Wat je even kwijt wil #64

Is er geen skincare topic waar dit vreselijk saaie onderwerp besproken kan worden?

16 likes

Heel tevreden met mijn idee om croissantje te beleggen met scrambled egg :heart_eyes:

14 likes

Zo jammer dat als je een feestje organiseert en de afmeldingen pas op de dag zelf komen. Had dit gisteren gezegd, had me gescheeld in de boodschappen :weary:. Hopelijk blijft het hierbij.

15 likes

Ik heb de afgelopen week alle kasten in huis opgeruimd en nu moet ik alleen nog mijn kledingkast maar jezus, daar zie ik echt het meeste tegenop. Heb ik straks heel die kast leeg getrokken en dan heb ik natuurlijk geen zin meer.

4 likes

Haha ja maar dat werkte dus totaal niet.

@Evert op de kop drinken was uiteindelijk de truc. Wel pas na 3 pogingen en een uur verder maar wat een opluchting

@Sovereign niks speciaals eigenlijk. Wel chilisaus maar dat eet ik vaak dus of het daar van is?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #4

Haha nee, ik vraag dit altijd aan mensen als ze de hik hebben en meestal werkt het omdat ze na moeten denken. Als t niet werkt dan vraag ik wat ze drie dagen geleden hebben gegeten en dan werkt het zeker :wink:

Ooh haha op die manier. Vond het al raar dat eten van de vorige dag nog in hik kon resulteren haha. Maar ik zal het de volgende keer eens proberen, al hoop ik niet dat dat snel is

2 likes

Ik was onderweg naar huis even gaan schuilen voor de regen maar nu sta ik al 10 min kou te lijden en de bui houdt maar niet ooop :rage:

1 like

Ik was gisteren naar een feestje en heb zoveel op en neer gestuiterd dat mn voeten er van tintelen :upside_down_face:.

4 likes

Era van Leer

11 likes

Ik heb een kater from hell. Wel met 2 leuke mensen gezoend vannacht :+1:t3:

11 likes

Dit vind ik ook heerlijk. Echt een geluksmomentje om dan je gekochte boek uit te mogen pakken. Ik laat ze in een winkel ook wel eens inpakken omdat ze dan ‘mooi’ blijven in m’n tas, maar natuurlijk ook omdat uitpakken zo fijn is. :relaxed:

3 likes

Hahaha love ook de hele casus omschrijving erbij

5 likes

Ik heb vandaag mijn gas (gelukkig met vlam) 7 uur lang aangelaten… janken!!

7 likes

afbeelding

5 likes

Jep.

2 likes

Met koken verbruik je amper gas, 95% gaat naar verwarming en warm water. Dit kost waarschijnlijk maar een paar euro. Zou het enger vinden dat je huis in de fik had kunnen vliegen, maar gelukkig is het goed afgelopen!

8 likes

Echt? Ik dacht gas is gas. Ja gelukkig stond het vuur aan en roken wij niet. Maarja een kaarsje op een dag zoals vandaag had ik aan kunnen steken.

1 like

Ja, echt! Gas is inderdaad gas maar je hebt veel meer gas nodig om water te verwarmen/voor de verwarming dan om een gaspit te laten branden.

Als je dit aanhoudt (en dit zijn nog de hogere gasprijzen van december) en je gaat ervanuit dat een gemiddelde kookbeurt een halfuur ofzo is dan zou het maar 7 euro zijn. En de prijzen zijn nu alweer lager dan dat. Om je portemonnee zou ik niet wakker liggen

2 likes