heb op kantoor nog een paar pakken chocomel gevonden die over waren van Sinterklaas en die bijna over de datum zijn
maakt deze grijze dag net iets beter
Hahaha dus van thesis die te ingewikkeld was ben je maar overgestapt naar een cursus paaltjes stappen
Hahaha inderdaad, misschien moet ik dat maar gaan doen met mn leven. Ik weet nog dat ik wakker werd vanochtend en dacht āwow waarom bestaan dat soort cursussen niet, gat in de marktā en daarna kwam mn verstand weer om de hoek kijken hahaha
de huurindexatie is ook gekoppeld aan een betere EPC score, de slechte woningen mogen niet meer stijgen, daarnaast is de huurmarkt in belgiƫ ook een stuk kleiner dan nederland volgens mij waardoor commentaar sowieso minder opgepakt wordt
Mijn moeder heeft gisteren een broodje shoarma gehaald waar blijkbaar een stuk bot in zat en nu is haar voortand afgebroken. Ik voel me vreselijk maar ik moest echt lachen toen ik het zag. Ze ziet er nu echt uit als zoān hillbilly Blijkbaar moet er een kroon voor geplaatst worden. Ze kan er nu zelf ook om lachen, maar damn ik kon het echt niet inhouden het zag er gewoon zo gek uit.
Ik zou zeggen; lekker doen! Toch juist heerlijk om het uit te geven aan me-time!
Ik hou echt van de Dirk en zijn aanbiedingen. Weer een tas vol voor 20 euro. Oke er paste er nog wel beetje bij maar tas zat toch wel aardig vol.
ik wacht tot de dirk meekomt vechten in de supermarktoorlog in Belgiƫ
Is er helemaal nog niet in Belgiƫ? Hebben jullie wel een Jumbo ofzo dan?
Jumbo is recent begonnen met hun uitrol ja maar volgens mij wel duurder dan in NL, AH is veel meer ingeburgerd
Dirk zit ook alleen maar in het midden + noorden van Nederland, niet in het zuiden
Oh
Ja we hebben hier ook lang moet wachten (in het noordoosten).
Tegenwoordig wel
Snap ik. Iemand zei laatst ja ze hebben ook iedere week wel kaas in de aanbieding en het is nog echt waar ook.
Missie van de week: zoveel mogelijk pastei de nata eten. Hallooo Lissabon!
nog een uur en ik ben een week verlost van mijn klote baas die op āzakenreisā gaat
Maar in het zuiden heb je dan wel weer Jan Linders
Wat leuk, Willem-Alexander op de foto met Connie Palmen. Dacht ik. Het is zijn moeder.
Edit: het is toch Connie Palmen. Ik schaam mij diep.
Waar heb je dit beeld vandaan?
Nee joh dit is Bea niet.
Overhandiging werken WF Hermans, september 2022 op mmp.nl Bron
Dat is wel Connie Palmen haha. wat is dit voor fakenews @Amarens