Wat je even kwijt wil #64

Ik moet nog een rondje buiten lopen om alles te sluiten en dan met gierende banden naar huis :partying_face:

2 likes

Als je nog even wil huilen vandaag. Een stel heeft hun bruiloft vervroegd en in het ziekenhuis gedaan met opa als getuige aangezien opa de beste vriend van de man van het stel is :frowning: Het was de mooiste dag van zijn leven had hij nog gezegd en de dag erna is hij overleden awhhhh.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/opa-bernd-wilde-nog-een-ding-kleinzoon-en-beste-vriend-lars-zien-trouwen-het-werd-de-mooiste-dag-van-zijn-leven-br~a45eea71/

18 likes

Ik voel me echt helemaal verteerd maar corona (ja, again) is geen reden meer om ziek te melden :smiling_face_with_tear:

5 likes

Kennen jullie die dip op zondag wanneer je een leuk weekend hebt gehad? It’s me. :smiling_face_with_tear:
Zo lekker eten bestellen en vroeg naar bed.

4 likes

Maar ziek zijn/je ziek voelen wel he. Beterschap!

20 likes

Maar ziek zijn wel. Dus als je je gammel voelt, gewoon ziek melden

4 likes

Thanks! Ik werk er nog maar net en ze zijn altijd nogal van het kom het maar gewoon proberen, dus ik vind het heel spannend

3 likes

Quarantaine geldt nog steeds toch?
Beterschap :kissing_heart:

Ik verveel me kapot na 3 dagen corona en quarantaine.
Heb hoofdpijn en ben duizelig, dus heb ook niet de puf om veel te doen :pensive:

3 likes

Dus nog naar kantoor ook? Met corona? Wat voor bizarre werkgever is dat dan?!

7 likes

En thuiswerken een optie?

Ik werk in de zorg en daar mag ik ook gaan werken met corona.

5 likes

Denk dat dit tegenwoordig niet zo’n uitzonderlijk standpunt meer is hoor

5 likes

Ik ben vandaag ten huwelijk gevraagd :face_holding_back_tears:

158 likes

Wat was je antwoord?? :ring:

6 likes

Snap dat je dat spannend vindt, zeker als ze de neiging hebben om een beetje te pushen. Maar het is voor beide partijen goed om eenduidig te zijn over wat wel en niet lukt, dus als jij voelt dat je niet kunt werken ga je niet werken. Dat kun je ook letterlijk zo uitspreken vind ik, iets als: ik bel om door te geven dat ik niet kan komen werken, ik ben te ziek om te werken dus ik moet in bed blijven, zodat ik zo gauw mogelijk weer beter ben. Ze mogen niet vragen naar wat voor klachten je hebt, maar je zou zelf wel initiatief kunnen nemen over wanneer je weer telefonisch contact hebt om te overleggen wanneer je wel weer kunt komen (iets als: morgen verwacht ik sowieso nog niet beter te zijn, maar laten we de dag erna even bellen voor een update). Ohja en, of je nu wel of geen corona hebt maakt verder niet zoveel uit lijkt me, je bent gewoon ziek.
Beterschap!

32 likes

Dankjewel, heel lief

5 likes

Ja, altijd ja, zei ik! :smile:

14 likes

Aaah gefeliciteerd!!

2 likes

Dadelijk komt mijn picnic-bestelling maar ik heb nu al geen zin om het op te ruimen.

6 likes

Hier wel hoor, als ik verkoudheidssymptomen heb mag ik niet eens naar kantoor, dan word ik weer naar huis gestuurd. Is toch ook gewoon nog steeds dezelfde ziekte, vind het echt absurd en bizar dat werkgevers je naar kantoor laten komen als je positief getest hebt

6 likes