Wat je even kwijt wil #64

Lol dit is voor het eerst dat het publiek boven de artiest uitzingt haha:

Hoor Shakira op den duur helemaal niet meer eens. Leuk ook hoe ze met het publiek meedoet.

14 likes

Ben al 2 dagen behang af aan het halen. Was het even vergeten maar wat een klote klus is dat zeg. Zoveel spierpijn in mijn armen en rugpijn :sweat_smile:
Vind het wel leuk om de tekeningen te zien achter het behang. Mijn vriend kent de mensen die hier vroeger gewoond hebben en heeft ze foto’s gestuurd van de tekeningen. Ze zijn er helemaal blij mee en er kwamen herinneringen boven. Dit was hun ouderlijk huis

11 likes

Ik heb Hagrid haar omdat ik met nat haar ging slapen en daarna poging deed tot fatsoeneren met uitborstelen. Maar dat was geen goed idee.

4 likes

Milan & Sasha die ook zitten te kijken 🩷
Ze staat nu weer op 1 met Karol G, ook een aanrader.

2 likes

Ben verder geen grote Shakira fan ofzo hoor haha maar zag dit voorbij komen.

(Ik vind haar wel goed hoor)

3 likes

Tuurlijk wel❤️


Over 2,5 week heb ik eindelijk lang haar. Na 1,5 jaar laten groeien is het eindelijk lang genoeg voor extensions :grin:

7 likes

Teennagels knippen is echt kut.

2 likes

Ah shit, er is vannacht een poging tot inbraak gedaan bij mijn moeder. Gelukkig niet binnengekomen, maar vind het zo rot voor haar. Lijkt me zo onveilig voelen. Ga er vanavond maar slapen, doen we gezellig samen geen oog dicht :grin:

8 likes

Wat lief dat je daar gaat slapen! Hopelijk voelt ze zich snel weer veilig in haar eigen huis

4 likes

Ik ben echt klaar met ziek zijn. Chips smaakt echt veel minder lekker nu.

5 likes

Ik vlieg morgen terug van Tromso naar Amsterdam, maar ik kan niet online of op het vliegveld (daar was ik net al om de huurauto in te leveren) inchecken, en Wideroe (met wie ik het eerste deel van Tromso naar Bergen vlieg) zegt me niet te kunnen helpen en KLM zegt dat ik morgen dan maar 3 uur van tevoren er moet zijn en dan wel kan inchecken. Maar ik word hier heel zenuwachtig van, ik wil gewoon kunnen inchecken en naar huis kunnen morgen.

1 like

Kan ook aan de chips liggen

6 likes

Het ligt niet aan de chips, helaas.

Mijn nichtje is binnenkort jarig en haar ouders hebben een lijstje daarvoor. Allemaal hout educatief montessori speelgoed. Hun goed recht hoor, maar stiekem zou ik het grappig vinden dat ze een Disney/Barbie kindje wordt zodra ze in de kleuterklas komt.

Ach zolang die meid het leuk vindt en ermee speelt

3 likes

Lieve @Leverworst, hoe gaat het met je?

1 like

Wat een fijne dag! Vanmorgen boodschappen gedaan en gesport. Daarna met mijn vriend en hond onverwachts even naar mijn ouders geweest, waar we heerlijk in de veranda hebben gezeten. Ze hebben heel veel glas daar dus het was super lekker warm. De pup deed het ook super goed.

5 likes

Potverdomme wat ziet ze er weer goed uit zeg :heart_eyes:

2 likes

Maar kon je helemaal niet inchecken (geen incheck balies) of enkel niet op dat moment? Want dat laatste is vrij normaal toch? Als het helpt, ik probeer in zulke situaties te bedenken dat er meer mensen die vlucht zullen pakken dus dat er vast wel iets geregeld is!

2 likes

Dat een ring verkleinen €40 kost! Nooit geweten dat dit zo duur was…

1 like

Ik vind €40 eigenlijk nog wel meevallen.
Gaat namelijk best wat tijd in zitten om een ring te verkleinen

13 likes