Wat je even kwijt wil #64

Haha, laten reactie, maar ik dacht eerst dat je bedoelde dat mensen levende kippen aan het wassen waren en dat je die blokte. Dacht meteen: ja, groot gelijk. Kippen wassen zichzelf met grond, dus waarom zou je ze nog een keer was met water​:joy::joy:.

Maar het gaat dus om het vlees, hahaha.

4 likes

Je waardigheid laat je dus achter bij de deur! Veel plezier!

2 likes

Hoe gaat het nu? :kissing_heart:

Oh wat toevallig. Ik heb een paar jaar geleden zakelijk met haar gewerkt, maar we delen dezelfde idealen dus dat vond ik altijd wel leuk! Ben door jullie comments nu best wel benieuwd , maar ik heb geen tiktok.

Wel apart dat jullie haar allemaal zo aangeraden krijgen

3 likes

Hoe vond je het? Ik vond het echt leuk maar was al eerder geweest. Was echt feestje! En Freddy Moreira mn lievelings

2 likes

Pff net 112 gebeld op de terugweg van uitgaan voor iemand die met een rotgang finaal op dr gezicht viel van de fiets… zit er nog van bij te komen op de trap

5 likes

Jeetje wat heftig! Voel je je beetje oké?

1 like

Jawel! Ff met een vriendin gebeld en bijgekomen en ga zo slapen. Ik kende die meid verder niet dus geen idee hoe het afloopt, ze was bij kennis in ieder geval

1 like

Heel goed dat je gebeld hebt!!
Ik lig klaar wakker na een heftige nachtmerrie. Bah…

1 like

Het is zomertijd mensen weer lekker lang licht 's avonds heerl

10 likes

Bohhh ik kan gewoon niet in slaap komen :sob:

2 likes

Kan niet meer slaaaapen

1 like

Ik slaap nog steeds niet… En door zomertijd is het nu al bijna 7 uur. :cry:

3 likes

Ik vind wakker worden nadat de klok een uur vooruit/achteruit is gegaan altijd zo verwarrend. Is 't 8 uur? Of 9 uur? Hoewel ik weet dat de telefoon het uit zichzelf aanpast Google ik toch altijd de juiste tijd nog ff

11 likes

Jaa vond het ook echt een heel leuk feestje!! Alleen toen Willeke Alberti kwam dacht ik oke nu ben ik er wel klaar mee, maar verder super leuk!

2 likes

Lang leve dat je geen tijd hoeft te verzetten op je mobiel

3 likes

Kennen jullie de ‘Ik ga nooit meer drinken’ fase omdat je hoeren brak bent? Daar ben ik weer in beland, feest. :nauseated_face:

15 likes

Tenzij je in Libanon woont, daar weet niemand het meer :woozy_face: (wel echt fucked up)

11 likes

Die fase duurt bij mij al 3 maanden.

2 likes

Ik krijg ineens een spraak bericht van 22 minuten… red mij

10 likes