Wat je even kwijt wil #64

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted

Jij kan ook gewoon in het Nederlands terug praten hè, dat vertaalt hij dan ook

4 likes

Nou misschien kan die Franse persoon wel niet goed Engels :woman_shrugging:

5 likes

Man ik heb nog nooit zoveel pech gehad op vakantie :joy:. Bedwantsen, mijn vriend die onderweg naar Schiphol over een stucking stoepje viel en daardoor een hoofdwond had en pas 2 dagen later mocht vliegen (ik was er al), vervolgend werd een hotel in de jungle wat ik voor zn verjaardag maanden van te voren had geboekt last minute gecanceld omdat het dak van hun restaurant was ingestort (?? :joy:) en nu is de wasserette bijna al onze kleding kwijtgeraakt. Hahaha mij god wat een gekut :joy:

28 likes

Ik had vandaag een BHV herhaling en er zat een man in ons groepje met echt het allerhoogste woord. Hij ging met de docent in discussie, praatte heel vaak voor de docent en liep elke keer maar te vertellen wat hij allemaal wel niet had meegemaakt en hoe goed hij wel niet is. Hij heeft zelfs momenten gehad dat hij als burger de politie moest begeleiden tijdens een reanimatie. Maargoed, alles wat de docent aan hem vroeg beantwoordde hij dus fout en ik vond dat zooo heerlijk :joy: Later was ik ook bezig met mijn collega in een afgesloten oefenruimte toen er een brand situatie werd nagedaan. Toen zei die docent dus ook iets als “Ja hij denkt heel veel te weten maar dat valt eigenlijk vies tegen, helemaal voor iemand (vrijwilliger) van het rode kruis is zijn kennis zelfs matig” en oooh ik kan daar zo van genieten. Vind het echt vreselijk als mensen zo vol van zichzelf zijn en dan is zo’n opmerking echt mooi hahha

27 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Soms voel ik me echt een oud wijf. Ben een weekendje weggeweest en nu was ik vandaag echt niet vooruit te branden. Het lijkt wel alsof ik nadat ik een paar dagen weg ben geweest ook weer 2 dagen nodig heb om daarvan bij te komen. Herkent iemand dit?

18 likes

Haha zeker, ik moet ook altijd even sociaal weer opladen als ik een heel weekend onder de mensen ben geweest.

1 like

Ik weet dat ik het niet moet uitrekenen maar ik kan nog maar 6u slapen dus werk ff mee lijf en val in slaap :angry:

2 likes

Ik zit in de trein en het meisje tegenover me ging eerst smakkend een appel zitten eten en zit nu te zingen? Doe niet. Maar volgens mij heeft ze het door want ik keek haar zo aan per ongeluk :o_o:

18 likes

En nu zijn ze allemaal verkocht :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Thanks iedereen ook voor de lieve berichtjes!!

33 likes

Oeh wat fijn zeg! Hij zag er ook supermooi uit :heart_eyes:

2 likes

Er zal vast wel ergens lente zijn
7AKFGNWH6APQNAZRWNIXTX2LTU

9 likes

Zie het positief. Nu heb IK voorlopig geen last van hooikoorts

7 likes

Alsof het mijn schuld is dat jij niet tegen mooi weer kan :sob:

6 likes

Ik heb me vandaag ziekgemeld van werk omdat ik al nachten nauwelijks heb geslapen en me helemaal niet kon concentreren, stond de controlearts net op de stoep. Ben gewoon eerlijk geweest maar hij was gelukkig super begripvol en zei meteen dat hij ook aan me zag dat ik rust nodig had, dus dat ik dat vooral moest nemen.

Vind het zo stom dat ik dan toch, ondanks dat een arts bevestigd dat ik terecht rust heb genomen, me schuldig ga voelen over mijn ziekmelden? Het is ook totaal niet nodig want mijn werkgever doet daar totaal niet moeilijk over en hecht ook veel waarde aan de mentale gezondheid van werknemers, maar dan toch voel ik me kut

23 likes

Wow daar zou ik ook van schrikken, ik ben best wel veel ziek gemeld geweest laatste jaren maar nog nooit een controlearts gehad. Denk dat dat heel intrusive zou voelen. Hoop dat je toch nog wat kan uitrusten/bijkomen vandaag!

9 likes

Na één dag ziek zijn al? Wat bizar snel voor een controle.

7 likes

Ik dacht dat het gewoon random werd gedaan? Een controlearts gaat huizen af in de buurt waar diegene die dag moet werken en als jouw ziekmelding in die buurt zit komt diegene langs. Dit is mij ooit wijs gemaakt toen ik in 4 jaar tijd voor het eerst ziek was. Op dag 1 kreeg ik meteen een controle en mn deurbel deed het niet. Toen kreeg ik veel gezeik daarmee want ik was “niet thuis, want er deed niemand open” terwijl ik in bed lah te creperen :melting_face:

2 likes

Woon je in België? Want in Nederland is dit echt niet gangbaar

6 likes