Wat je even kwijt wil #64

Natuurlijk mag je dat hier posten. Dikke knuffel voor jou :heart:

2 likes

Note to self: niet naar de supermarkt en toko als je al de hele week in een jankbui bent. God wat heb ik veel snack en snaai gekocht.

8 likes

geniet er van

13 likes

Mijn man van 30 moest in de studentenrij gaan staan in de supermarkt :joy:

20 likes

Ze vroegen van de week of 1 van mijn ouders thuis warenvan de collecte. Ik ben halverwege 20 allang gepasseerd dus die jongen heeft echt punten gescoord met dat compliment.

5 likes

Heb echt de lente in mijn bol.

8 likes

“Nee.”
En snel de deur dicht

3 likes

Wat is een studenten rij?

2 likes

Ik geloof niet dat dit ‘express’ was door de hele vibe met zijn collega ook die ons passeerde etc. We hebben er met zijn drieeen heel hard om gelachen en toen heb ik de deur dichtgedaan. :relieved:

Ik zat van de week nog over botox na te denken en mijn vriend was het daar niet mee eens. Dus die zei gelijk zo, dan is de botox dus ook nog niet nodig puber.

1 like

Wij hebben een mbo en middelbare school in de buurt en al die scholieren/studenten gaan massaal naar de lokale supermarkt tijdens hun lunchpauze om neppe redbull en een saucijzenbroodje te maken. Om het ‘ongemak’ voor normale mensen te verminderen worden zij mondjesmaat de supermarkt in gelaten en om ze in de gaten te houden krijgen ze ook een speciaal mandje. Er wordt voor die tijd ook een beveiliger ingezet.

Maar die mensen zijn vaak maximaal een jaar of 22, dus ik vind het heel grappig dat mijn man daar tussen moest staan.

4 likes

Ik heb kaarten op ticketswap gekocht terwijl de voorstelling nog niet was uitverkocht. Zo stom.

1 like

Jeugd sentiment. Maar wat belachelijk dat ze de pubers soort van segregeren vanwege ongemak. Ik snap dat je bang bent dat ze wat jatten, maar dit is gestoord

Waarom is dat zo stom? Omdat je meer hebt betaald dan het normale kaartje?

1 like

Ja klopt, maar goed, de voorstelling is het vast waard. Maar ik snap nooit waarom mensen er altijd aan moeten verdienen

1 like

Bij de supermarkt bij mijn middelbare school deden ze dit ook, zal nooit vergeten toen een jonge docent uit zijn plaat ging omdat hij ook in die rij moest staan van de beveiliger

2 likes

Ik vind het verbazingwekkend dat supermarkten dit beleid mogen hebben

Ik niet

Scholieren zijn echt notoire jatters. Vroeger altijd mensen in de klas die dan na de pauze allemaal dingen als pakken macaroni hadden omdat dat ‘grappig’ was om te stelen.

Zo’n heftig beleid is het niet, na schooltijd mogen ze gewoon normaal naar binnen gelijk andere klanten.

45 likes

Ja er zal ook wel een reden voor zijn, ik ga zelf gewoon nooit tussen 12 en 1 naar de supermarkt want het is echt gekkenhuis, het zijn allebei supergrote scholen en ze hebben allemaal tegelijkertijd pauze en dit is de enige supermarkt in de buurt.

Als de supermarkt slim is verkopen ze gewoon de bestverkochte producten op de school zelf haha, gewoon een stand neerzetten elke dag.

2 likes

Wij hadden op school een kantine met broodjes, frituursnacks, koeken, snoep en drinken en toch gingen er groepen van 10 tegelijk naar de winkel. We wilden er gewoon even tussenuit denk ik

2 likes

Ja dat is waar! Er is hier verder ook niks te beleven dus ik snap dat dat je enige uitje is tijdens een schooldag.

2 likes