Wat je even kwijt wil #64

Echt hoe kun je 22 minuten lang alleen maar over jezelf praten dan?

En ja ik ken het idee van een podcast maar dan is het vaak nog een gesprek met iemand anders of dat ze iets vertellen over een bepaald onderwerp ofzo, maar gewoon een update van je eigen leven, wauw :sweat_smile:

2 likes

Thanks! Het gaat weer prima, ben alleen benieuwd hoe het met die meid is afgelopen

4 likes

Zo fijn dat je spraakberichten versneld kan afspelen.

6 likes

Haha jaa ze is in het buitenland voor dr studie en het was een hele update haha.

3 likes

Fijn dat je wasbak heel is gebleven hahaha

2 likes

ik ben heeeeeeeerlijk mijn verdriet weg aant drinken en moet morgen. gewoon weer om 0600 opstaan idgaf

4 likes

Dat is een probleem voor morgen

4 likes

Lol ik stond vanochtend 2 uur lang in de gym. En nu ben ik friet halen. Gelukkig zit er al iemand die ik vanochtend ook in de gym heb gezien haha.

14 likes

Ach, ik heb 10 stappen gezet vandaag en zit ook aan de friet. Denk maar zo, jij hebt er voor gewerkt en het verdiend!

10 likes

Bij de onderburen is een kind karaoke aan het zingen, en ik vind het echt klinken als deze kat :joy:

4 likes

Heb je hun nummer. Stuur deze zonder iets erbij.

1 like

Haha nee helaas niet. Maar ben dit nu wel aan het luisteren, zou hem eigenlijk harder moeten zetten zodat zij het horen

2 likes

Ik vind het echt zo grappig maar ook heel lief. Gisteren zei ik dus dat ik eindelijk mijn HIM tattoo laat veranderen. Toen ik die afspraak nog niet had gemaakt zei ik tegen mijn vriend dat ik twijfelde of ik dan wel genoeg geld zou hebben.

Zegt die gek ik betaal wel mee want ik wil er ook niet meer tegenaan kijken. :joy::heart:

9 likes

Wow ik was het bestaan van HIM vergeten.

6 likes

Nou vergeet het ook snel maar weer want ze bestaan niet meer. :rofl:

Niet de reden dat ik hem weg wil hebben hoor want dat wil ik al tien jaar lol.

Zo cute, ik had bij m’n thuisbezorgd bestelling gezet dat m’n bel kapot is dus of ze ff willen aankloppen, maar nu belt ze zelfs dat 't onderweg is dus dat ze er zo een keer zijn :pleading_face::pleading_face: honger

Edit: moet ik mij beledigd voelen? Dit eet je toch niet met z’n 4en op? :joy: Dit is voor mij alleen en hooguit left overs voor morgen

22 likes

Ughhhh ik heb die TikTok hype uitgeprobeerd, zure matten in de vriezer gegooid.

maar damn, dit is echt kapot lekker :face_exhaling::face_exhaling::face_exhaling: zo lekker knapperig :sparkles:

8 likes

Omg nu wil ik het ook proberen!! Zure maten waren vroeger altijd mijn lievelings. Worden ze niet heel hard erdoor?

2 likes

Dat is toch ook de bedoeling haha

2 likes

Ja klopt haha, ik bedoel meer zo rubber achtig hard dat je je tanden er op breekt

3 likes