Wat je even kwijt wil #64

Denk het? Vrij zeker van wel, maar heb er uiteindelijk thuis nog 3 geluisterd haha

2 likes

schrik me dood, mijn wasmachine begon ineens tyfusveel lawaai te maken tijdens het centrifugeren dus ik kijken, staat ie een heel stuk van z’n plek. Geen idee waar dit aan ligt?? Ik heb 'm nu anderhalf jaar en dit is nog niet eerder gebeurd, heb er ook niet iets zwaars in zitten ofzo.

3 likes

Oh dit doet die van ons ook. Die beweegt echt wel meerdere centimeters volgens mij. En het meest aparte eraan vind ik dat er meerdere flessen wasmiddel op staan, maar die zijn er nog nooit afgetrild :ok_hand:

1 like

hier was alles eraf gedonderd juist, hij stond ook een halve meter van zn plek?? normaal beweegt ie helemaal niet.

@anon3219017 oh nog nooit van gehoord, ik zal eens kijken!

3 likes

“humor”

3 likes

Oh wow ja die van ons heeft niet zoveel ruimte haha! Maar die van ons doet het dus altijd. Wel echt raar dat die van jou dat nu opeens doet en ook zo heftig. Zou het ff in de gaten houden

3 likes

Je kan van die doppen kopen waardoor je wasmachine niet van zn plek komt. Volgens mn zwager is het top, maar zelf geen ervaring mee

4 likes

Ik heb vanmiddag mijn leidinggevende ergens op aangesproken (terecht en heb excuus gehad). Was echt spannend en moest halverwege huilen maar luchtte wel op

49 likes

Heb net voor ik naar bed wilde gaan zo’n irritante kut-mail gelezen van iemand en nu ben ik zooooo boos en geĂŻrriteerd haha gvd ik haat het, heeft iemand dĂ© tip dat ik dit NU los kan laten. :rage::angry:

23 likes

Nav jouw post heb ik een kaartje gekocht en vanavond geweest!!! Vond het lekker absurd en grappig en heb lekker gelachen :grin: goeie tip dankjewel!!!

5 likes

Ik dacht dat het al vrijdag was en morgen weekend heb. Maar helaas, het is donderdag en moet nog een lange werkdag door.

Edit. Ik heb een taartje naast mn naam!

3 likes

Ga dit maar luisteren in bed. Als het niet genoeg is heb je ook nog 2 afleveringen slaappodcast op Spotify: Spotify 1 over soep en 1 over de geschiedenis van het klokkenspel. Erg slaapverwekkend en toch leuk allemaal

5 likes

Box breathing

4 likes

Love de zen-tips van iedereen, maar ik zou gewoon even in de kelder gaan staan schreeuwen alsof die gast voor me stond, alles eruit gooien wat ik zou zeggen als er geen grenzen bestonden en dan opgelucht gaan slapen :sweat_smile:

7 likes

Het enige wat bij mij enigszins helpt is oortjes in doen en mijn boze puber muziek aanzetten (guano apes, prodigy) of juist lekkere hiphop of een goeie skreeuw glijer a la Whitney of Celine. Whatever floats your boat. Even die frustratie eruit springen of zingen.

2 likes

Helaas helaas helaas heb ik al een mail teruggestuurd met zowel agressieve als passief-agressieve alinea’s, waar ik op zich wel content mee ben, en weet 99% zeker dat ze me morgen gaat bellen. :triumph:

27 likes

Haha ik luister altijd Rammstein in de auto als ik boos ben, heerlijk.

11 likes

image

24 likes

Vingeren

14 likes

Ik denk dat @FredPaillet wel wat weet.

4 likes