Wat je even kwijt wil #64

Heb jij nu niks aan, maar 13 maart aanstaande wordt een initiatiefwet van CU en PvdA besproken die aan deze praktijken een einde moet maken. Er is best een grote kans op een meerderheid gelukkig. De uitkomst geeft vast ook een mooie inkijkje geven op welke partijen je de 15e in elk geval níet moet stemmen.

2 likes

Ja, gaat goed hoor met stitch.
Nee, ben aan proberen forum niet als dump plek/dagboek/whatever te gebruiken dus plaats bijna niks.

14 likes

Ughhh pizza met een ijskoud blikje redbull is toch zo genieten op z’n tijd.

20 likes

Laat je vooral niet weerhouden door mensen die hier moeilijk doen over wat je post hoor. Gewoon doen als je t kwijt wil. Dat gezeur over “Dit is een dagboekpost” is vervelend en degenen die dat niet willen lezen kunnen in 1 seconde door scrollen.

28 likes

Wat een opluchting. Ik kan rustig slapen vannacht

8 likes

Dus ik kan nu ophouden met mijn beha’s te verbranden?

Ik zag net twee mannen met een bos bloemen de winkel uitlopen en ik maak er dan gelijk van dat ze voor hun vrouw/vriendin zijn ivm vrouwendag :pleading_face:

Of maîtresse

3 likes

Dat is het niet helemaal. Ook iets met dat iedereen alles kan lezen.

2 likes

Ok nou. Prima toch?

2 likes

hahaha ik zat te kijken bij de veelgestelde vragen van de filmhallen

klik eens op ‘waarom kan ik in de filmhallen geen popcorn krijgen?’
ik moest lachen

14 likes

https://filmkoepel.nl/informatie/veelgestelde-vragen/

De filmkoepel heeft hetzelfde beleid… en foto :eyes:

1 like

haha die hele site is hetzelfde

1 like

Ik: voel me echt kut en sip omdat ik ongesteld moet worden.
Mijn vriend: ik ben al op weg naar de McDonalds!!

:two_hearts:

59 likes

Zie nu in m’n meldingen voorbijkomen dat Netflix een nieuwe serie heeft: MH370, the plane that disappeared.

Toen ging ik nadenken over rampen etc, en eigenlijk is het zo raar dat bijvoorbeeld bij de Titanic er gewoon een ‘romantisch’ verhaal/beeld van die ramp is gemaakt. Ik bedoel, er zijn honderden mensen omgekomen. Stel je voor dat er van MH17 een of andere musical en merchandise enzo wordt gemaakt. Best wel gek?

20 likes

Mijn vriend kwam ook al met bloemen thuis! Maar niet voor vrouwendag maar zomaar hahah. Gemiste kans

5 likes

Aah heel lief wel!

1 like

Fijne wijvendag

3 likes

André Kuipers is toch eigenlijk gewoon koning Willem-Alexander maar dan zonder haar

3 likes

Ik was bij het zusje maar het duurde allemaal zo lang en ik werd haltverwege plots supermisselijk, echt een rot avond

2 likes