Gaat het niet op kenteken? Hier staan automaten waar je je kaartje in kunt doen om te betalen, maar ook je kenteken in kunt voeren.
Neee hier niet, heb ook geprobeerd gewoon naar de slagboom te rijden. Zonder succes
Ik had leuke plannen vandaag; koffie’tje in de ochtend met vriendinnen, borrel einde middaag maar beide gaan niet door en nu voel ik me verloren.
Mijn telefoon en smartwatch meet mijn slaap en ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik snachts om 5u 1000+ stappen zet??? Ook als ik mijn horloge niet om heb (dus ben niet met mijn arm aan het zwaaien). Hij blijft aangeven dat ik een stuk wandel rond die tijd, steeds verschillende afstanden en minuten.
Slaapwandel ik met mijn telefoon in mijn hand ofzo???
Ahw te cute
Heb je een huisgenoot…?
Ja het is ook maar iets van 10 euro dus ga die moeite ook niet doen. Als het iets duurs was zou ik me wel schuldig voelen haha.
Waarom denk ik altijd dat ik alles ook wel zelf kan?
Boekbinden zal me vast wel lukken.
Tassen maken? Tuurlijk!
Keramiek? Als een ander kan, kan ik het ook
Ik heb nog nooit zoiets gedaan. Natuurlijk kan ik het niet
Ja tuurlijk dat kan ook & is super lekker weer om naar buiten te gaan! maar was gewoon even balen zo last minute afzeggingen omdat ik me erop verheugd had.
Nee
Ook geen onzichtbare?
Huisdier?
Haha nee die slapen tot hun eigen ongenoegen in de woonkamer.
Ben geneigd mezelf een nacht te filmen hahaha
Ik zit bij de vpro, vriend doet mee aan een quiz en zit te wachten in de lobby. Bij iedere bn-er die ik zie denk ik; wajooo das die!!
Voel me zo’n provinciaaltje
Ik heb net mn bestie afgezet op Schiphol, ze gaat een paar maanden voor TUI werken in Turkije. Vind het zo leuk dat het eindelijk is gelukt, een baan zoeken was echt niet easy. En ik kijk er naar uit haar lekker op te gaan zoeken in zo’n vunzig resort
Ik ben helemaal van de leg omdat een lid van mijn favoriete band schijnbaar overleden is
Hoe is kleurenanalyse ineens weer zo’n ding. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik 15 jaar geleden door mijn tantes werd meegesleurd naar een kleuradvies avond om er daarna nooit meer iets mee te doen :’)
Is het al sociaal geaccepteerd om naar bed te gaan?
Fuck it trouwens i’m out
Volgens mij door tiktok. Ik weet nog dat ik dat vroeger heel graag wilde, maar het was echt 80 euro ofzo. Geen spijt dat ik het niet heb gedaan inderdaad