Wat je even kwijt wil #64

Heel goed dat je gebeld hebt!!
Ik lig klaar wakker na een heftige nachtmerrie. Bah…

1 like

Het is zomertijd mensen weer lekker lang licht 's avonds heerl

10 likes

Bohhh ik kan gewoon niet in slaap komen :sob:

2 likes

Kan niet meer slaaaapen

1 like

Ik slaap nog steeds niet… En door zomertijd is het nu al bijna 7 uur. :cry:

3 likes

Ik vind wakker worden nadat de klok een uur vooruit/achteruit is gegaan altijd zo verwarrend. Is 't 8 uur? Of 9 uur? Hoewel ik weet dat de telefoon het uit zichzelf aanpast Google ik toch altijd de juiste tijd nog ff

11 likes

Jaa vond het ook echt een heel leuk feestje!! Alleen toen Willeke Alberti kwam dacht ik oke nu ben ik er wel klaar mee, maar verder super leuk!

2 likes

Lang leve dat je geen tijd hoeft te verzetten op je mobiel

3 likes

Kennen jullie de ‘Ik ga nooit meer drinken’ fase omdat je hoeren brak bent? Daar ben ik weer in beland, feest. :nauseated_face:

15 likes

Tenzij je in Libanon woont, daar weet niemand het meer :woozy_face: (wel echt fucked up)

11 likes

Die fase duurt bij mij al 3 maanden.

2 likes

Ik krijg ineens een spraak bericht van 22 minuten… red mij

10 likes

Blokkeer die persoon

3 likes

Vooral er niet naar luisteren

Nee is echt een lieve meid haha. Maar ze stuurt dus af en toe een hele update. Opzich wel leuk maar d3ze zal ik 10x moeten stoppen want heb hier geen concentratie voor haha.

2 likes

Ik ga het wel weer even drastisch minderen, begint me steeds vaker tegen te staan!

1 like

Ja op zo’n punt kwam ik ook ineens. En nu dus al 3 maanden niet meer. Mis het ook nauwelijks.

4 likes

Volgens mij kan je hiervoor ook bij slachtofferhulp terecht. Mocht je het lastig vinden om het te verwerken.

3 likes

Lol, Salmari was vannacht op in tent waar ik was. Heeft mij denk ik gered vandaag :joy: werd vanochtend wel wakker met mijn nepwimpers nog op

2 likes

Podcast