Wat je even kwijt wil #64

Wat is een cold caller?

2 likes

Een telemarketer die jouw telefoonnummer uit een register haalt en je belt om hun product te verkopen. Dit was Ziggo, zijn we nooit klant geweest en waar we wel klant zijn hebben ze mijn nummer

2 likes

Ik ga binnenkort naar Londen en dan ga ik kijken of ik die van Glossier kan vinden! Wenkbrauwen zijn echt mijn dagelijkse struggle want mijn haartjes groeien naar beneden in plaats van omhoog. Doordat ik powder brows heb zijn m’n wenkbrauwen zonder er iets mee te doen enigszins toonbaar, maar om ze echt mooi te krijgen heb ik bijna seconde lijm nodig volgens mij. Thanks voor de tip!

1 like

Ik weet niet of die van Glossier dan iets voor je is, bij mij blijft die veel minder stevig zitten dan de clear brow gel van Benefit of Anastasia. Vooral die van Benefit zit als een huis, glossier blijft veel meer beweging in zitten

5 likes

Dat zijn die pleurislijers die je lastig vallen om je een abonnement aan te smeren. Ik kan echt minder dan 0 sympathie opbrengen voor dat soort ongekend irritante praktijken.

3 likes

Deze is ook top

3 likes

Ja dat idee had ik al maar ik had de term nog nooit gehoord.

1 like

Hmm, dan waarschijnlijk niet inderdaad! Die van Benefit vind ik wel heel fijn ja, dat is m’n go to op dit moment.

En thanks voor de tip @vitaminwater. Ga ik eens naar kijken. Als die goed werkt is het wel een stuk voordeliger!

1 like

Koud bellen betekent bellen zonder aanleiding. Warm bellen is bijvoorbeeld als je een folder hebt aangevraagd ofzo.

Ik kreeg mail over de diploma-uitreiking en de uitreiking is in twee groepen gesplitst. Nou daar baalde ik van want mijn studievriendin zit in de andere groep maarja oke. Maar toen kreeg ik dus een appje van een random meisje of ik wilde ruilen want zij zat ook niet met haar vriendin (ben benieuwd wie die lijst heeft gemaakt want er zijn maar 40 geslaagden en de docenten weten echt wel wie met wie optrok). Maar okay ik heb natuurlijk ja gezegd en nu zitten we allebei bij onze vriendin!!

37 likes

Ik heb een nieuwe baan en ik verblijf nu een nachtje in een hotel omdat de locatie waar ik vandaag&morgen mee loop te ver weg is om heen en weer te rijden. En echt deze hotelkamer is gewoon bijna groter dan het appartement waar ik woon :laughing: Heb echt nog nooit zo’n fancy kamer gehad, het bed is echt GIGANTISCH. En ik heb een bad en alles. En ik kreeg er vandaag ook lunch en diner bij en morgen ontbijt en weer lunch. Weet niet wat ik meemaak joh. :heart_eyes:

81 likes

Ik lig gewoon nog steeds wakker, zelfs mijn kind kwam net om gelopen en kan niet slapen. After vollemaan dip ofz🥴

5 likes

I feel ya

7 likes

Echt zwaar kut, het is ook gewoon te laat om slaapmedicatie te pakken.

Ja dat is sowieso geen optie voor mij want ik heb bereikbaarheidsdienst dus als ik pech heb moet ik nog naar het ziekenhuis :sob: maar moet zeggen dat ik het nu niet eens zo erg zou vinden als ik gebeld zou worden, lig anders toch maar wakker :sweat_smile: moet alleen ook straks overdag werken dus zou toch niet heel chill zijn

2 likes

Ik mag straks lekker een uur naar mn werk fietsen omdat er nog steeds niks rijd. Is het leven niet magisch.

13 likes

Ov rijdt niet dus moet mijn partner wakker maken op zijn enige dag dat hij kon uitslapen deze week, om mij te brengen :sob:

2 likes

Frisse lucht schijnt gezond te zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nou dan ben ik nu facking gezond. Je kunt ook leven zonder tenen toch… asking for my afstervende tenen.

Heb gelukkig een collega die me zielig vond en ineens allemaal koekjes gaf haha.

12 likes

Haha ik kreeg ook opmerking over stukjes wit in m’n wenkbrauw met die van Essence (of misschien was dat trouwens Catrice, nou ja ook geen aanrader iig :’))

3 likes

Ik heb die super glue van Catrice. En die werkt wel super goed, maar je moet daarna niet meer aan je wenkbrauwen zitten want dan krijg je inderdaad schilfers.

2 likes