Ik las deze week dat ‘de jeugd’ dit ook wel anapara noemt
anale paracetamol
Ik heb er nog 4 over. Al hadden die we ook nog wel bij gekund.
Ben een weekendje naar Amsterdam met mijn vriend, het hotel is helemaal fantastisch maar meine gute, wat is het warm op de kamer. Hebben de airco aan maar die blaast ook maar voor Jan Doedel. Kan gewoon niet slapen van de warmte. Sowieso slaap ik thuis ook gewoon het beste.
Ik ben net thuis van opstap gaan, hele dag gewerkt… Mijn man raakt 3 sec zijn kussen en snurkt gewoon, echt wtf hoe dan !!! Ik ben nog mijn hsle dag aan het evalueren en kan waarschijnlijk pas over één uur slapen.
We gingen voor een burger en een biertje naar de kroeg. 1 burger, 2 bier, 4 wijn en 2 whiskey’s later gingen we naar huis.
En nu heb ik een kater 🥹
Wat een stomme aflevering was het gisteren. Zat helemaal op die Ed Sheeran gefocust
Wat lief dat je dat vraagt Ja gelukkig wel, gisteren veel geslapen en heel voorzichtig gedaan met eten en drinken, maar voel me vandaag weer goed, zelfs al even de deur uit geweest.
Ik had echt zin in een smoothie maar was even vergeten dat ik m’n blender heb gebruikt als vaas
Ik haat presenteren zo erg en nu moet ik een presentatie voorbereiden voor komende week van max 10 minuten. En weet al een paar weken dat ik dit moet doen maar zie er zo tegenop ik krijg altijd zo’n trilling in mijn stem als ik moet presenteren door de zenuwen dus echt een leuk vooruitzicht
Ik was gister naar holland zingt hazes en dat is echt het uitje met mijn moeder. Heb nu echt zo’n after concert dip .
Ik vond mezelf trouwens echt heel slim want toen we naar het Ziggo dome liepen moest ik ineens zo nodig naar het toilet en toen ben ik in de basic fit gegaan daarnaast. Zo handig zo’n lidmaatschap. Was overigens ook de eerste keer in de sportschool sinds een jaar tijd
Ik heb ineens allemaal grijze haren in m’n haar zitten zomaar, vanuit het niks. En ik word volgende week pas 25, wat is dit voor ellende.
Nee joh, is mooi!
@lisaanna Vind ik ook! Hoewel ik wel snap dat je het echt mega kut vind natuurlijk. Een vrouw (ik denk dat ze 27 is ofzo?) bij mij op werk heeft het ook en het staat heeeel mooi
Netjes krijg toch bijna 9 euro terug van Arriva omdat ik laatst op vrijdag niet naar huis kon met mijn weekendabonnement (dag later dus wel en weten ze ook). Abonnement is 35 per maand dus 9 euro voor 1 dag niet is best netjes vind ik.
(Is een tijdelijke regeling die ze hebben, normaal doen ze dit niet met stakingen.)
Haha ja ik vind het bij sommige mensen ook wel mooi. Maar het zit niet echt verspreid over m’n haar ofzo. Dus ik heb echt in m’n voorste pluk aan 1 kant ineens 4 grijze haren zitten. En het glinstert zo raar nu.
Haha ik herken die teleurstelling wel van vroeger. Ook met sinterklaas, als je dan een nieuwe pyjama kreeg. Ondankbare kinderen
Terwijl dat nu echt de dingen zijn die ik wil krijgen. Mooie sokken of een fijne pyjama
Dat vraagt om een groene smoothie
Nog steeds leuk! Voor je het weet staat er een kale mutant in een rolstoel bij je voor de deur.