet/Leed dat een relatie heetā topic. Bedankt forum haha
Oef, weāre in for a treat