Vandaag heel de dag vrijwilligers werk doen voor NL Doet, helemaal zin in en enorm leuk dat mijn werkgever ons hiervoor de ruimte geeft
Heeft haar tip geholpen?
Niet, maar dit is de reden dat ik bijv mijn werkmail niet meer op mijn telefoon hebš
Wat soms wel helpt is bedenken dat ook dit weer voorbij gaat en je over een paar dagen waarschijnlijk er geen last meer van hebt. Maar het is wel kut
Heb je wel kunnen slapen?
Mijn vriend en ik hebben ons aangemeld voor een hondje uit Georgiƫ. Ik hoop zo dat we worden uitgekozen
Ik heb zo geen zin om mān bed uit te komen maar moet zo naar mān werk.
@Soy.peor Deed zielig om niks, ben met telefoon/forum nog in mān hand direct in slaap gevallen, had wel mān slaapdrankje gepakt, misschien hielp dat ook. Las de tip van @FredPaillet vanochtend pas, āhelaasā.
Wakker worden met een slaapvouw midden op mijn wang na het slapen op een beauty pillow hopelijk trekt het een beetje snel weg
Nou @Sjern de kans is nog best aanwezig dat we in hetzelfde hotel zitten want we zitten vlakbij Namen. In HƓtel Vedette.
Ziet er fantastisch uit!
Maar niet hetzelfde! Wij zaten in https://nl.domainederonchinne.be
Een groot landgoed in een dal met wijngaarde en uitgebreide welness. Prijzen waren super schappelijk dus ik kan het iedereen aanraden!
Sund
Je zou denken dat mensen wat voorzichtiger rijden rondom een ziekenhuis het scheelde een haar of ik kon gelijk een van de rolstoelen in die klaar staan bij de ingang,
Wil je me niet uitlachen plz?
Het regent hier al de hele dag, dus veel sterkte zonder goede jas
Ik zit echt de uren af te tellen op werk, heb straks eindelijk een kleine werk vrij en ik zit over minder dan 24 uur in 20 graden omg kan wel janken van blijdschap.
Vooral zoiets absurds kan toch ook wel smaakgevoelig en niet voor iedereen weggelegd zijn, dus heel blij dat je het leuk vond
Hahaha ik ga helemaal stuk
Brings back memories naar mn Duits leraar in klas 1 die fan was van Rammstein en ons Duits ging leren adhv die nummers. Meerdere keren keihard 1, 2 polizei, Du hast etc door de speakers van het lokaal gebeukt hahaha
@Krabsalade en, ben je al gebeld? Je kan ons niet met een cliffhanger achterlaten
Oh sorry meen je dat echt? Ik vond de naam grappig, maar ik snap als dat je naam is het natuurlijk niet leuk is om te lezen. Mijn excuses hiervoor.
Ik had vanavond eigenlijk afgesproken om een drankje te doen maar is afgezegd. Als ik naar buiten kijk vind ik het totaaal niet erg maar vind het wel stom als mensen op het laatste moment afzeggen.
Nog geen reactie, zowel niet per mail als per telefoon.