Wat je even kwijt wil #64

Juicechannel zelf is altijd heel erg trots op zichzelf dat ze geen zwangerschappen delen en volgens mij hebben andere kanalen die statements ook wel eens gemaakt. Ik vind het altijd wel bijzonder want ik vind andere dingen die ze delen niet per se minder erg, maar dat is een andere discussie.

2 likes

Lame om dat verder te verspreiden.
Stijlloos. In the parlance of our times: niet ok.

4 likes

MOVE. THAT. BUS!

3 likes

Ik reageer op dit bericht.

1 like

Dat heette the swan ofzo toch? Of had iets met swan in de naam maar kan ik mij ook nog herinneren ja!

2 likes

Ja in nederland lelijk eendje!

Of dat programma genante lijven??? Want ja een ingegroeide teennagel is echt genant???

4 likes

Alleen omdat ik Gordons boek heb gelezen. Hurrrrlak. Verhaal over zijn huisarts (vrouw) vond ik nog vermakelijker om te lezen.

2 likes

Zo wat een chagrijnen zijn er in de trein als je zo vroeg erin zit. Ik deed wat in het prullenbakje en ja die maakt een kutgeluid en ik probeerde dat nog tegen te houden maar hij klapperde toch. Gaat zo’n man expres die van hem een paar keer open en dicht doen lol

8 likes

Ik ben die man. Sorry maar dat geluid van de prullenbak is echt de hel op aarde.

7 likes

Mijn lens zit echt kut. Dit wordt een lange dag.

1 like

Twee weken geleden : ik moet binnenkort eens naar de kapper
Een week geleden: ik moet even een afspraak maken, het is wel nodig
Vandaag: ik moet en zal vandaag naar de kapper, ik zie er niet uit
De kapper: ik heb over een week plek

Waarom gaat dit altijd zo en waarom leer ik daar niets van.

15 likes

Ik had vannacht sinds meer dan een jaar weer m’n eerste zelfstandige slaapdienst en het ging goed :relaxed:

19 likes

Was bij mijn kapper gisteren ook maar heb nu een afspraak bij een andere gemaakt, ben benieuwd hoe dit uitpakt haha. Sowieso lichter in m’n portemonnee mja hopelijk geen spijt straks dat ik zo ongeduldig ben.

2 likes

Ik ben nu ook op jacht naar een kapper haha

1 like

Even op treatwell kijken, dan kan je selecteren op wie er vandaag nog plek heeft. En dan wel boeken bij de kapsalon zelf als dat kan!

5 likes

ik heb echt zo’n irritante kriebelhoest :sob: ik voel echt een sixpack opkomen

1 like

O wat een goede tip, thanks!

3 likes

Succes!

1 like

Over kappers gesproken, ik ben blijkbaar een ster in kappers wegjagen. Nu al de 3e in 2 jaar tijd die weggaat, was zo blij eindelijk weer 1 gevonden te hebben die mijn haar goed knipte. Kan ik weer op zoek.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #64 (Deel 22).