Eens hoor, en is bij mij ook zo. Alleen denk ik echt dat je je erin vergist als het aankomt op hoeveel werkgevers zijn zoals die van Luzarl.
Bij ons ook meer wel corona zonder klachten. En eigk moe je dan gewoon niet meer testen , als je geen klachten hebt.
Tis wel verplicht om een mondkapje te dragen.
Dit is een hele legitieme vraag maar ik moest lachen om de droogheid
Maar dan kun je toch nog steeds andere mensen besmetten? Vind het echt van de gekken dat je dan gewoon moet gaan werken… Maar ja, ik moest tot eind januari ook nog een mondkapje op in het OV. En heb helaas vrij veel artsen moeten bezoeken de laatste tijd, en daar moet het nog steeds, dus misschien voelt het voor mij ook wat minder post-pandemie dan in NL
Dankjewel!
Ik heb een vriendin die zwanger is en ik zit ineens in 2 babyshower groeps apps. Doe rustig.
In een net verschoond bed liggen is zo fijn.
Dankjewel!
En zonder teveel op de details in te gaan voor de rest maar toch een beetje: Het is een bedrijf dat heel veel waarde hecht aan een familiegevoel, veel dingen samen doen, er is elke dag lunch op kantoor, er wordt 3x per week iets georganiseerd (stoelmassage, manicure, sportles, cursussen). En als tegenprestatie verwachten ze eigenlijk dat je er gewoon altijd bent. Voor sommige mensen zal dit verschrikkelijk klinken maar ik vind het als eerste baan heel fijn en een warm bad.
Ik vind Jim Bakkum toch ineens aantrekkelijk.
Ik vind dit ook zo raar eigenlijk, juist in de zorg werk je vaak met kwetsbare mensen. In mijn zorgbaan kan ik genoeg afstand houden van cliënten als het nodig is, en ik zou me er heel ongemakkelijk bij voelen als ik echt dichtbij zou moeten komen terwijl ik corona heb.
Het is grappig dat Jim en Jamai allebei in musicals zijn gaan spelen en geen muziek meer maken.
Ik zie op de website van leen bakker een fauteuil die ik mooi vind, maar hij is “web only”. Maar een fauteuil wil je toch uitproberen voordat je hem koopt??
Jim doet/deed afgelopen jaar een theatertournee met muziek van Sinatra (heb ik net gegoogled hahaha)
Dumpen.
Dit is ook mijn grootste frustratie op het moment
zou je denken maar als ik zie hoe vlot collegas zelfs een zetel van edra of flexform kunne verkopen a 20k snap ik er helemaal niets meer van
Haha las dit in mijn hoofd als “muziek” meer “maken”
Sterkte.
Ik heb babyshowers afgezworen. Ben al bij 3 afwezig geweest
Vind t echt bullshit
Ik kom net op Tiktok een livestream tegen van een kerel die aan t slapen is echt waarom???