Oh ja snel weer terug naar mommybloggers!
Waarom vind je die zonnebrand de beste? Als mijn Paula’s choice op is ga ik die misschien lopen. Scheelt de helft in prijs!
Ik ben absoluut geen zonnebrandexpert, maar hier in Azië wordt deze altijd gekozen als de beste
Moet wel zeggen dat alle Westerse zonnebrandcremes die ik geprobeerd heb voor het gezicht (La Roche Posay, Avene, Kiehls etc.) plakkerig zijn, of een witte waas achterlaten op mijn gezicht. Die van Bioré trekt binnen een paar minuten in en je voelt 'm amper op je gezicht, dus dat is wel prettig (en hij is goedkoop, haha).
Hoge spf, dunne structuur, trekt snel in, mooi onder make-up, geeft geen witte waas, plakt niet, je voelt m eigenlijk niet zitten en hij is goedkoop.
O ja, hij werkt inderdaad heel goed als basis onder make-up!
Sproetonline blog en op insta geeft altijd fijne tips over skincare. Heeft heel veel merken getest en bekeken. Ik ben door haar aan heel fijne skincare gekomen waar mijn huid goed op reageert.
Oh echt wat stom, ik dacht dat dat alleen bij die van de kruidvat was Maar dan ga ik het zeker niet opnieuw bestellen voor dat geld haha
Ik heb nu een serum met Isopropyl Cloprostenate besteld, dat zou ook moeten werken en wel veilig zijn. Ben benieuwd.
Waar kopen jullie the gel bottle biab? Vind €30 voor een flesje betalen niet zo erg, maar die €15 verzendkosten via veel sites gaat me echt te ver. Of aanraders voor andere biab mag ook.
Bij Anastasia Ova. Maar heb nu recent Polkadots ontdekt door een aantal keer BIAB in een salon te laten doen. Het heet BIAP maar is verder hetzelfde.
Hebben hele mooie kleuren en bleef bij mij echt 4 weken perfect zitten. Hun topcoat blijft ook supershiny. Een paar dagen terug zelf gedaan en werkte naar mij gevoel iets beter nog dan The gel bottle, levelt heel makkelijk uit.
Dit is de kleur pineberry
Oh en dit weekend heeft ze op haar site zelfs korting heb ik gezien.
Ik zou oppassen met the Gel Bottle. Hier zijn hele groepen aan gewijd op facebook, veel mensen krijgen hier na verloop van tijd een allergische reactie op (volgens mij door de zuren die erin zitten). Het wordt echt op veel plekken afgeraden en het is ook superduur. Ik gebruik zelf sinds ca 1,5 jaar Anole, die hebben een mega groot assortiment en veel goedkoper. Daar zijn ook geen allergische reacties op bekend
Oh die heb ik ook wel eens voorbij zien komen op Tiktok! Ik gebruik nu de modeling base van Neonail en dat schijnt ook een biab te moeten zijn, maar ik merk niet dat het mijn nagels verbetert en/of dat het echt lang blijft zitten dus voor mijn gevoel is het gewoon een dikke gellak en verder niks boeiend.
Misschien heb ik ook wel een verkeerd beeld van biab en moet ik het gewoon bij Neonail houden ipv weer iets anders proberen.
Ik had ook een vertekend beeld, het is inderdaad gewoon een hele sterke dikke lak. Als dat dan goed blijft zitten en je behandeld het juist, hebben je nagels minder beschadigingen en kunnen ze goed doorgroeien
Edit: er is trouwens een heel nageltopic met tips!
Meh, dan hou ik het gewoon bij Neonail totdat die op is en probeer ik daarna iets anders. Dan moet ik ook maar gewoon die verwachting van de afzetten dat het net als acryl een maand perfect blijft zitten.
Biab bleef bij mij wel heel goed zitten, maar zelfs toen ik het professioneel had laten verwijderen waren mijn nagels erg dun. Dit was wel na een periode van een half jaar alleen maar biab, maar ik merkte dus niets van sterkere nagels.
Laatst stond ik in de kruidvat en zocht hier een post over spf op maar krijg het echt niet gevonden, heb dus ook niks gekocht haha.
Iemand had hier een paar weken terug denk ik een heel uitgebreide post geschreven over spf, met allemaal tips voor verschillende soorten dacht ik. Kan iemand het wel vinden? Heb zonnebrand nodig voor mn gezicht die niet glimt… ga zondag naar spanje en wil echt een goede deze keer. (help pls)
Het Beautytopic #4 - #311 door Barbamama vanaf hier gaat er van alles over spf, weet niet of het daar tussen stond? Anders is het in het oude topic nog.
(Ondertussen kunnen we beter een soort masterpost maken, haha).
Die van de Lidl wordt in ieder geval vaak getipt! De blauwe, geloof ik.
Ik vind zelf die van Madara erg fijn, werkt perfect onder make-up.
Weet iemand hier trouwens hoe veel shade 1 en 2 van CT flawless filter van elkaar verschillen? Is 1 lichter of meer een verschil qua koeler/warmer oid of is het echt verwaarloosbaar? Ik heb nu 2 gekocht omdat die als kleinere verpakking beschikbaar was en die is op zich prima, maar wellicht zou 1 toch net iets beter passen. Dus dan zou ik misschien als ik een normale verpakking koop liever 1 kiezen.
En anders moet ik misschien toch eens naar de Bijenkorf oid om het zelf te zien/swatchen, maar ik vind dat altijd zo ongemakkelijk