Wat je even kwijt wil #64

Ik wou 4 van die rieten kallax manden halen maar die dingen kosten tegenwoordig 18 euro per stuk :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: dan maar saaie manden

1 like

‘Mijn’ Jumbo heeft Lindor mixed assorti verkeerd aangeslagen in het systeem, waardoor het ipv 7,49 maar 1 (!! :scream:) euro kost. Echt m’n favoriete chocola ever, dus heb meteen drie pakjes gehaald oeps (ook een voor vriendin een voor m’n date haha). Maar omg ik blijf maar eten van die dingen, niet oké

51 likes

Ik heb me laten strikken voor een dorps quiz en deze mensen nemen het veel te serieus :joy:

6 likes

Afschuwelijk :sob:

5 likes

Ik ookk!! Ben echt benieuwd wat ik kan verwachten :joy::joy:

2 likes

Vanochtend besloten dat ik echt gezonder moet gaan eten. Staan er opeens kinderen van de scouting (ik wist niet eens dat dit dorp een scouting heeft) aan de deur om paaseitjes te verkopen. Dit lijkt me overduidelijk een teken van het universum dus heb ze maar goed gesponsord.

32 likes

Ik lig sinds 17 uur lekker in bed weg te dommelen, beetje te scrollen, lezen en te genieten van de fluitende vogeltjes.
Heerlijk, vroeger zou ik last hebben van fomo, maar not today!

12 likes

ik was vanmiddag naar de verjaardag van mijn vader terwijl ik me niet goed voel en nu heb ik spijt :grimacing: werd niet lekker en toen ben ik naar boven gegaan om even te liggen en nu lig ik hier met knallende koppijn en hartkloppingen en beetje in paniek en ik wil niet meer naar beneden want daar zijn duizend mensen

ga maar wachten tot de meesten weg zijn en intussen rustgevende filmpjes kijken :joy: als iemand nog tips heeft

3 likes

Hahaha eindelijk nog iemand die haar ook te pas en te onpas op haar FYP krijgt. Ik zou haar eigenlijk moeten blokkeren want haar ellende rondom daten irriteert me echt. Maar het is idd ook wel vermakelijk voor het hatewatchen. Vind het niet zo gek ook dat ze inmiddels comments krijgt in de trant van ‘dit zagen we aankomen’

1 like

Ja precies, het is op een twisted manier nog vermakelijk ook. Dat weet ze zelf ook wel denk ik.
Maar het is elke keer hetzelfde, ze gaat 1 keer op date, word hopeloos verliefd en zet de man op een soort voetstuk en dan na 3 weken gebeurt er iets waardoor hij daar vanaf dondert en dan is ze heeelemaal naar de klote.

2 likes

Ja precies, dat vind ik vrij puberaal gedrag voor iemand van 40+? met kinderen

1 like

Ze is 33… zat bij mij in de klas :sweat_smile: was toen al erg apart.

2 likes

Haha, laten reactie, maar ik dacht eerst dat je bedoelde dat mensen levende kippen aan het wassen waren en dat je die blokte. Dacht meteen: ja, groot gelijk. Kippen wassen zichzelf met grond, dus waarom zou je ze nog een keer was met water​:joy::joy:.

Maar het gaat dus om het vlees, hahaha.

4 likes

Je waardigheid laat je dus achter bij de deur! Veel plezier!

2 likes

Hoe gaat het nu? :kissing_heart:

Oh wat toevallig. Ik heb een paar jaar geleden zakelijk met haar gewerkt, maar we delen dezelfde idealen dus dat vond ik altijd wel leuk! Ben door jullie comments nu best wel benieuwd , maar ik heb geen tiktok.

Wel apart dat jullie haar allemaal zo aangeraden krijgen

3 likes

Hoe vond je het? Ik vond het echt leuk maar was al eerder geweest. Was echt feestje! En Freddy Moreira mn lievelings

2 likes

Pff net 112 gebeld op de terugweg van uitgaan voor iemand die met een rotgang finaal op dr gezicht viel van de fiets… zit er nog van bij te komen op de trap

5 likes

Jeetje wat heftig! Voel je je beetje oké?

1 like

Jawel! Ff met een vriendin gebeld en bijgekomen en ga zo slapen. Ik kende die meid verder niet dus geen idee hoe het afloopt, ze was bij kennis in ieder geval

1 like