Wat je even kwijt wil #64

Dat een ring verkleinen €40 kost! Nooit geweten dat dit zo duur was…

1 like

Ik vind €40 eigenlijk nog wel meevallen.
Gaat namelijk best wat tijd in zitten om een ring te verkleinen

13 likes

Oh, ik vind dit eigenlijk wel meevallen voor handwerk. Er is een goudsmid exclusief met jouw ring bezig.

6 likes

@Amarens en @Flopsyunicorn ja ik zit nu op internet te kijken en zie dat dit een normale prijs is. Nooit geweten. Is bijna duurder dan die ring zelf :rofl::see_no_evil:

4 likes

Ik kon op dat moment nergens inchecken, ook niet bij de klantenservice. Ik hoop dat ik morgen wel kan inchecken bij de balie. En ik hoop inderdaad lotgenoten te vinden.

Maar is toch normaal dat je niet op locatie zo vroeg al kan inchecken? Althans, heb ik echt nog nooit gehad of gezien. Niet alle vliegvelden bieden online inchecken aan en hebben enkel processen op locatie die dan idd 3 uur van te voren starten. Ik denk dat de zorgen voor niets zijn! Komt allemaal vast goed.

17 likes

Bedankt, dit stelt me wel iets gerust!

3 uur van tevoren inchecken is heel normaal. Niet te veel om stressen!

3 likes

Heb de hele dag al m’n Spotify top100 van 2019 aanstaan, echt een fijne throwback

Net terug van de spoed dierenarts, dacht dat mijn kat zijn pootje had gebroken, maar gelukkig niet. 130 eurie lichter voor 5 minuten check :sweat_smile: maar in ieder geval wel opgelucht

10 likes

Ik heb om 23u afgesproken in de kroeg met een vriendin, de laatste keer dat ik ‘s avonds naar de kroeg ging was tien jaar geleden en ik vraag me af wat mij in godsnaam bezielt om zo laat nog af te spreken en ik voel mijn bed iedere seconde meer lonken

32 likes

Ik lig in bed ik wens iedereen een goedenacht

16 likes

Ben je nooit in de kroeg geëindigd of ben je er letterlijk 15 min geweest haha

3 likes

Ben het huis niet uit geweest haha

Zeer content met mijn keus

23 likes

Ik ben al nooit zo’n fan geweest van varen, maar blijkbaar vallen orka’s de laatste tijd boten aan. En nu zit ik filmpjes te kijken van boten die aan het zinken worden gebracht door orka’s. En het is doodeng! Die beesten zijn zo slim

5 likes

Free Willy neemt wraak

3 likes

Ik wilde vanmorgen vroeg op een uitkijkpunt de zonsopkomst bekijken (niet NL). Was alleen dus in het donker erheen. Was ik er bijna, maak ik op een bepaald ander punt net daarvoor nog even een fotootje, komt er tegelijkertijd ergens een man vandaan die uiteindelijk een gesprek probeert te beginnen wat ik niet afgekapt krijg en dus met z’n :eggplant: in z’n hand blijkt te staan. Echt :rage::rage::rage: wat bezielt zulke mannen. Heel jammer ook dat ‘ie m’n plan verpest had om daar lekker te chillen en die zonsopkomst te zien daar

9 likes

Helaas voor ons maar fijn voor haar, maar ze is inmiddels geadopteerd. Nu hebben we ons bij dezelfde organisatie aangemeld voor een ander hondje uit Griekenland. Hij is nog wel beschikbaar en de organisatie heeft al contact met ons gezocht, dus het ziet er hoopvol uit :crossed_fingers:t2: Ben al allerlei spulletjes aan het uitzoeken, maar moet mezelf echt een halt toeroepen haha.

5 likes

Ik zie als een berg tegen deze week op, dagen van 12 uur lang. :weary:

6 likes

Spannend! Er is ook een Hondentopic, misschien leuk om daar mee te lezen, info uit te halen, en mee te posten :smiling_face:

4 likes