Dan is het toch juist drukker? Mensen die normaliter de bus nemen, nemen misschien nu de trein?
Ik denk juist dat veel mensen de bus pakken om dan vervolgens de trein te nemen, die mensen zijn er nu niet
Ja ik dacht hetzelfde als @Xiomara. Mijn collega’s komen bijna allemaal met de bus naar het station om op de trein te stappen en die bus rijdt niet.
Haha je rug heb je ook totaal niet nodig om te functioneren hoor. Wordt knettergek van de pijn, kan amper werken of slapen en pijnstillers helpen matig. Gaat dit ooit over?
Sterkte! Ik weet helaas hoe naar rugpijn kan zijn
Ik krijg zo de uitslag van het biopt van de tumor in mijn buik en het behandelplan. Ben helemaal zenuwachtig
Oh wat spannend! Sterkte! Hopelijk krijg je een goede uitslag
Heel veel succes!
Och jemeg, dat kan ik me voorstellen. Heel veel sterkte!
ik duim voor je!
Door de staking kan ik lekker de hele week thuiswerken dus zit hier in mn chillpakkie
Ik heb een afspraak dubbel in mijn agenda gezet en nu weet ik dus niet meer welke afspraak de juiste is. Er zou iemand bij mij thuis langskomen ivm een mogelijke verbouwing. Nu zit ik dus te wachten op mogelijk helemaal niets
Het voelt als lente
Hahaha volgende stap: Camp Rock kijken
Die heb ik paar weken terug nog gezien
Omg same! Laatste keer was de buit o.a een transportkooi voor de kat, een zak rijst, 2 antieke dienbladen, 2 spatels, 4 antieke sauspotjes, mooie blikken dozen, een stuk taart, …
Haha ook al zo lekker random
Pff wat spannend. Ik duim voor je voor het best mogelijke nieuws/behandelplan
ik wil echt een nelly furtado comeback