Ja je went er wel aan vind ik! Op mijn werk persen we zelf gember en als we er even doorheen zitten tijdens een dienst doen we wel eens een shotje puur gembersap als oppepper. Dat vond ik de eerste keer echt niet te doen maar inmiddels kan ik het een stuk beter hebben haha. Succes met 'm leegkrijgen vandaag!
gembershotjes meng ik altijd met appelsap. echt lekker fris.
die ginger passion van de ah is wel heel lekker om puur te drinken.
en de gembershotjes vd lidl hebben statiegeld.
Nee, dit is het leven! Enthousiast worden om sokken, love it!
Ik was in gesprek met iemand die ik best al een tijdje ken en het ging over relaties. Dat ik single ben en dat hij denkt dat er echt wel een leuke man bij mij past etc. Toen gaf hij aan dat hij het graag had willen aangaan met mij, maar dat hij het dan in het verleden anders had moeten aanpakken want hij heeft nu een relatie en 2 kinderen⊠ik dacht huuuuh. Is dit nu een verkapte âhet is dat ik een vriendin heb anders had ik direct met je in zee gegaanâ opmerking? Ik heb er overheen gepraat maar ben er ook van in de war. Het zou namelijk prima tussen ons kunnen werken als hij single zou zijn. Maar die situatie is het niet en hij heeft gelukkig geen gekke intenties en ik zou al helemaal niet een homewrecker kunnen zijn. Dus ik heb zoiets van wat heb ik aan die info? Helemaal als je er niks mee kan
Zelf maken met citroen en appel! Nog steeds wel dat pittige gevoel, maar net water beter te shotten. Ik kan me nu geen ochtend meer indenken zonder
Oh wat een heerlijk weer. Ik kruip helemaal uit mn winter depressie. Straks even op zoek naar ijskoffie.
Owee als het morgen weer sneeuwd ofzo ik wil dit gevoel graag even vasthouden.
Ik vind het best een bijzondere opmerking voor iemand die âgeen gekke intenties heeftâ eigenlijk. Ben je daar wel zeker van?
Ik ben ook zo aan het genieten van de zon!
Zit in de tuin, uit de wind. Heerlijk
Hier is het TMI topic voor wat goor
Ja het was echt vreselijk anders verplaats ik het even hahah
Kun je wat naar mij overhevelen? Ik ben kapot vandaag
Zo lekker buiten gewandeld. Love deze zon!
Ja want daarna ging het gesprek weer gewoon over iets anders. Hij maakt gelukkig ook geen avances etc en daarnaast zie en spreek hem verder ook nooit dus het lijkt me heel onwaarschijnlijk. Maar misschien ben ik te naief hoor, ik vond het wel een gekke opmerking waar precies niemand iets mee kan.
dat âhoortâ wel zo bij goede tequila!
Ik denk dat het niet echt uitmaakt tequilla = black out bij mij.
ik heb nog nooit tequila gedronken
Ik moet iets bekennen⊠ik zit hier de heletijd op havermelk te haten. Maar heb zojuist ijskoffie met havermelk op en t is best te nassen.
Een van ons, een van ons, een van ons
Jullie hebben mij verpest! Straks ga ik nog onpraktische pompoen mokken kopen.
Ik vind het echt knap als mensen onthouden waar forummerd wonen nadat het een keer benoemd is ofzo. Zie echt vaak reacties âoh jij woont daar tochâ en ook bij mij. Dan denk ik dat je dat onthoudt