Ja ik snap wel wat hij bedoelt want klemmen is vaak natuurlijk een gevolg van stress. Maar ik was op dat moment ook nog bezig met afstuderen, dus mindfulness had toen allemaal niet zoveel nut
Het is ook bij de tandarts, als het echt meer zeer gaat doen ga ik maar op mijn strepen staanā¦
Lol, morgen al sollicitatiegesprek hahahaha
Kan je niet via bedrijfsfitness via je werkgever?. Ik heb er geen kaas van gegeten eigenlijk maar dat is voordeliger
Ik ben ook wel benieuwd! Ik woon in Groningen. Zou je mij ook willen pbāen evt?
Heeft de tandarts niet botox in de kauwspieren geopperd?
Fijne laatste dag van deze ellendige lange kutmaand allemaal!
(Ik voel me nu een soort millenialversie van glitterplaatjes )
Haha ik vind ook dat elk seizoen een andere geur heeft.
Ik vind de vraag āhoe is het met jeā zo kut op het moment. Moet ik beleefd antwoorden āja goedā of eerlijk dat ik meerdere jankbuien en mental breakdowns heb. Beide antwoorden voelen niet okĆ©. Ik wil ook niet dat mensen zich bezwaard gaan voelen of deze vraag maar gaan ontwijken.
Nee, dat nog nooit eigenlijk. Wel eens over gelezen zelf maar hebben stap nog niet gezet ook. Ben je bekend met (goede) resultaten ermee?
Ik zou gewoon een orthodontist bellen. Voor hun is dat lopende band werk en ben je zo aan de beurt
Ha, Aaf (Brandt Corstius) heeft dƩ Uniqlo tas ook zei ze in haar podcast met Marc-Marie en nu gaan de stories van Tim den Besten daar ook over. Ik vind de groene ook mooi! Ben echt nog steeds heel blij met de zwarte
Die nieuwe zijn alleen van een ander stofje (polyester ipv nylon) en ogen heel glad. Vind aan die āoudeā juist chill dat het zoān beetje een kreukelspulletje is. Nieuwe kleuren zijn wel leuker
Ik wil mijn auto verkopen omdat ik een leaseauto krijg maar twijfel of ik dit particulier of via een garage ga doen. Als ik het via bijv. Marktplaats doe kan ik me voorstellen dat mensen een proefrit willen maken en zo, is misschien wat meer gedoe. Ga je dan mee als iemand een proefrit wil maken? Echt geen idee Mijn eerste auto heb ik bij de garage achtergelaten omdat hij afgeschreven was dus heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Bedankt voor de reminder dat het pas 10 uur is en ik nog geen idee heb hoe ik de komende 7 uur ( ) op mijn werk ga doorkomen.
Ik wist niet dat het kon, maar een slappe dweil heeft meer energie dan ik. Gelukkig heeft mijn hond dat goed door en staat nu ook op standje bankhangen š«
ALTIJD meegaan bij een proefrit plus een verklaring laten tekenen. Bezichtiging en proefrit - Auto verkopen - ANWB
Ik heb zelf nooit een auto verkocht, dus geen idee wat financieel voordeliger is. Maar ik heb wel meegemaakt dat iemand schade/ boete had door iemand anders in zān auto te laten rijden haha.
Ik wil eigenlijk douchen maar de voordeur staat open omdat de schilders de deur aan het schilderen zijn. Vind het geen prettig idee dat ik dan in de badkamer onder de douche sta en zij bij wijze zomaar mijn huis binnen zouden kunnen lopen. Gebeurt vast niet. Maar voelt toch raar om nu te gaan douchen? Maarja zal wel moeten want moet straks naar werk.
Heb je geen slot op je badkamer deur?
Ik heb vanwege het geen zin hebben in gezeik nooit via MP een auto verkocht. Liever via de garage.