Wat je even kwijt wil #64

Ik vind het echt zo grappig maar ook heel lief. Gisteren zei ik dus dat ik eindelijk mijn HIM tattoo laat veranderen. Toen ik die afspraak nog niet had gemaakt zei ik tegen mijn vriend dat ik twijfelde of ik dan wel genoeg geld zou hebben.

Zegt die gek ik betaal wel mee want ik wil er ook niet meer tegenaan kijken. :joy::heart:

9 likes

Wow ik was het bestaan van HIM vergeten.

6 likes

Nou vergeet het ook snel maar weer want ze bestaan niet meer. :rofl:

Niet de reden dat ik hem weg wil hebben hoor want dat wil ik al tien jaar lol.

Zo cute, ik had bij m’n thuisbezorgd bestelling gezet dat m’n bel kapot is dus of ze ff willen aankloppen, maar nu belt ze zelfs dat 't onderweg is dus dat ze er zo een keer zijn :pleading_face::pleading_face: honger

Edit: moet ik mij beledigd voelen? Dit eet je toch niet met z’n 4en op? :joy: Dit is voor mij alleen en hooguit left overs voor morgen

22 likes

Ughhhh ik heb die TikTok hype uitgeprobeerd, zure matten in de vriezer gegooid.

maar damn, dit is echt kapot lekker :face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling: zo lekker knapperig :sparkles:

8 likes

Omg nu wil ik het ook proberen!! Zure maten waren vroeger altijd mijn lievelings. Worden ze niet heel hard erdoor?

2 likes

Dat is toch ook de bedoeling haha

2 likes

Ja klopt haha, ik bedoel meer zo rubber achtig hard dat je je tanden er op breekt

3 likes

Nee, breekt en kraakt lekker. Wel echt meteen de seconde na het eruit halen eten anders zijn ze weer zacht.

2 likes

Ik heb binnenkort een verjaardag en die heb ik bijna nooit als ik vind het heel leuk, maar het is een dorpje alleen bereikbaar met de auto (heb ik niet dus ik moet met iemand meerijden) en het wordt zo’n drugsfeest dus iedereen blijft slapen maar dat wil ik niet. En een taxi kan ik niet betalen. Sad

Whoopwhoop 50 verkopen. Zou t dan toch mogelijk zijn om mn shopje up en running te krijgen.

26 likes

Ik zie net een insta story waarbij iemand yoghurt maakt. Je hebt nodig: melk en yoghurt. :woozy_face:

1 like

Maar hoe werd de allereerste yoghurt in de wereld dan gemaakt? :open_mouth:

8 likes

I know, daarom ben ik ze vergeten.

1 like

Dat was zure melk die iemand toch te nassen vond

2 likes

Van kip of van ei denk ik

9 likes

Zorgen voor morgen zeg ik altijd @vaatdoek

2 likes

Met karnemelk! Daar zitten ook melkzuren in. Die heb je nodig om het proces op te starten. Maar de huidige commerciele karnemelk wordt gemaakt met yoghurtzuren, en niet door te karnen. Vandaar dat je nu beter yoghurt met yoghurt maakt.

5 likes

Ik bedenk me nu dat ik vandaag vergeten ben yoghurt te kopen en dus morgen iets anders moet gaan ontbijten. Zonder de laatste posts was ik hier pas morgenochtend achter gekomen dus thanks. Nu al zin in de boterham met pindakaas, not.

1 like

Om mij heen krijgt iedereen opeens kinderen, de ene zwangerschapsaankondiging na de andere.
En hoewel ik dat niet verwacht had, doet het eigenlijk best pijn?

11 likes