Kun je het niet in je notities zetten nu je het nog weet? Of ben je het al helemaal kwijt haha?
of verpleeghuis setting en dan in de eerstelijn via de instelling? dat doe ik zelf namelijk ook. Die vorm van zorg bestaat nu 2 jaar ofzo en heet GZSP. Dan kom je veel bij mensen thuis, vaak samen met de arts. Of anders revalidatie in verpleeghuis? Weet alleen niet of je neuropsychologisch onderlegd bent.
Ander idee: coordinator bij het CCE? Dan verdien je hetzelfde als in gz-psychologenfunctie
Ja zo klote hè! Ik was me van geen kwaad bewust dus voordat ik het door had zat alles al onder
Is Anneke’s zoetwaren nog een ding? Of is die forumtrend verleden tijd?
Ik zit een serie te kijken en het gaat over een pickup artist en ineens moest ik denken aan datingcoach glibber Tim Veninga. Hij heeft blijkbaar een boek geschreven ‘Manslut’ en geeft zelfs lezingen op universiteiten en hogescholen. En alsof dat nog niet genoeg is, leert hij nu ook vrouwen hoe ze mannen moeten versieren. Yikes.
Ik vind 8 clienten per dag ook echt megaveel zeg! Ik werk in de SGGZ & zie er lang niet zoveel per dag en vind dat soms al veel qua energie.
Dat weet ik niet, zou heel goed kunnen. Hij is op EGF wel eens komen posten omdat we het over hem hadden. Maar helaas zijn er meer van dat soort gasten
Ik heb dit ook gehad dat ik nog ergens leerling was maar wel 30 was ofzo. Die vrouw ging helemaal tegen mij schreeuwen en was zo boos daardoor dat ik alleen kon janken, heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ik er niets mee heb gedaan. Dus alsjeblieft, laat het niet zomaar over je kant gaan!
Ik heb nog liever dat iemand kwark met zo’n gore kwarkmond naast me eet in de trein, dan een frikandelbroodje
Maar had Mitchell ook een blikje energy? Dan ben je namelijk een echt FF type tegengekomen!
Heb nog geen energy geroken dus denk het niet
Dan had je een Steven naast je
Brinta met melk
Gezond zijn is pijn lijden
Ja shots moet je altijd in een keer achterover slaan. Je gaat toch ook niet nippen aan een tequilla shot.
Weet niet welke je hebt maar volgens mij zijn die van de Albert Heijn ook zoiets, die doe ik meestal in 2 of 3 slokken direct achter elkaar
Ben je gelijk goed wakker
Ooh haha. Meestal zit daar nog allemaal ander fruit in. Dus die kan je wel rustiger aan drinken als een sapje. Of zelf thuis in shot glaasjes doen.
Dit deed een oud collega die uit Mexico kwam wel. Als ze verkouden was dan nam ze een shotglaasje tequila en nipte daar steeds kleine beetjes van.
haha ik had er toevallig ook een gekocht gisteren (iets van gember met appel) maar ik vond het ook echt niet te nassen, smaakte naar wasmiddel