Ik voelde me helemaal succesvol en volwassen omdat ik van die tweecomponenten epoxy/lijm had gekocht om een gebroken bordje te repareren, alleen nu heb ik het gelijmd en in de instructies staat dat je de dop weer op de lijmspuit moet doen maar ik kan nergens een dop ontdekken???
Heb je wel gekeken of die epoxy veilig is voor consumptie? Want anders is het een sierbordje geworden.
Jazeker! En vaatwasserbestendig ook nog
Ik dacht net: oh het is best licht buiten, zonnetje schijnt af en toe, laat ik zo tussen het werk door even naar buiten gaan. Nu is het helemaal donker en grijs buiten.
Ik heb echt zonlicht nodig.
Volgens mij moesten ze vroeger ook echt in de oven. Maar toen ik laatst een zak kocht, stond het inderdaad niet meer op de verpakking. Wel alsnog in de oven gedaan en smaakte als vanouds
Nee ik weet zeker dat het nooit afbakbroodjes zijn geweest haha. Het zijn gewoon zachte bolletjes maar door dat laagje wat erop zit dacht ik dat dat moest. Het is gewoon een zacht wit bolletje maar dan met dat laagje erop. Daardoor kan het waars wel ff in de oven bakken maar het zijn geen afbakbolletjes. Er staat ook letterlijk op de achterkant “zachte witte tarwebollen met 19%edammer kaas en 13% ui”.
De was doen is zo’n chille huishoudelijke taak. Alleen maar van de wasmand in de wasmachine en dan in de droger en je hebt toch het gevoel dat je wat productiefs hebt gedaan
Oh ik vind de was doen echt de stomste huishoudelijke taak, het houdt ook nooit op; elke keer weer nieuwe was.
Nu heb ik geen droger dus moet altijd alles ophangen, maar vooral het opvouwen vind ik altijd zoveel werk.
Ik vouw gewoon niet meer, haha. Heb een droogrek van brabantia met zo’n stang waar je alles met hanger aan kan hangen dus als het droog is kan het meteen de hangkast in. Echt een fijne toevoeging aan mijn leven
Ik twijfel de laatste tijd of ik m’n haar weer bruin wil verven dus ik ging even op zoek naar foto’s van toen het bruin was, en nu zit ik vakantiefoto’s uit 2016 te kijken hahah
De receptuur van deze pasta is 100% veranderd. Het smaakt en stinkt naar karton nu en ik vind het echt jammer
Ik vroeg aan mijn vriend of hij mijn make-up mooi vond vandaag, want heb een nieuw lipproduct gebruikt. Zegt hij “oh is dat make-up, ik dacht dat je lippen geïrriteerd waren”. Thanks
Ik heb vrijdag een heel belangrijke sollicitatie (daarna volgt nog een ronde) en ik hoop zo erg dat hij goed gaat, incl de ronde die volgt!
Zijn ze christelijk? Himematoffelmanahim.
Je kan me echt verzuipen in die knorr burritos sausmix, heerlie heerlie heerlie.
Wij zongen in de gemeente (evangelisch christelijk) wel vaak canon! Mannen- vrouwen- samen of gewoon linker- en rechterhelft van de zaal etc. Als kind vond ik het wel een sport haha
Hahah ik ben christelijk opgevoed en wij deden dit met familie ook wel eens, ook wel eens na het eten of zo Misschien was dat het hahah (was het heel toevallig 'k Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God? Altijd een classic). Vond in canon zingen als kind altijd helemaal geweldig, helemaal gefocust op wanneer ik wat moest zingen
Jaaaaaa!! Hahaha zo leuk om dat van anderen te horen (want in Zijn hand ligt heel mijn levenslot)
Jaa ik merkte dit laatst ook al, echt heel jammer. Niet zo lekker meer nu.