Wow ik zit een film op Netflix te kijken met Eddie Murphy en omg die man is gewoon geen dag ouder geworden in 20 jaar ofzo Ik ben gewoon in amazement hahaha. Drop the skincare routine dude!
You people? Die zet ik net aan haha!
Zet maar gelijk weer af dan, zo kut!
Black donāt crack sgat
Haha ik kon het gewoon echt niet geloven hoe goed die man oud is geworden
Oh ik ben echt dom, ik had geen zin om te koken dus ik reken net van die kant en klare lasagne af. Normaal vind ik dat heerlijk maar ik was even vergeten dat iemand afgelopen week echt heerlijke verse lasagne voor me had gemaakt
Ik had eigenlijk voor vandaag iets leuks gepland, was mijn enige afspraak voor dit weekend, en nu heb ik het door vervelende omstandigheden (een flinke ruzie/woordenwisseling) moeten afzeggen en zit ik me op de bank een partijtje kut te voelen Door de ruzie, die nog niet opgelost of uitgesproken is, maar ook omdat het nu voelt alsof heel mijn weekend verknald is en mijn leuke afspraak niet doorgaat. Merk echt dat ik de leuke dingen in het weekend nodig heb om een beetje op te laden na een drukke werkweek en om er voor de komende drukke werkweek weer tegenaan te kunnen, dus dat voelt echt zuur nu, bah
Extra zondagavond blues ofzo.
Rot zeg! Kan je niet alsnog zelf iets leuks gaan doen? Naar de bios of iets lekkers bestellen om te eten (of zelfs buiten de deur gaan eten als je dat durft)?
Ik heb echt wekenlang hoog van de toren geblazen over dat ik digital nomad werd dit jaar, dat ik ging reizen en bijna niet in Nederland wilde zijn.
Nou ik ben een week weg en ik voel me verschrikkelijk. Ik vind het helemaal ruk en ik wil eigenlijk gewoon naar huis. Maar dat gaat sowieso de komende 3 weken nog niet. En ik durf het eigenlijk al helemaal niet toe te geven aan iedereen in mān omgeving want ik heb het deze week iets mooier zitten maken dan het was en nu denkt iedereen volgensmij dat ik het helemaal naar mān zin heb.
Wat vervelend dat je je zo voelt! En ook helemaal niet gek, zoān stap kan best wel heftig zijn! Hoe komt het dat het niet is wat je ervan had verwacht of gehoopt?
Ik denk dat wat ik nu aan het doen ben gewoon echt niet handig is. Ik werk bijna volledig digitaal en zit in iemand anders haar appartementje. Dus ik heb gewoon echt heel weinig sociaal contact (geen huisgenoten etc.) en ik kan echt goed alleen zijn maar dit is wel een beetje tƩ.
Alleen ergens anders zijn is ook niet altijd mega fantastisch zoals het internet zegt hoor. Het is niet erg om je zo te voelen.
Maar misschien kan je daar bumble downloaden en op bumble bff mensen zoeken om dingen mee te doen.
Ik wil alleen even kwijt dat we vandaag de 2000 hebben bereiktšš».
In Berlijn. Maar dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga even op onderzoek uit naar de mogelijkheden hier!
Al sinds het begin dat ze er woont verdwijnen mijn omaās kleren (en dure bril, geld, steunkousen etc). We hebben alles al gedaan im te voorkomen dat ze nog eens verdwijnen. Labelen, kledingkast op slot (maar verrassimg⦠die sleutel verdween ook), met de afdelingshoofd overleggen en een onderzoek starten.
Helaas verdwijnen haar kleren nog steeds. Nu heb ik tegen mijn moeder gezegd dat ik desnoods een GPS tracker in de zoom ga naaien. Duur, maar nog steeds goedkoper dan de spullen die al weg zijn.
Waarom is Spencer Pratt ( die ik eerst niet herkende) die kolibries voert het beste wat ik in lange tijd heb gezien. En waarom hebben wij geen kolibries.
Wat toevallig, ik zie net voor het eerst zoān filmpje van hem. Er vloog zoān beest zn oor inš
Ja precies die zag ik ook.
Er is een FB groep met NLāers in Berlijn die actief is en waar je makkelijk sociale contacten vindt. En Bumble BFF werkt hier ook prima! En er zijn volgens mij genoeg coworking plekken hier
En de FB groep van Girls Gone International in Berlijn is ook actief als je juist geen NLāers wil leren kennen!