Wat je even kwijt wil #64

Maar Vlaamse televisie is net als Nederlands bijna. Maar als ik Vlamingen hoor praten dan versta ik er weer geen hol van.

Dat is net zoals dat in NL vrijwel alleen abn te horen is op tv, maar in het echte leven heb je natuurlijk duizenden dialecten, dat is bij Vlaams niet anders.

5 likes

Daarom hou ik ook van De Mol België: allerlei dialecten door elkaar maar wel met ondertiteling :heart_eyes:

3 likes

Iedereen weer in de ban van die klote Formule 1

18 likes

Wo/do weer onder het vriespunt :triumph:

2 likes

Had een schoonmaak aanval, ‘heel’ mijn huis schoon gemaakt en sta nu pompoensoep te maken. Who’s this

6 likes

Het is OF F1 OF dat stomme voetbal wat altijd gesprek van de dag is :sweat_smile:

1 like

Videoland!

1 like

Ik was afgelopen week erg verkouden en daardoor moest ik de leuke dingen die ik had ingepland dit weekend afzeggen. Ik haat dat want ik weet dat andermansplannen dan ook niet door gaan maar ik was gewoon ziek. Ik heb nu voor het eerst in maanden een weekend dat ik lekker thuis ben en even op krachten kan komen. Heb netflix gekeken en beetje schoongemaakt en veel geslapen en het deed mij weer denken aan de rust die ik tijdens de pandemie voelde. Ik moet vaker zo een weekend inplannen.

5 likes

Met iemand afgesproken om 12 uur die er nog niet is :upside_down_face: zo zonde van mijn tijd

Ik moest net keihard niezen en toen kreeg een Db melding op m’n apple watch :rofl::rofl:

11 likes

Thnxx, nog max 1,5uur ik ben kapot :joy:

2 likes

Sta een beetje mijn leven te overdenken bij de Dille en Kamille en sta voor de kruidenpotjes. Sta ik bij Itakru (ben daar toch veel te oud voor, die hdp afko’s) en begin opeens heel Marie Claire alle kruiden af te korten.

10 likes

@MevrWillem is het…… italiaanse kruiden??

3 likes

Jup.

Ze staat bij de Italiaanse kruiden en begon in haar hoofd heel heerlie de peerlie alle kruiden af te korten. En dat allemaal in de dille & kamille (dat is een winkel)

5 likes

Heerlie de peerlie afkortingen.

1 like

Daar heb ik maar overheen gelezen

1 like

afbeelding

43 likes

Dood, er is meer leven in de koeling dan in mij :joy:

8 likes