Wat je even kwijt wil #64

Was er niet spraken van dat ze failliet zouden gaan? Of zijn ze dat ondertussen al ?

1 like

Noooooo :sob:

2 likes

Ik heb de laatste weken ineens weer veel gerookt (icm alcohol) en ik ben al 6 jaar gestopt eigenlijk. Heel kut nu moet ik weer mee kappen hoor deze bullshit

7 likes

Ik word weer zo verdrietig van woonnet. Volgens mij kan ik nooit op mezelf gaan wonen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik heb net The Whale in de bios gekeken dus was lekker ongemakkelijk een ugly cry aan het doen in het openbaar :+1:t2:

8 likes

Net thuis van een blind date avond in een bioscoop en was echt leuk en super eng om te doen

13 likes

Ik ben zo benieuwd hoe je het ervaren hebt!

1 like

Heb mijn vriend gister echt zitten plagen met z’n manflu… hij is nu echt heel ziek oops.

Niet te doen heh die film :sob: Ik heb ook echt hard zitten janken haha

7 likes

Ben net gaan shoppen en heb wat cadeautjes voor mezelf gekocht :relaxed:

54 likes

Vanavond naar Snollebollekesssss :dancer::women_with_bunny_ears:

15 likes

Had die Tiktok Charlotte al weken niet op mn FYP dus ik dacht hehe…komt ze opeens weer opduiken. Het is weer voor de 80e keer uit met iemand na 3 weken en daar worden weer 80 filmpjes over gemaakt.

9 likes

Zij kwam laatst ook weer ineens op mn fyp en toen dacht ik meteen aan jou.

2 likes

Oh heet ze Charlotte! Ik dat dat het Roxanne was :joy: maar inderdaad die komt ineens weer boven water.

4 likes

wat is de @, zin om te cringewatchen

@ charlotte_kamasense

2 likes

ai deze cringe gaat me te ver

3 likes

Ik wil al jaren mijn heartagram tattoo laten coveren maar door verschillende redenen niet gedaan (o.a. geld vaak en meerdere shops die het ook niet durven). Nu kwam ik vrijdag ineens in een serieus gesprek met een tattooshop vlakbij mijn vriend en nu heb ik ineens een afspraak staan voor 26 mei. :scream::heart:

Moet alleen wel 7 uur in een stoel zitten. :neutral_face: Ik kan na 5 minuten al niet meer stilzitten.

11 likes

Haha bij mij komt ze ook continu op m’n FYP. Vind het wel echt vervelend voor haar dat het telkens niet lukt. Maar ik word ook een beetje ongemakkelijk van hoeveel ze openbaar deelt over haar dates.

Misschien even om je heen vragen of iemand reistabletten heeft? Of gewoon antihistamine?

2 likes