Wat je even kwijt wil #64

Dan is het toch juist drukker? Mensen die normaliter de bus nemen, nemen misschien nu de trein?

5 likes

Ik denk juist dat veel mensen de bus pakken om dan vervolgens de trein te nemen, die mensen zijn er nu niet

2 likes

Ja ik dacht hetzelfde als @Xiomara. Mijn collega’s komen bijna allemaal met de bus naar het station om op de trein te stappen en die bus rijdt niet.

Haha je rug heb je ook totaal niet nodig om te functioneren hoor. Wordt knettergek van de pijn, kan amper werken of slapen en pijnstillers helpen matig. Gaat dit ooit over?

2 likes

Sterkte! Ik weet helaas hoe naar rugpijn kan zijn :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik krijg zo de uitslag van het biopt van de tumor in mijn buik en het behandelplan. Ben helemaal zenuwachtig :grimacing:

56 likes

Oh wat spannend! Sterkte! Hopelijk krijg je een goede uitslag :crossed_fingers:t2:

2 likes

Heel veel succes!

2 likes

Heel veel succes :relaxed:

@Saray Bedankt. Ik hoop dat het deze week over is. :sob:

2 likes

Och jemeg, dat kan ik me voorstellen. Heel veel sterkte!

:four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover: ik duim voor je!

1 like

Door de staking kan ik lekker de hele week thuiswerken dus zit hier in mn chillpakkie :raised_hands:

1 like

Ik heb een afspraak dubbel in mijn agenda gezet en nu weet ik dus niet meer welke afspraak de juiste is. Er zou iemand bij mij thuis langskomen ivm een mogelijke verbouwing. Nu zit ik dus te wachten op mogelijk helemaal niets :joy:

2 likes

Het voelt als lente :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

22 likes

Hahaha volgende stap: Camp Rock kijken :joy:

Die heb ik paar weken terug nog gezien :rofl:

3 likes

Omg same! Laatste keer was de buit o.a een transportkooi voor de kat, een zak rijst, 2 antieke dienbladen, 2 spatels, 4 antieke sauspotjes, mooie blikken dozen, een stuk taart, … :sweat_smile:

5 likes

Haha ook al zo lekker random :joy:

2 likes

Pff wat spannend. Ik duim voor je voor het best mogelijke nieuws/behandelplan :heart:

ik wil echt een nelly furtado comeback

24 likes