En wat heb je allemaal gekregen?
Dankjewel! Ik ga morgen naar ‘huis’ om praktische zaken te bespreken en ik wil blijven zitten waar ik woon. Mijn ouders willen mij financieel steunen en het is zijn beslissing dus hij zorgt er maar voor dat hij weg gaat. Je komt niet aan mijn huisje. Alles in mij voelt dat ik moet blijven wonen waar ik woon. Ik kan in januari 3 weken bij vriendin in Amsterdam wonen, haar huisgenoot is dan weg, dan kan hij wat anders zoeken.
En ik heb net een ticket naar Dubai geboekt, daar woont mijn beste vriendin. Ga daar in maart mijn verjaardag vieren joe groetjes feestcommissie
Echt heel veel letterlijk alles van mijn lijstje terwijl het een keuze optie was. Maar ben er super blij mee
Lekker in pyjama op de bank naar Johnny English kijken. Perfect.
Ok had bijna niet gekund, want de hond heeft vanochtend bijna de tv omver gegooid. Ach, is tenminste niet de kerstboom.
Oh hij wilt het huis ook. Wordt leuk gesprek
Lekker vriendelijk weer, je kunt ook gewoon niks zeggen.
Ik heb nog ergens een hockeystick liggen. Wil je die lenen?
@Konijntje zin om even te rellen tijdens kerst?
Heeft het huis een tuin waar je hem kan begraven?
Hoe the fack kan je mij dumpen en dan ook nog het huis laten afnemen?
Steek die wortel anders nog even verder in je reet misschien ben je dan wel gelukkig met jezelf.
Of was je zo zuur dat ze je met kerst geskipt hebben om je op te eten?
Sterkte in deze tijd meit. Hoop dat je snel gelukkig bent met jezelf.
Daar sta je dan op eerste kerstavond vast op het station in Zwolle. Merry Christmas.
Moeten we pull up met een FF knokploeg? Wat een lul de behanger hoor.
Morgen einde middag verzamelen Stadhuisplein. Desnoods stap ik naar de rechter, kan me echt niet schelen. Het huis behouden is het enige waar ik mij aan vast kan houden om er bovenop te komen.
Echt een klootviool dat hij zoiets flikt. In die zin beter kwijt dan rijk.
Staat het huis (contract?) op de naam van jullie
Alle 2? Wat een gedoe, snap dat je hier helemaal geen zin in hebt met een break up en dan ‘vechten’ voor je huis.
Ja, staat op ons allebei (huurcontract)
You got this girl
Kan niet wachten om de boom weer af te tuigen, maar wil morgen nog even een leuke foto van kind met de boom maken, dus moet nog even wachten.
Omg ik zie net HOE GOED DEZE KERSTMUTS past op ome Joffrey!!!
Hoop ik ook voor je, scheelt weer de klaagposts over je werk! Fijne kerst meid.