Wat je even kwijt wil #64

Jan Linders wordt overgenomen door AH, dus zelfs die hebben we straks niet meer :-1:

2 likes

Hahahaha alsof je Beatrix met zulke sieraden, zulke kleding en zulke sieraden en zulk HAAR zal zien.

65 likes

Ik dacht echt even serieus dat die gewoon lekker haar leven was gaan leven nu ze geen koningin meer hoeft te zijn. Wat een anticlimax dat het toch gewoon Connie is

13 likes

hahaha ja alsof ze Bea, die lekker aan het tuinieren was in haar kloffie, ineens overvallen hebben dat ze NU mee moet naar een event. Snel ff wat sieraden om en klaar dacht ze :laughing:

15 likes

Wacht, Connie Palmen is de moeder van WA??? :exploding_head:

20 likes

Ooooooomg nee, wat gênant!! Haha, ik was deze foto op Twitter tegengekomen. Excuses, echt niet mijn bedoeling om fake news te verspreiden.

@kika ja, dat dacht ik dus ook…

5 likes

Vind t zo bijzonder dat t qua weer 20km verderop al zo kan verschillen.

2 likes

Jawel er blijft nog een aantal JL vestigingen bestaan!! (Gelukkig)

2 likes

Hahaha ik dacht echt voor een paar seconden: wie is zijn moeder??? Omdat ik gewoon echt niks herkenbaars zie in deze foto

4 likes

Hahaha ja! Dit dus

1 like

Ik ga morgen een weekendje weg via surprise me en heb er zoveel zin in! Over 4.5 uur weten we welke richting we op moeten rijden en ergens halverwege krijgen we dan de definitieve locatie. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit.

39 likes

Leuk! Ik heb dat ook gedaan en het was zoo leuk! Ik hoop stiekem dat jullie mijn hotel ook krijgen, want die was prachtig! Maar ze zullen we vast nog veel leuke hebben.

3 likes

Jaaa ik ben zo benieuwd! Ik heb een keer de vliegvariant gedaan maar vind dit eigenlijk veel leuker. Wat was jouw bestemming?

2 likes

Wij hadden 2 bestemmingen! Eerste was dus echt geweldig in de ardennen bij Namen en de tweede een heel klein stadje in Duitsland. Was wel echt heel verlaten want op zaterdag waren de winkels open tot 2 uur smiddags en was er amper iemand op straat :joy: ik zou die tweede dus niet perse aanraden.

Oeh die eerste klinkt heel goed. Ik zal morgen een update geven over onze bestemming.

1 like

Ik was net in een droog moment een podcast aan het luisteren op straat, dacht ik doe eens een nieuwe. Maar elk derde woord was kanker en ik ging helemaal kapot, zo stom om dan op straat te lopen.

Heb m na 5 minuten af moeten zetten omdat het echt niet meer ging.

5 likes

Bohh mijn teen schoot net uit de kom. In totale staat van paniek terwijl ik naar de rare stand keek heb ik hem teruggeduwt. Nu durf ik niet meer te lopen🥲

5 likes

Broers toevallig? :upside_down_face:

6 likes

Hahaha ja

Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar Rijk noemde iets macaber en toen wist Sam niet wat dat was en toen ie t leerde zei die Ah oké gewoon kankerleip dus en daarna was het kankerkanon geopend.

Ik kijk altijd Rijk’s YouTube maar daar heeft ie wel een andere vibe haha

2 likes

Is dit de nieuwste aflevering? Ga ik ook ff luisteren

3 likes