Wat je even kwijt wil #64

Ik voel mij een beetje lullig dat ik er zo hard om moet lachen, maar ik zit echt met tranen in mijn ogen van het lachen.

Mijn bovenbuurman komt altijd als een op hol geslagen olifant de trap af gerend en dan springt hij het liefst nog even de trap af waardoor hij met een enorme dreun neer komt. Hij was al 2 uur lang in huis aan het stampen en ik hoor hem de deur uit gaan, dus ik dacht chill weer rust aan mijn hoofd, daarna kwam de op hol geslagen olifant los dat ik dacht doe ff rustaaaag. En vervolgens hoor ik echt een keiharde klap, gejammer en pools gevloek… is hij van de trap gevallen :joy::joy::joy::joy:

Onwijs lullig dat ik er zo om lach maar het klonk zoooo grappig :joy::joy::joy:

(Ik heb wel ff de deur open gedaan en hij was verder ok alleen keihard aan het vloeken)

42 likes

Ik kwam een kortingscode voor Desenio tegen en wou “snel” wat bestellen maar omg wat veel keuze?? Hoe moet ik hier ooit uit kiezen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Dacht serieus dat ik het opbiechttopic per ongeluk opende.

7 likes

Ja op t randje he dit

3 likes

Oke nog erger, ik had het ticket verkeerd gelezen en blijkbaar is de buitenkant zelfs 80% wol :smiling_face_with_tear:. Heb het nu geweekt in lauwwarm water met azijn, wat uitgerokken en nu hangt ie te drogen. Hopelijk helpt dat, maar vrees ervoor :sweat_smile:

1 like

Misschien ga ik dit ook proberen. Mijn wollen trui is ook gekrompen terwijl ik zeker weet dat ik hem op delicaat 30 + laagste toerental heb gezet. :smiling_face_with_tear: Trui is ook overal uit verkocht natuurlijk.

Ik heb griep en dat is al shit, maar ik heb zo’n irritante hoofdpijn :neutral_face:

2 likes

van waar heeft ie 'm? heb wel wat connecties in de bakkerijwereld hier👀

1 like

Hier irritante keelpijn en ook irritante hoofdpijn. Hele tijd een stuk aan de rechter kant.

1 like

Nou ik kan niet wachten tot het echt lente wordt. Heb de kaartjes voor opening van het seizoen feestjes van de strandtenten al binnen en loop echt gelukzalig over straat als er één zonnestraal schijnt.

15 likes

Ik ook, maar ik snap het wennen/schakelen van @Shadina wel!

3 likes

Same. Maar ik doe graag aan hibernaten. In de zomer heb ik dat gevoel dat ik naar buiten “moet”. En vaak wil ik dat niet.

4 likes

Ik heb gisteren de Brendan Fraser film ‘The whale’ gekeken en wow ik heb echt zitten janken joh. Ook heb ik zijn Oscar acceptance speech gezien en ik was oprecht zo blij en trots op hem! Haha. Hij verdient het echt. Ik ben er trots op dat ik op mijn veertiende gruwelijk geobsedeerd met hem was hahaha ik zag gewoon al zijn potentieel, no ragrets! :joy:

16 likes

Ik wil deze film ook zo graag zien, maar niet in de bioscoop omdat ik al jank bij merci reclames. Geen zin om helemaal verlept in het openbaar te moeten zijn :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja het is wel echt een tranentrekker! Mijn vriend heeft hem ergens gevonden zeg maar om te kijken haha :grimacing: Ik wou hem eigenlijk ook in de bios zien, maar hij kwam er ineens mee. Gelukkig hoefde ik wel daardoor niet in het openbaar te zijn :smiling_face_with_tear:

3 likes

SOS ik heb een beginnende puist in mijn mondhoek en het doet pijn en het mag er niet zijn want ik begin net weer met daten :angry:

1 like

Ik hoop dat dit bericht hier mag staan. Ik voel mij vandaag zo kut, zware hoofdpijn en verdrietig gevoel. Waarschijnlijk puur door stress want ik voel mijn kaken op spanning staan.

Voor mijn gevoel gaat het nergens goed. Werk maak ik veel fouten en voel ik weinig energie meer door de slechte sfeer die er hangt.
Thuis zijn we net verhuisd maar omdat ik doordeweeks ruim een uur meer reistijd heb dan mijn vriend kan ik minder helpen doordeweeks en voel ik mij daar weer slecht door.

Ik weet gewoon echt even niet hoe ik er uit moet komen en ik moest het gewoon even ergens weer kwijt

13 likes

Natuurlijk mag je dat hier posten. Dikke knuffel voor jou :heart:

2 likes

Note to self: niet naar de supermarkt en toko als je al de hele week in een jankbui bent. God wat heb ik veel snack en snaai gekocht.

8 likes

geniet er van

13 likes