Wat je even kwijt wil #63

Nice! Ik heb de titel meteen genoteerd, ben heel benieuwd!

8 likes

Spannend! Ben gisteren toevallig voor de 2e keer geweest, nu wel gewoon ‘vrij’ skiën in plaats van les. Die lessen gingen mij te traag haha, ik hoef niet de olympische spelen te skiën :rofl:.

Maar ga je in zo’n ski hal of op zo’n borstelbaan/rollerband?
Komt echt goed hoor. Het zal even wennen zijn, maar je zal merken dat het snel wat gemakkelijker wordt.

1 like

Ik heb hem besteld! Toch een klein kerstcadeautje voor mezelf haha.

5 likes

Ik ook :frown: Ben om 4uur vannacht tv gaan kijken omdat ik er klaar mee was

2 likes

Ik zing wel eens tijdens het schoonmaken op het werk ofzo maar ik vind het zo awkward als iemand dan naar me toe komt om te zeggen dat ik goed kan zingen. :smiling_face_with_tear: Probeer het ook altijd te doen als er niemand in de buurt is haha.

4 likes

Die cover!!! (Noem je dat zo bij een boek?) Wat een ziek vette foto :face_exhaling:
Oh emoji going wrong haha

En wie had er op t forum nog meer een boek uitgebracht?

4 likes

Ik ga naar een skihal, dankje voor het opbeuren, I need it.

Skihal is ook echt fijner!

De eerste keer ging ik bij zo’n borstelbaan. Nou toen dacht ik, cancel die vakantie maar want dit gaan we niet doen. :rofl:
Skihal is echt veel fijner en ze nemen je echt stap voor stap mee.
Zorg voor fijn zittende schoenen (voor zover ze fijn kunnen zitten), dus mochten ze knellen bv pas gewoon een ander paar of andere maat.
Oh en nog een tip die ik kreeg, hoe minder lang je ski lat hoe ‘makkelijker’. Ik had gisteren 140 en ik ben 1,78 en dat was top.

1 like

@LastYoungRenegade toch?

3 likes

Ja iemand had een detective prijs gewonnen oid toch?

3 likes

@zaatar dit jaar ook! Volgens mij dan sowieso al vier waar we het van weten.

2 likes

Heel tof, ik ga hem op mijn te lezen lijst zetten.

2 likes

Ja @Celeone

4 likes

Ik heb belachelijk duur dessert besteld voor kerst dat volgens mij ook veel te veel gaat zijn :melting_face:

7 likes

Wat voor dessert? :eyes:

van ieder één stronk dat blijkbaar voor 6 personen per stronk is, en dan nog 2 x die kleine taartjes :see_no_evil: Gaan we met 7 man aan vretten

image
Een mousse van melkchocolade geïnfuseerd met Robusta koffiebonen. Binnenin een smeuïge ganache montée van mascarpone en Amaretto op een heerlijk zachte cake van speculaas.
image
Onderaan een knapperig laagje biscuit vanille omgeven door licht gezoete room, binnenin zure en zoete toetsen van woudvruchten en biscuit natuur

image
• framboos – chocolade
• kokos – mango – yuzu
• chocolade
• citroen
• Baileys – chocolade
• framboos – lychee
• hazelnoot – chocolade
• karamel – hazelnoot
• pistache – kers – yoghurt

46 likes

Als je het niet opkrijgt, dan wil ik mij heus opofferen om het op te eten.

2 likes

Kapotlekker ik wil dit voor mezelf kopen
Van waar is t

3 likes

ben je het waard meid?

ik vries het wel in als er over is voor nieuwjaar

verlooy in oevel (klein belgisch dorp), ze hebben ook een winkel in het centrum van antwerpen
wel pokkeduur maar zo lekker van smaak, heel krachtig en verfijnd qua vorm en combinaties
ik kan de citroen taartjes ook ten harte aanraden, echt heerlijk sterk van smaak, de lauren taart is ook fenomenaal

4 likes

Va motherfocking kantie!!

34 likes