Drukke en laaaaange week voor de boeg. Vandaag een theorie toets en vrijdag een herexamen. Blij toe als die 2 erop zitten. Vooral die van vrijdag bezorgd me al weken stress en buikpijn.
Net schade gereden aan m’n auto + tandarts + voel verkoudheid opkomen. Mag ik weer naar bed aub
Ben ook echt bloedchagrijnig opgestaan en werd net in de auto helemaal woest omdat ik uit wilde stappen, maar m’n tas achter de gordel bleef hangen. Sterkte.
Als ik deze dag overleef na zo weinig slaap t afgelopen weekend ga ik een medaille halen voor mezelf.
Ik ben ook zooo chagrijnig!
Ik zou eerder voor iets lekkers gaan
Ik vind het echt knap dat sommige mensen zo hard uit hun mond stinken dat als ze weg zijn de kamer gewoon nog vies ruikt.
Nja het niet slapen dit weekend was een vrijwillige keuze dus ik hou weinig binnen
Mijn baas heeft dat. Je kunt oprecht ruiken als hij eerder in een ruimte geweest is.
Maar dat moet bijna een tandheelkundig probleem zijn, iets met het tandvlees ofzo. Kan me niet voorstellen dat hij nooit zijn tanden poetst namelijk
Mijn ex (januari uitgegaan) heeft mij geblokt op instagram en whatsapp. Vooral dat laatste is heel vervelend want hij heeft nog paar spullen van mij. We hadden eigenlijk gewoon goed contact en leek prima tussen ons te gaan als exen. Het komt voor mij dan ook totaal uit het niets. Snap er niks van.
En hij wilde juist contact houden
Nu ben ik genoodzaakt om contact op te nemen met zijn ouders. Hallo we zijn 30, ik wil zijn ouders er niet tussenin hebben.
Ik kwam net opeens 2 nichtjes tegen op tiktok fyp en whyy. Ze delen met heel tiktok met hoeveel mensen ze seks gehad hebben, gezoend hebben, wat ze geil vinden in een of andere challenge .
Kun je niet met de telefoon van iemand anders bellen of WhatsAppen?
Dat je respecteert dat hij geen contact wil hebben, maar dat je wel je spullen terug wil?
Of een sms sturen, meestal kan dat wel als je dus alleen op whatsapp geblokkeerd bent.
Als mensen sochtends (en de rest van de dag) niet eten kun je dat ook zo goed ruiken vind ik.
Ik heb hem nu maar gemaild. En indd ook dat het prima is als geen contact wil, maar dat wij ook nog bezig waren met de laatste spullen. En ik nu wel genoodzaakt ben om zijn ouders te contacten. Dus als hij daar niet op reageert dat ik het dan via hen moet regelen.
Oh ja, dit is de informatie die de Chinese overheid van ons wilt
Ik was een ring kwijt geraakt en dacht dat ie in een vuilniszak was beland. Zelfde dag nog een nieuwe besteld via Etsy want heb hem elke dag om en miste hem meteen. 3 x raden wat ik net in de papierbak vind 🫠
Het lijkt erop dat ik twee weken voor de deadline mijn onderzoeksvoorstel klaar heb. Wie ben ik.
Pijnlijke borsten kunnen ook te maken hebben met hormoonschommelingen en een te veel aan oestrogenen in je lichaam. Voor je lichaam en lever is een teveel aan oestrogeen lastig om af te breken.
Voor sommige mensen helpt het om minder koffie te drinken, stress proberen te verminderen (altijd goed), je borsten masseren onder de douche. Ik lees ook over mensen die een borstmassage nemen per kwartaal en dat helpt, edit: borstmassage voor mastopathie is het. Veel vrouwen hebben hier helaas last van.
Hoe ouder ik word, hoe minder ik begrijp van kinderen krijgen. Ik zie overal zwangerschapsaankondigingen om me heen, echt precies een babyboom. Ik vind het een beetje beangstigend dat al een deel van m’n vrienden een saai binnenshuis leventje leiden en ik merk echt met bepaalde vrienden minder connectie. Sowieso… elke keer dat ik een baby of kind zie, ik begrijp echt niet wat er leuk aan is. Sowieso nooit meer tijd voor jezelf hebben, lijkt me echt vreselijk. Ik heb veel respect voor elke ouder die het doet.
edit: ik dacht net dat ik het juist meer ging begrijpen hoe ouder ik zou worden, maar dat heb ik juist totaal niet