Wat je even kwijt wil #64

Ik dacht dat ik nog best nuchter was, maar helaas heb paar uur geleden een tampon ingedaan en was finaal doorgelekt… Blijkbaar het plasticje vergeten eraf te halen :joy::joy::pensive:

46 likes

Zooo hé. Ik kan amper bewegen of slapen door m’n rugpijn.

2 likes

Ik ben nu al wakker en voel me ook best uitgerust. Terwijl ik normaal in het weekend echt moet bijslapen en makkelijk tot een uur of 9/10 kan slapen. Nu heb ik ineens veel meer tijd deze zondag, ook best chill

1 like

Hahaha hard op lachen

Omg ik had dit ook een aantal weken geleden. Zoveel pijn, zelfs met lopen. Heel vervelend. Waar in je rug heb je pijn?

En wtf ik kreeg net een melding op mn mobiel “nieuwe herinnering voor jou in de rimboe”. Zie ik een foto ergens in een bos bij een meertje ofzo. Duidelijk niet in een oerwoud.

2 likes

Uiteindelijk was ik thuis toen ik erachter kwam, en heb wonder boven wonder vannacht de tampon eruit gekregen :joy:

2 likes

Op en rond de plek van m’n breuk. Alleen eigenlijk m’n hele rug. Kan niet wachten om naar de dokter te gaan.

2 likes

Vast wel :joy: haha

Wat rot dat je er nog zo’n last van hebt zeg! Heb je ook pinnen erin of dat niet?

1 like

Ja er zitten twee pinnen in en een blok beton. Hoe gaat het nu met jouw vriend dan?

1 like

Aah ja. Heb je daar last van denk je, dat het materiaal in je rug prikt of juist stijf maakt?

Bij m’n vriend gaan de pinnen er over een paar weken uit omdat ie er toch best wat last van heeft (bijv als ie tegen een stoelleuning aan zit voelt het als een blauwe plek). Verder gaat het eigenlijk heel goed en heeft ie er (fysiek) weinig last van gelukkig.

2 likes

Die Philly Cheesesteak is lekker daar :drooling_face: Nog nooit een lobster roll geprobeerd, maar ga nu heel toevallig daar zo boodschappen doen… :upside_down_face:

3 likes

Ja dat zou best kunnen. Een van de schroeven zit er namelijk ook niet goed in. Misschien maar eens naar informeren. Fijn dat het goed gaat! Hier is het ook maanden goed gegaan, maar dit weekend is het opeens helemaal mis.

4 likes

Aah ja rot zeg :frowning: hier was de arts eigenlijk heel snel van: ‘ok, als je er last van hebt gaat het eruit. Je kan over 3 weken terecht’ haha. Hij zei dat 2/3 daarna geen klachten meer heeft, 1/3 houdt last van stijfheid. Blijft wel beetje spannend natuurlijk, weer een operatie.

1 like

Note to myself: nooit rennen om een tram te halen. Hij vertrok toen ik voor de deur stond dus behalve zweet heb ik… niks :grimacing:

10 likes

Had vannacht 2x een nachtmerrie en daarna nog een hele wazige droom. Nu ben ik brak :pensive:

5 likes

Ik heb altijd dat ik weken van tevoren naar specs kijk om later gewoon maar wat te kopen (meestal de roze versie, hahaha). Het is zo overweldigend.

9 likes

Ik wilde vandaag wat dingen uit de vriezer eten zodat die wat leger is maar ik heb het wat overschat qua hoeveelheid dus nu ben ik continu aan het eten :+1:t2:

3 likes

Ik wilde even gaan sporten, dus was wat door trainingen aan het scrollen en vond er een waarvan ik dacht: oh die is wel prima! Blijkt het er een te zijn voor zwangere vrouwen :upside_down_face:

6 likes

Ik kijk ook meer trainingsfilmpjes om te bedenken of het wat is dan dat ik van mijn luie reet af kom

3 likes