Wat je even kwijt wil #64

Brb even op een voorruit van een auto schijten

30 likes

Manifesteer het

2 likes

Ik ben echt zo’n bitch die dan lego koopt. Jammer voor je Pinterest perfect huissie, maar dan gooi je er effe een kleed over.

4 likes

Het is gelukkig geen Pinterest huis. Mijn nichtje is geen sad beige baby, maar eerder opvoedkundig verantwoordelijk kind.

2 likes

Lego en Barbie is heel goed voor rollenspel. Hint hint :stuck_out_tongue:
Oh kut, dit komt wel heel raar over

Ik wil op mezelf wonen en dan de hele zondag in bed liggen zonder dat mensen zeiken dat ik lui ben

12 likes

Ik heb vannacht twintig kilometer gelopen om aandacht te vragen voor seksueel geweld (en geld op te halen om te werken aan oplossingen) en ik ben toch wel een beetje trots op mezelf. Sowieso de grootste sportieve prestatie die ik dit jaar ga leveren én een sponsorloop met super goed resultaat.

118 likes

Ik kocht net in de hema bij de zelfscankassa zo’n wenkbrauwscheermesje en toen kreeg ik een melding voor leeftijdscontrole. Dus ik zei ja ik ben 25. En toen dacht ik jezus hoe ben ik alweer 25 :flushed: ik dacht vroeger altijd dat ik op mn 25e al getrouwd was enzo maar nu koop ik wenkbrauwmesjes omdat ik zo’n streepje in mn wenk wil scheren

54 likes

Wait what, doen mensen dit?

4 likes

Zeiken of in bed liggen?

3 likes

Kunnen we je nog tegenhouden?

6 likes

Je zou toch moeten weten van niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Zich bemoeien met mensen hun zondag invulling

Ik voel me echt zo’n sukkel, jarenlang alleen gewoond en nu moet mijn man straks een week naar het buitenland voor z’n werk, en ik zie er zo tegenop. Ipv, hoeraaaa, ik heb het rijk voor mezelf :partying_face: had dit niet verwacht van mezelf…

Anyway: een vriendin komt een paar nachten logeren. Zo lief :relaxed:

4 likes

Waar zie je het meest tegenop? Ik ben de komende weken ook alleen om dezelfde reden. Net als jij jaren alleen gewoond en überhaupt single geweest en net heb ik keihard lopen wenen omdat ik alleen ga zijn. :disappointed_relieved:

1 like

Om hem hier niet om me heen te hebben en dat het huis zo leeg voelt. Een beetje een ongemakkelijk en onrustig gevoel, dat je je niet kan ontspannen ofzo. Moeilijk te omschrijven…

Voor jou ook lastig! Dikke knuffel :hugs:

Nee 18+ als het om scherpe voorwerpen gaat. Maar ze keek zo 1 seconde naar mij of ik wel of niet 18 was en obviously wel maar toen floepte ik er dus uit dat ik écht 25 ben :clown_face:

3 likes

Herkenbaar hoor en je bericht komt ook precies op het juiste moment voor me, want nu voel ik me ook weer wat normaler. :sweat_smile: Hopelijk kan je toch spoedig ontspannen en vliegt de tijd voor je… :hugs:

2 likes

Nee ik ook niet hoor! Maarja ik koop ook nooit bij de hema een mes ofzo, tot nu dan. Ik ga het vanavond even laten doen door mn vriendin, heb al wel de glitter oogschaduw getest 🪩

7 likes

Ik zit helemaal propvol, want mijn moeder had heel lekker gekookt en we hebben van alles mee naar huis gekregen. Vijf maanden geleden (toen ze een orgaantransplantatie kreeg) had ik niet durven dromen dat we weer zo met z’n allen van het eten van mijn moeder zouden kunnen genieten. Ben er heel erg dankbaar voor. :smiling_face_with_three_hearts:

168 likes