Jawel. Daar gaat het ook niet helemaal om, meer dat ik geen zicht heb op wat ze dan doen ofzo?? ken ze helemaal niet, zijn door de woningvereniging gestuurd. Gewoon niet zo chill dat ze dan hypothetisch gezien alles zouden kunnen doen en ik zou het niet horen. Zal wel goed zijn dus ik ga gewoon douchen zo, maar heel fijn voelt het niet.
Maar als je zo moet werken, zijn ze toch ook alleen? Of is het dan al klaar?
Nee ik zei nog tegen ze, ja kan nu wel maar ik moet wel over dik een uur de deur uit, toen zeiden ze oh dan kan de deur al wel dicht.
Ik heb mijn auto op autoscout gezet en heb de wagen op één week verkocht aan een garagist. Van de 15 berichten waren er twee die echt een goed bod waren en de garagist is de wagen komen ophalen, naar het onderhoudsboekje gekeken, een instantoverschrijving gedaan en toen ik het geld op mijn rekening zag, is hij met de auto weg gereden.
Op de vervelende berichten na, heb ik er geen last van gehad.
Via mp krijg je er vaak meer geld voor maar wel meer gedoe. Veel berichtjes, rare vragen en inderdaad mensen die een proefrit willen maken. Dan moet je zeker mee gaan.
Via een garage krijg je er minder geld voor, niet iedere garage zal je auto willen kopen als je niet een andere bij hen koopt. Maar wel minder gedoe en sociale ongemakkelijkheid met vreemde mensen in je huis enz
ik heb laatst nog de auto van mijn vriend via marktplaats verkocht, uiteindelijk kocht alsnog een handelaar hem haha. kwamen eigenlijk alleen maar handelaren op af. hebben er wel wat meer voor kunnen krijgen dan via de garage (waar we ook gevraagd hebben wat ze zouden geven), maar geen duizenden euro’s meer helaas. En we gingen dan wel mee met een proefrit maken ja.
Ah op die manier! Nou zal wel loslopen toch?
Ik heb echt jarenlang gedacht dat je die kaasui bollen van de ah in de oven moest doen. Dus toen ik als 18 jarige vakantiewerk bij de rabobank deed probeerde ik die een beetje stiekem op te eten want ik dacht dat ze anders dachten die freak eet gewoon zo afbakbolletjes op. Heb ze net weer gekocht dus moest eraan denken.
Ik heb echt kut geslapen en moest vanochtend vroeg mijn vriend wegbrengen. Ik wilde eigenlijk niet sporten, maar ben toch gegaan omdat ik mezelf heb beloofd dat ik vanmiddag een dutje mag doen haha. Zin in
Ik voelde me helemaal succesvol en volwassen omdat ik van die tweecomponenten epoxy/lijm had gekocht om een gebroken bordje te repareren, alleen nu heb ik het gelijmd en in de instructies staat dat je de dop weer op de lijmspuit moet doen maar ik kan nergens een dop ontdekken???
Heb je wel gekeken of die epoxy veilig is voor consumptie? Want anders is het een sierbordje geworden.
Jazeker! En vaatwasserbestendig ook nog
Ik dacht net: oh het is best licht buiten, zonnetje schijnt af en toe, laat ik zo tussen het werk door even naar buiten gaan. Nu is het helemaal donker en grijs buiten.
Ik heb echt zonlicht nodig.
Volgens mij moesten ze vroeger ook echt in de oven. Maar toen ik laatst een zak kocht, stond het inderdaad niet meer op de verpakking. Wel alsnog in de oven gedaan en smaakte als vanouds
Nee ik weet zeker dat het nooit afbakbroodjes zijn geweest haha. Het zijn gewoon zachte bolletjes maar door dat laagje wat erop zit dacht ik dat dat moest. Het is gewoon een zacht wit bolletje maar dan met dat laagje erop. Daardoor kan het waars wel ff in de oven bakken maar het zijn geen afbakbolletjes. Er staat ook letterlijk op de achterkant “zachte witte tarwebollen met 19%edammer kaas en 13% ui”.
De was doen is zo’n chille huishoudelijke taak. Alleen maar van de wasmand in de wasmachine en dan in de droger en je hebt toch het gevoel dat je wat productiefs hebt gedaan
Oh ik vind de was doen echt de stomste huishoudelijke taak, het houdt ook nooit op; elke keer weer nieuwe was.
Nu heb ik geen droger dus moet altijd alles ophangen, maar vooral het opvouwen vind ik altijd zoveel werk.
Ik vouw gewoon niet meer, haha. Heb een droogrek van brabantia met zo’n stang waar je alles met hanger aan kan hangen dus als het droog is kan het meteen de hangkast in. Echt een fijne toevoeging aan mijn leven
Ik twijfel de laatste tijd of ik m’n haar weer bruin wil verven dus ik ging even op zoek naar foto’s van toen het bruin was, en nu zit ik vakantiefoto’s uit 2016 te kijken hahah