Blokkeer die persoon
Vooral er niet naar luisteren
Nee is echt een lieve meid haha. Maar ze stuurt dus af en toe een hele update. Opzich wel leuk maar d3ze zal ik 10x moeten stoppen want heb hier geen concentratie voor haha.
Ik ga het wel weer even drastisch minderen, begint me steeds vaker tegen te staan!
Ja op zo’n punt kwam ik ook ineens. En nu dus al 3 maanden niet meer. Mis het ook nauwelijks.
Volgens mij kan je hiervoor ook bij slachtofferhulp terecht. Mocht je het lastig vinden om het te verwerken.
Lol, Salmari was vannacht op in tent waar ik was. Heeft mij denk ik gered vandaag werd vanochtend wel wakker met mijn nepwimpers nog op
Podcast
Echt hoe kun je 22 minuten lang alleen maar over jezelf praten dan?
En ja ik ken het idee van een podcast maar dan is het vaak nog een gesprek met iemand anders of dat ze iets vertellen over een bepaald onderwerp ofzo, maar gewoon een update van je eigen leven, wauw
Thanks! Het gaat weer prima, ben alleen benieuwd hoe het met die meid is afgelopen
Zo fijn dat je spraakberichten versneld kan afspelen.
Haha jaa ze is in het buitenland voor dr studie en het was een hele update haha.
Fijn dat je wasbak heel is gebleven hahaha
ik ben heeeeeeeerlijk mijn verdriet weg aant drinken en moet morgen. gewoon weer om 0600 opstaan idgaf
Dat is een probleem voor morgen
Lol ik stond vanochtend 2 uur lang in de gym. En nu ben ik friet halen. Gelukkig zit er al iemand die ik vanochtend ook in de gym heb gezien haha.
Ach, ik heb 10 stappen gezet vandaag en zit ook aan de friet. Denk maar zo, jij hebt er voor gewerkt en het verdiend!
Heb je hun nummer. Stuur deze zonder iets erbij.
Haha nee helaas niet. Maar ben dit nu wel aan het luisteren, zou hem eigenlijk harder moeten zetten zodat zij het horen