Ik moet nog wat bakken vandaag voor morgen en heb een paar ingrediënten niet rip.
Ik heb mijn hoop gevestigd op de Ekoplaza hier. Daar zal het vast niet zo druk zijn
Ik moet nog wat bakken vandaag voor morgen en heb een paar ingrediënten niet rip.
Ik heb mijn hoop gevestigd op de Ekoplaza hier. Daar zal het vast niet zo druk zijn
Vorig jaar waren er ook allemaal van die hel en verdoemenis berichten hier over de supermarkten en toen ik ging was er echt helemaal niks aan de hand. Dus het kan ook meevallen
Ik heb m’n duimnagel vanaf de zijkant echt ziek ingescheurd en het doet zo’n pijn. Ik bleef met zo’n klein haaltje aan m’n nagel achter m’n onderbroek haken
Ik las in de krant dat 48% van de Nederlandse supermarkten open is morgen, het worden er steeds meer
Had echt een bad hairday dus heb mn haar vast gedaan maar voel me dan altijd zoo onzeker alsof mijn neus nog 10 x langer lijkt
ik reed net langs de bakker op weg naar werk waar altijd een gigantische file is maar nu was het er ook kei rustig, echt vaag
Kom ons maar helpen , mega druk niet normaal gewoon.
Alles is al op
Ik krijg als clockwork elke 4 jaar griep. Inmiddels was de laatste keer dat ik griep had in 2018 dus toen ik hoorde over die griepepidemie dacht ik van Ohh damn. Nu voel ik me sinds gisteren weer ziek worden en het lijkt gewoon alsof het weer zo ver is. I hate when I’m right
Ik was net naar het winkelcentrum (alexandrium) en er was niemand? Toen ik aankwam dacht ik dat ik me vergist had in de tijd zo rustig was het. Maar chill want ik heb nu alles binnen en het is 10:30
Ik had hetzelfde daar gisterenavond! Had echt verwacht dat ik niet kon parkeren en dat het stampvol zou zijn overal. Er liep echt niemand
Nee, het is ook echt niet leuk. Veel zieke collega’s, enorme werkdruk. Moet dalijk werken, dus ben benieuwd hoelaat ik vanavond ergens thuis ben.
Het is gewoon rustig in de stad, hoe dan?
Zolang er niks van mijn taarten mislukt, hoef ik ook niet naar de supermarkt vandaag. DUIMEN.
Wij waren gisteren als uitje met het werk (en alle aanhang en kinderen) naar kerstcircus Haarlem. Met Hans Klok.
Maar dat is toch bizar om dat eens in het echt te zien die gast!
Je ziet een truc (in het midden van de piste dus achterkant wordt ook bekeken) en een van de schaats geklede dames verdwijnt en je denkt tja die zit vast ingenieus verstopt in die tafel. Voila dame verschijnt weer, maar dan wappert hij nog een keer met zijn doekje en er komt nog een dame uit dat kleine kistje!!!
Tja dan denk ik echt. Hoe dan!!!
Ik ga vanmiddag voor kerstavond naar familie en belde net met mijn zusje. Zij vroeg hoe laat mijn vriend er ongeveer is, dus ik zeg dat hij er ongeveer tegelijk met ons is. Zegt ze “oh, ja ik heb tegen [haar vriend] gezegd dat hij er pas rond vijf hoeft te zijn, want ik heb hem vanochtend om half 9 opgehaald na het stappen”. Haha, heftig begin van de kerstdagen wel!
Ooh ik heb echt zin in vanavond. Door corona hebben we de voorbije twee jaar kerst in kleine kring gevierd, maar vanavond is het voor het eerst sinds 2019 nog eens met de hele familie. Kijk er echt naar uit!
Ben ook net op tijd hersteld van de griep, enkel mijn stem is nog helemaal weg. Maar goed, zal wel gewoon luisteren naar anderen en zelf niet te veel babbelen vandaag.
Zes jaar te laat eindelijk mijn bloembollen geplant. Geen idee of ze het nog gaan doen of überhaupt in de grond blijven zitten want mijn kat kwam net al trots met de eerste naar binnen rennen.
Tweeling.
Ik vind boodschappen doen de dag voor kerst echt genieten. Lekker kijken hoe iedereen zich gestresst door de paden beweegt en vecht om de laatste vanillestokjes en mascarpone.