Late to the party: maar geniet ervan vandaag!
Iemand tips voor boeren rondom Eindhoven waar ik vers producten bij de boerderij kan kopen?
Mijn eigen tuin produceert nog niet en ben ff klaar met de halfgare groente van de AH
Op sommige momenten denk ik, is er iets lekkerder dan een boterham met boter en hagelslag en dan denk ik er direct achteraan nee dat is er niet Het enige wat het nog beter had gemaakt is als het een wit bolletje was geweest
Ik heb echt al maanden nieuwe schoenen nodig maar ik stel het telkens uit want ik vind niks leuk, maar nu ben ik dus uit mijn dr. Martens gescheurd. En nu moet het echt.
Boer Arie, in Heeze. Onmogelijke openingstijden als je van 9-17 werkt, maar wel goede groentes en andere producten.
Oooh shit ik kan niet rekenen @Daelyss , het is natuurlijk vandaag! Heb je wel wat beters te doen dan forummen. Heeeeele fijne dag! Je bent vast beeldschoon, met of zonder vestje .
De Weitens in Valkenswaard! Echt een aanrader, ook om in de zomer wat te eten en bloemen te plukken.
“Mwa ik geef een 6je”
Haha gewoon ‘oohh ziet er leuk/knap uit’ of als je dat niet vindt: ‘ohh hij/zij/hen ziet er aardig uit/leuke lach/leuke ogen/leuk haar/leuk weetikveel/open gezicht’ of als je dat óók niet vindt: ‘ohh past echt bij jou’
Ja boer Arie is fijn! Op vrijdag gelukkig wat langer open.
Op zaterdag is er ook (bio) markt in eindhoven
En je hebt de Genneper hoeve, maar dat is een stuk duurder dan Arie @Issaaa
Ik heb zo’n giga kater, hoofdpijn zo erg, kotsen, hou geen slok water binnen en ik heb straks weer een feestje. Geen idee hoe ik dat ga doen
Even slapen en straks weer rustig proberen wat te eten/drinken? En anders afzeggen vanavond. Sterkte in ieder geval.
Ik heb ook gekotst vanmorgen had een banaan gegeten en die kwam er meteen weer uit.
Ik ben net ‘wakker’ maar eigenlijk heel de nacht/dag niet kunnen slapen van de hoofdpijn
Ik heb er net een zetpil in gejankt, normale paracetamol hou ik niet binnen
100%
Helaas zijn mijn katers zo. Echt jammer dat ik zo veel van drinken hou.
Ohhh dit is zo herkenbaar. Bij mij helpt een nat washandje op mijn voorhoofd en hoger liggen.
De ellende, ik herken dit ook maar al te goed! En dan meestal begin vd avond gaat het ineens wonderbaarlijk wat beter en wil ik vet eten. Sterkte nog even en hopelijk ben je straks genoeg opgeknapt voor je volgende feestje
Nav post hier gisteren over sushi, heb ik sushi besteld. Duurt alleen lang voordat het er is
Maar nu wil ik ook hou op
Dat was dus gister ook het geval bij die andere.