Wat je even kwijt wil #64

Ik zal ‘t onthouden wanneer het herfst is. Ondertussen heb ik een koala mok gevonden, waarmee je je ogen kunt uitsteken.

6 likes

Gestemd bij het stemlokaal op mijn werk :clap:

5 likes

Screen Shot 2023-03-15 at 16.11.12

Stfu Wordpress, ik forum gewoon tussendoor. Laat me met rust.

17 likes

Ja, echt een attitude man.

2 likes

Mis almere :cold_sweat:

1 like

Het halve forum denkt dat ik in nijmegen woont. Ik ben ooit iets te enthousiast geweest over die stad en ik loef de vierdaagse. Vind het verder prima tho haha.

1 like

ik ga over 3 dagen naar groenland (flex, sorry) voor onderzoek en ik ben echt bloednerveus en functioneer niet meer omdat ik me erg afvraag waarom ik dit een goed idee vond

24 likes

Leuk joh hoelang ga je? Ik weet niet of het helemaal accuraat is, maar ik heb wel eens video’s langs zien komen waarbij mensen op Groenland of Antarctica gaan zitten, echt in een ondergrondse bunker en vanuit daar een onderzoek verrichten. Ga jij ook in zo’n plek verblijven?

2 likes

Volgens mij is het er wel tijd voor want jij bent echt het meest bezig met de bekers 🥹

2 likes

Ik heb in 1 uur een kwart van een taart in mijn eentje opgegeten en nu ben ik vet misselijk

2 likes

Ik gisteren: appen naar collega’s dat ze hun stempas moeten meenemen omdat er een stembureau op werk is.
Ik vanochtend: stempas vergeten.

12 likes

Ik ben nog steeds blij met jouw restaurant aanrader van een paar jaar geleden omdat ik je had gedm’t(? Wat een spelling) via Instagram omdat ik me herinnerde dat jij in een bepaalde stad woonde! Ik zat er van de week nog aan te denken dat het echt tering lekker eten was hahaha

1 like

Er is hier in de buurt iemand komen wonen die ze altijd dicht heeft, zelfs overdag??
Ik heb ze 2x open gezien in de afgelopen maanden terwijl ik er dagelijks langs kom.
En aan de binnenkant hebben ze ook nog eens dikke donkere shutters :’) Die mensen leven echt zonder daglicht.

2 likes

Jij woont toch in Brabant? :smirk::heart_eyes::clap:

3 likes

Deze heeft een vaas met bloemen en een foto van haar kat in dr koelkast :joy::joy::joy::joy:

11 likes

Shit je hebt me door :sob:

@Baratheon was dat dadawan? Of heb ik nu iemand anders in mn hoofd haha

1 like

Ja volgens mij wel!!

1 like

Weet je zeker dat je niet in België was

2 likes

Same. Nooit meer zonder. Eerste wat we deden toen we de sleutel van het huis kregen. Rolluiken op knallen.

2 likes

Weten jullie nog, 15 maart 2020 :skull_and_crossbones:

24 likes