Ik heb van die spray op mijn nieuwe bed gesprayd wat mijn kat ervan moet weerhouden mijn bed als een krabpaal te gebruiken. Maar het heeft een vreselijk penetrante lucht. Een beetje citronella achtig. Dit gaat een lange nacht worden zo
Ik heb me in 10 minuten klaar gemaakt, omdat er online stond dat er een trein storing was dus ik dacht als ik haast kan ik een trein eerder pakken die vertraging heeft en dan ben ik alsnog optijd.
Kom ik op t station is er niks aan de hand…
Die arriva weet me wel te naaien de afgelopen tijd zeg.
neeeee haha ik verblijf ‘gewoon’ in de stad, Nuuk! voor iets langer dan een maand
Ik weet niet meer wie de tip gaf om van je bos bloemen na een week staan even 5 cm te halen van de steeltjes en de vaas schoon te maken en opnieuw te vullen, maar pro tip! Ik had 2 bosjes bloemen waarvan 1 al 35% afgeprijst was en ze staan al 1.5 week te shinen! And still going strong.
Ik heb een viscose jas in de wasmachine gedaan (mijn moeder zei dat dat mocht en ik heb dat dus klakkeloos gedaan zonder zelf te googlen) en nu is hij gekrompen. Baal er zo erg van heb maar gewassen op 40 graden maar helaas was dat blijkbaar al funest
Dit is waarom ik al mn jassen door mn moeder laat wassen ben altijd zo bang dat ik het verpest en de hele vulling bijvoorbeeld gaat klonteren ofzo
Warm strijken, dan krijg viscose weer zijn oude vorm terug!
Oooh dankje voor de tip! Dit doe je neem ik aan pas als het droog is he? (haha sorry ben echt zo slecht met wassen)
Het beste kan je het strijken als het nog een beetje vochtig is.
Soms denk ik dat jij een serial killer in spe bent
Ik voel mij de dag nadat ik slaapmedicatie heb genomen altijd zó verrot, boh ik loop nog steeds in mijn pyjama… Maar ik heb wel een hele nacht doorgeslapen
even checken wat ze antwoordde op de geheimen poll
Ik heb een week vrij vanaf nu
Zo blij met mijn past self dat ik dat bij het indienen van de roosterwensen voor deze periode heb aangevraagd. Af en toe een weekje niet werken is top.
wanneer hebben alle mannen besloten collectief Tarantino films als hobby te hebben
Omdat ze net als Tarantino een voeten fetisj hebben.
En net als Tarantino vrouwen haten?
Dit is toch al honderd jaar zo?
Ik had net een borrel van werk. Zeg ik toen ik wegging tegen een paar collega’s: werk ze!
Er zei net een Zeeuw ‘henehee’ bij Sophie op tv en het duurde een minuut voor ik doorhad dat hij genegeerd wilde zeggen.
Verstond helemaal niks van die gek.