Wat je even kwijt wil #64

Ja natuurlijk. Ouders hè :sweat_smile:

Ik was zo met m’n gedachten ergens anders tijdens eten koken dat er veel kookvet over m’n hand is gegaan en ik zit 2 uur later nog met een pijnlijke hand met een coldpack erop :sob:

1 like

Ik ben al het hele weekend oude afleveringen van Peter R de Vries aan het kijken zoals ook nu en ik ben alleen thuis en moet zo naar bed :smiling_face_with_tear: dit wordt feest

1 like

Waar kijk je dat terug?

En, slaap toch lekker voor zo! :sweat_smile:

3 likes

Haha nog bedankt! Ik kijk het op Youtube, daar staan redelijk wat oude afleveringen op

1 like

Ik leef echt helemaal op vandaag in dit warmere weer. Heb een t shirt aan, oorbellen in, zelfs mascara op. :sunny: fijne dag allemaal!!

19 likes

Jammer van de harde windstoten :smiling_face_with_tear:

2 likes

Pjieuw ik kreeg een melding op mn mobiel dat ie vochtschade had. Opladen lukte ook niet meer. Was al helemaal chagrijnig. Wel gedroogd en nu laad ie gelukkig weer op. Wat voor mobiel ik ook heb ik heb altijd wel wat. Misschien maar zo’n oldschool Nokia aanschaffen. :saluting_face:

1 like

Love die verschillen in het land.
Mijn luxaflex gaat flink heen en weer en het dakraam laat een grauwe lucht met regen druppels zien.

1 like

Ik ben nog net niet van de weg af gewaaid :joy:

3 likes

hoop dat je ok geslapen hebt!

9 likes

@Luzarl @pastelzwart @Negativ @Neusklem

Dank jullie wel :purple_heart: ik heb denk ik de afgelopen dagen meer gehuild dan de laatste 10 jaar. Het is bijna alsof het niet echt is. Mijn vriend is gelukkig bij mij, maar de wereld gaat gewoon door terwijl ik woest en verdrietig ben en ook weer niet zo goed weet wat ik nu voel.

10 likes

Het lijkt misschien van niet maar het komt goed, hoe dan ook. Ik weet hoe het voelt. Mn dm staat altijd open. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Godsamme ik had al helemaal een crush op een collega. Komt er ineens een nieuwe dude met een nek tattoo. Hoe kan ik me ingodsnaam nog focussen zo…

31 likes

Duik er meteen op dan is de spanning er vanaf

13 likes

Ik haaat het wanneer je zo in dubio zit wat je met je dag wil doen dat je besluiteloos op de bank niks aan het doen bent. Ik twijfel of ik op mijn laatste vrije dag even door Amsterdam ga wandelen, geurkaarsen ruiken, wat lekkers drinken, of dat ik thuis blijf en een film/serie ofzo opzet en straks madeleines ga bakken.

Srry voor dagboekpost

14 likes

Why not both? Eerst wandelen, daarna lekker bakken en serie kijken.

4 likes

Waarom ruiken rijstwafels altijd zo naar kots jemig

4 likes

Ja kan wel! Alleen reizen naar Amsterdam duurt ook dik een uur en een kwartier. Maar misschien haal ik dat nog wel.

2 likes

Doen! Vanavond kijk je tevreden terug! Enjoy!

3 likes