Wat je even kwijt wil #64

Ik kan ook alleen maar aan jou denken als ik iets over hem zie en vermoedde al dat je erg trots was!

4 likes

Er is hier vandaag op kantoor een Chinese leverancier geweest, en die had verslavend lekkere snoepjes mee, pinda met honing-achtig.
het leek qua looks op een hondenbrok, maar don’t care.

1 like

Aah ja dan is het even balen ja. Kan gebeuren!

Ik had er vanmorgen zo de pee in dat ik al zo lang last heb van een (mogelijke) nekhernia. Ik werk nu weer halve dagen op kantoor en verder thuis. En heb vanmorgen gevraagd of ik s’middags vrij mocht nemen.
En zo zaten mijn man en ik heerlijk in een zonnetje op het terras met wijn en bitterballen. :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Er was gister een duif aan het verzuipen in een sloot en het zag er zo sneu uit. Er waren wat meiden langs de waterkant gaan zitten en toen probeerde hij ook echt hun richting op te zwemmen. Dat lukte gelukkig en ze kregen hem zo het water uit. Maar ik vind het zo bijzonder dat zo’n duif dat dan toch lijkt te weten/aan te voelen.

5 likes

Hahaha ja mijn vriendinnen updaten mij ook altijd over hem :joy: En jaaa ik ben echt trots op hem haha hij verdient dit gewoon

4 likes

‘T sav? Vond ik altijd zo typisch.
En omdat ik altijd groot (lengte en breedte) was werd ik ontzien :joy:

4 likes

Konmar dat is langgeleden. Ik dacht dat we even oud waren :joy:

5 likes

Uggggg ik ben zo chagrijnig. Had een super chille dag, gister ook, voel me goed, de zon schijnt, je kent het wel. Staat er ineens een fucking STEIGER op mijn dakterras en ben hier dus NIET van op de hoogte gesteld of wat dan ook. M’n buren weten ook niks. Dit is zo idioot dat het bijna grappig is. Maar nu dus aan het bellen etc met de beheerder van het pand en die snappen het ook niet etc etc. Zo geen zin in dit gezeik, ik wilde ff snel naar huis en dan sporten en weekend vieren alleen zit nu dus aan de telefoon te dealen met shit waar ik niet mee wil dealen.

6 likes

Ja echt idioot toch?! Ik vond het al zo donker binnen
 en toen zag ik ineens dat ding staan. Maar ook vet raar dat de makelaar (is beheerder) dus zegt van niks te weten. Wacht totdat ze me terug bellen maar dat is nu ook al 2 uur geleden en volgens mij sluiten ze om 5.

7 likes

Snel nog even achteraan bellen. Wat raar??? ‘Oh ja geen idee waarom er een dikke steiger tegen MIJN pand staat’ :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja ik bel ze zo idd ff. Nou niet tegen, gewoon OP haha. M’n hele dakterras is in beslag genomen door dat ding. Ze zijn trouwens dus ook gewoon op m’n dakterras geweest zonder toestemming.

1 like

Wow wtf. Hoe zijn ze daar gekomen. Of is het makkelijk toegankelijk.

Kom je thuis en staat dit er opeens.
Zie je nergens een bedrijfslogo of iets rondzwerven van wie die steiger is.

Ik heb gewoon van mijn werk een verjaardagskado gekregen. Wtf zo lief!
Na jaren kutbaantjes eindelijk weer een fijne plek gevonden :sob:

46 likes

Ik heb gisteren bijna veertien uur gewerkt omdat de stemmen van de verkiezingen moesten worden geteld en ingevoerd. En ik ben serieus nu nog moe. Dus ik heb net eten besteld en ga straks languit op de bank. Ik word oud denk ik :joy:

14 likes

Ja ik heb vaker geteld maar dat was lang niet zo vermoeiend als dit jaar. Maar de dag duurde ook veel langer dan gepland omdat de stembureaus minder hadden gedaan qua tellen dan verwacht. Gelukkig waren we met een een gezellig ploeg en ik vind zo’n dag met elkaar even knallen ook echt wel leuk. Heb gisteren ook vrijwel niks van vermoeidheid gemerkt totdat vandaag dan.

2 likes

Ik woon nu bijna twee jaar in mijn huidige woonplaats maar ken nog steeds niet heel veel mensen in mijn omgeving. Corona heeft natuurlijk ook niet geholpen. Ik had wel eens bumble bff geprobeerd maar dat was nog erger dan ‘gewoon’ daten. Wel een paar keer afgesproken maar was altijd vet ongemakkelijk. Alleen één match waarmee het echt goed klikte. Vanochtend besloten dat we vandaag gingen lunchen en uiteindelijk nog uren in de Ikea lopen snuffelen. Lekker dagboekgehalte deze post maar ben gewoon echt heel blij dat ik haar heb leren kennen!

88 likes

Ik wist dat de kersenbomen in het Amsterdamse bos allemaal een Nederlandse of Japanse meisjesnaam hebben. Maar ik ben er vandaag achter gekomen dat een van die bomen Wilma heet. Op een of andere manier vind ik dat ontzettend grappig.

15 likes

pfff ik ben in de afgelopen 12 uur van 1 sollicitatiegesprek komende week, naar 3 gesprekken en een huis bezichtiging gegaan en ik word er facking zenuwachtig van. Vanochtend mail voor gesprek 2, toen rond half 4 uitnodiging voor gesprek 3 en toen rond 6 een telefoontje voor bezichtiging. Voelt opeens alsof er heel veel afhangt van komende week haha en word er echt onrustig van. Slaat nergens op. Maar mijn leven kan opeens zoveel veranderen als alles goed gaat.

28 likes

Nou je motiveert me een beetje om bumble bff te downloaden want ik ken ook niemand in mijn stad nog! Maar zo ontzettend awkward om dan hele foto’ s van jezelf te uploaden. Ongemakkelijke shit.

3 likes