@Monster ik heb je kater vandaag overgenomen.
Klink je dan nu als Thierry Baudet of heb jij niet de neiging om het accent van anderen over te nemen?
Vermoeiend dat deze mensen zich wel druk kunnen maken om zoiets relatief onbelangrijks als de carrière van Tom Egberts In mijn ideale wereld stoppen ze die energie in andere onderwerpen
@August sterkte
Ja ik ben dus wonderbaarlijk helemaal oké vandaag terwijl ik waarschijnlijk het dubbele heb gedronken en ik pas om 7 uur vanochtend in bed lag. Ik ben nu zelfs mijn huis aan het schoonmaken. Zo weird.
Mijn baas had op LinkedIn een artikel geliked hoe erg dat voor hem was en dat ie toch zo goed was in zn werk blabla. Weet ik ook weer hoe die erin staat
Dit is precies waarom Linkedin me meer en meer tegenstaat. Van mijn collega’s hoef ik dat allemaal niet te weten maar door al die opiniestukken tegenwoordig en de reacties daarop kom ik soms meer te weten dan me lief is.
Ja het is tegenwoordig wel deels facebook 2.0! En inderdaad soms wil je dat niet weten van collega’s haha
Mijn vader heeft nu dus sky showtime dus ik ook ineens (zo zijn ouders haha). Nu heb ik toegang tot zes streamingdiensten. Ik mis oprecht de tijd dat we alleen Netflix hadden.
Ik vind het eigenlijk heel gek en belachelijk dat de tandarts niet bij het basispakket hoort. Ik heb deze week een behandeling (wortelkanaal ) en dat kost dus echt mega veel geld. Gelukkig ben ik geheel toevallig voor het eerst in m’n leven overgestapt van verzekering en heb ik nu een hogere dekking maar alsnog moet ik honderden euro’s bij betalen. Mensen gaan hierdoor gewoon niet naar de tandarts (waardoor het alleen maar erger wordt) en dat mensen die ‘keuze’ moeten maken uit angst voor kosten maakt me echt boos.
Ik doe met je mee en ben ook nog ziek
Het voelde echt als lente vandaag
Ik ben weer verkouden aan het worden . Telkens als ik ergens ben geweest met meer dan 4 mensen in één ruimte. Zo irritant
heb een superdrukke week voor de boeg 🥹.
Er lag vanochtend een dode duif op de stoep vlakbij mijn huis en die was duidelijk aangevallen door een kat/hond.
Ik heb een bank overgenomen van een collega, voor een prikkie. Er zaten wel wat pluizen op de bank dus had ik zo’n pluizen tondeuse gehaald en nu is de bank als nieuw. Bank is 2 jaar oud en heeft haar 2000€ gekost
voor de regio utrechters: limburgse vlaai is binnen handbereik
ik ben nu een kruimel/creme aan het ontdooien en ik heb er zooo zin in
had net al een bonkje kruimels (ew) geproefd en omg lekker
Ik zie net dat Beatrijs Ritsema is overleden en ben gewoon een beetje beduusd.
Ze was nog niet erg oud en ik genoot altijd erg van haar schrijfkunsten en adviezen.
Ik heb een zine gemaakt in mini-mini-oplage (echt maar 25, want ik heb ze handgebonden) en gisteren online gezet, en de helft is nu al verkocht . Zo blij mee
i know right, het is dat ik geen limbo als partner heb anders had ik het wel geweten
Bonkje vond ik erger