Wat je even kwijt wil #64

Oh nee, ik blijf slapen in de stad waar we werken, en anders moet ik alleen ergens wat eten. Dus puur collegiaal/vrienschappelijk! Maar gek genoeg voelde het als of ik hem op een romatische date gevraagd had, met zenuwen voor het antwoord

5 likes

Overigens is die vlaai overgewaardeerd.

6 likes

Ja wat iiiiis dit. Welk kind zegt nou ‘het is heerlijk toeven’. Doe normaal.

3 likes

Ik ben ook heel benieuwd :grin: klinkt heel interessant!

4 likes

Ik kreeg een tijd(je) geleden ineens een brief van yo je huis heeft ineens label c (het was g ofzo?). Ik dacht altijd dat dit mocht maar de huurdersfederatie kwam dit net te weten en het lijkt erop dat dit helemaal niet mag zonder dat iemand mijn huis heeft gecheckt? Volgens mij zei laatst iemand tegen mij van wel maar ja als hun het gaan onderzoeken (niet mijn idee) zal het wel niet mogen zo random.

2 likes

Kan je het rapport opvragen?

4 likes

Ik heb geen rapport. Ik kreeg een brief van je energielabel is nu energielabel C. Heb de brief ook niet meer, dat weten ze ook maar ze zeggen we kunnen alles wel terugvinden.

2 likes

heb je een dm gestuurd maar kan hem niet meer vinden haha, zet het wel even hier neer voor wie verder denkt: oh, interessant!

foto & link

het staat voor nu hier op m’n insta, en hier wat foto’s:

38 likes

Ik snap dat je het rapport niet hebt, maar je verhuurder moet het wel hebben. Als je er belang bij hebt, dus ik het dus opvragen

2 likes

Leuk dat je voor Japans boekbinden hebt gekozen in plaats van alles aan elkaar nieten.

2 likes

Ik denk dat de huurderfederatie daar al mee bezig is haha. Weet ik wel zeker eigenlijk.

5 likes

Wow Mango, 1500 euro???
Wel heel mooie jurk

4 likes

nou, ik vond van niet
mn enige ervaring met kruimelroomvlaai is die van de hema en dit is 100% een betere ervaring dan dat
maar goed er zijn vast ook andere goede bakkers waar je lekkere vlaai kan halen en waar kinderen niet praten alsof ze 38 zijn

3 likes

Ik heb nu al wekenlang klachten die horen bij overspannen zijn. Een ‘vol’ hoofd, opgejaagd voelen, vaak hoofdpijn, ik huil makkelijk en bijna dagelijks. Op werk heb ik ook meermaals aangegeven dat de werkdruk te hoog ligt, maar daar is geen oren naar. Heb woensdag maar een afspraak ingepland bij de huisarts om erover te praten en kijk ondertussen verder naar andere vacatures. Bah. :disappointed:

5 likes

Ik heb dit weekend mij zo down zit te voelen bij mijn ouders over van alles in mijn leven lol en ineens mag ik deze week een huur appartement komen bezichtigen en lijken er positieve ontwikkelingen te zijn rondom werk. Anti-manifesteren werkt :sweat_smile:

27 likes

Ik heb echt zo’n leuk weekend gehad dat ik me er een beetje down door voel. Maar misschien heeft het er ook me te maken dat dit echt een maandag der maandagen was met o.a. 2 uur vertraging. :smiling_face_with_tear:

1 like

Ondanks dat je hier natuurlijk niks aan hebt wil ik zeggen dat ik het knap vind dat je goed naar je zelf luistert en meerdere keren op je werk hebt aangegeven dat de werkdruk te hoog is. Heel veel beterschap gewenst. :heart:

2 likes

Ik vind dit juist een heel lief berichtje! Dankjewel!

1 like

denk een nulletje te veel

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted