Ja maar prop ook maar eens een tweeling in een kistje. Dit was in ieder geval geen een eiige tweeling
Mân man heeft de vochtvreter omgegooid. Kan gebeuren, maar het opruimen is onmogelijk. Nu pas na de feestdagen mogelijk om het aan te pakken, maar hopelijk is onze vloer dan nog te redden. Het zit ook op de muur, hoe doe ik dat zonder het behang te vernaggelen. Uugggh. En ik kan dit ook niet loslaten dus laat mân feestdagen beĂŻnvloeden met mân overdenken.
Waarom is dat onmogelijk? Is het niet gewoon water wat er dan uitkomt?
Mijn hele FYP op Tiktok staat vol met mensen in Seattle en andere plekken in de VS die op straat schaatsen, glijdende autoâs, straten als ijsbanen. Vermakelijk voor mij maar kut voor de mensen die er negatieve gevolgen van ondervinden.
Ik vier oud en nieuw met een vriendengroep, denk iets van 15 mensen totaal, man/vrouw beetje 50/50.
En nu heeft degene die het organiseert (of nja de vrouw van het organiserende stel) een app gemaakt met alleen de vrouwen om te verdelen wie van ons welk eten maakt en meeneemt.
Echt wtf?? We gaan 2023 vieren toch, niet 1923? Vind het echt achterhaald en zit me helemaal op te winden hier
Krijgen we vanavond of morgen weer kerstmutsjes?
Nou blijkbaar vinden die mannen het prima, I guess? Het zijn wel allemaal stelletjes, dus t enige dat ik nog zou kunnen bedenken is dat de stelletjes dan samen wat maken maar dat de vrouwen het blijkbaar organiseren ofzo? Ik ben de enige single dus misschien is dit een normaal proces tussen hun wat ik niet snap.
Heb nog niet gereageerd, die groep is net gemaakt, weet ook niet zo goed wat te zeggen of misschien iets van âis het niet een beetje veel eten, want ik neem aan dat (naam vriend) net zoân app voor de mannen heeft gemaakt?â
is alleen voor betalende leden dit jaar heb ik gehoord!
zou gewoon zeggen dat je het gek vindt dat dit als alleen vrouwending gezien wordt, geen vage vragen stellen, want wie weet zullen ze de hint niet oppikken
Als je beheerder bent gemaakt ook gewoon de mannen toevoegen
Maar als jij geen partner hebt en het de rest (blijkbaar) niet uitmaakt, waarom zou je er dan wat van zeggen?
Ik vind het ook belachelijk hoor en zou zelf direct mijn vriend toevoegen en dan zelf uit de app stappen, maar als jij alleen bent, maakt het toch niet uit.
Nee ik zeg het ook niet goed, ik weet het namelijk niet zeker wat de mannen ervan vinden. Moet het inderdaad gewoon vragen want zit allemaal conclusies te trekken maar dat de groep ook al âNYE vrouwtjesâ heet maakte dat ik een vrij sterke eerste reactie had
Wat een ellende.
Hahaha, dat maakt het er idd niet beter op.
Hoezo maakt het niet uit omdat zij alleen is?
Ik vind het ook belachelijk, maar zou er zelf niks van zeggen in dit geval. Voor haar verandert er toch niks als de partners van die vrouwen ook in de appgroep zitten? En als die vrouwen het allemaal prima vinden om het zo te regelen, zou ik er verder ook geen energie in steken. Hun relatie, hun probleem.
Hmm ja ben ik het niet helemaal mee eens. Ik zou me hier heel erg aan storen dus ik zou er wel wat van zeggen, ook als ik geen partner zou hebben.
Nja ik zat wel te denken, alleen omdat ik een vrouw ben word er van me verwacht dat ik iets meeneem, als ik single man was denk ik niet dat ik was toegevoegd in deze groep. Dus in die zin is t wel raar
Maarja, iemand vroeg âhebben de mannen dan zoân app voor de drankâ, toen heb ik gevraagd âja, wat voor eten nemen de mannen mee?â. Reactie was wat grappend, haha niet echt genderneutraal nee, maar zet vooral de mannen aan het werk.
En de mannen kopen het vuurwerk
Nja, ik neem mn vrouwelijke soepje wel mee en we zien t wel de 31e
Het antwoord is wijn en te allen tijden iets te kauwen in je mik hebben.
Dat en oordopjes