Wat je even kwijt wil #64

Zou ik nu alvast bestellen.

@Soy.peor zal het een sushi ding zijn ?

2 likes

Ik heb er gisteravond 100 % van genoten dus straks ben je jezelf dankbaar dat je hebt besteld

3 likes

Ik zit weer te genieten. Het is altijd genoeg voor twee dagen als ik het min. bedrag moet halen :smile:

4 likes

Omg nog nooit iemans tegengekomen met een zelfde soort katers als ik kan hebben. I feel you sis

2 likes

Dat denk ik ook. Heb ook extra besteld voor morgen als snack ofzo.

2 likes

Dat denk ik ook altijd, eindstand vreet ik alles diezelfde avond op.

2 likes

Pakje droge crackers en een benergy en gaan met die banaan!!

Of gewoon lekker zwelgen in bed.

2 likes

Mijn vrienden vinden altijd dat ik me aanstel maar die zien me nooit zien als ik een kater heb
Had er vorige maand eentje waar m’n moeder bij was en die wilde de dokter bellen :joy:

15 likes

Hahaha ik ben ooit ook zo ziek geweest bij mijn ouders dat ze ook met zetpillen aan kwamen zetten i feel you. Mijn moeder zei alleen: ach meisje toch ja dit had ik vroeger ook
🫠

5 likes

Ik vind trouwens wel dat zetpillen oprecht beter helpen dan gewoon slikken! Maar misschien komt dat ook wel gewoon doordat de dosis hoger is in 1x. Met degene die ik heb dan. Plus ik vind de smaak van paracetemol gewoon niet te doen ranzig en ik word er misselijk van als ik het slik (gek genoeg van ibuprofen en naproxen dan weer niet).

3 likes

Heeft iemand nog een briljante ingeving voor iets leuks om te kijken vanavond?

Niet briljant, maar ik vind The connection wel aardig op npo 1 straks. Is een quiz.

2 likes

Geen idee eigenlijk of dat op voorschrift is en wat de dosis precies was :sweat_smile:. Kreeg ze van mijn vriend en die is zelf arts, dus waar hij ze vandaan heeft weet ik eigenlijk niet. Maar sowieso al hoger dan wat ik kan slikken, want idd die smaak :face_vomiting:.

2 likes

Paracetamol 1000mg zetpillen kun je gewoon zo kopen bij de drogist! Die mag je dan vier per dag, dus uiteindelijk net zo sterk als vier keer twee gewone Paracetamol van 500mg.

Werkt verder niet beter, wel langzamer.

Edit: en als je moet overgeven is het natuurlijk wel handig.

5 likes

Ja in NL bij de Kruidvat of Etos ja. Dacht al dat je uit België kwam, want de merknaam Dafalgan kennen we hier weer niet.

Ja kan dat? Ik heb ooit de mol be gezien in Mexico dacht ik, dat was wel tof.

Ze hebben nu op tv ipv de mol iets met een hysterische Freek Vonk. Nee dank.

1 like

Kijk het seizoen in Zuid Afrika of die in Duitsland, zijn by far de beste 2!

2 likes

De docu candy man op npo. Niet heel inhoudelijk maar wel sexy

4 likes

Gister gezien haha!

3 likes

Ik sta er! Alles komt goed

20 likes