Ik heb echt iets fucking raars. Een tijd geleden heb ik iets op zalando besteld. Dat doe ik wel vaker en altijd krijg ik een email als het verzonden is en een melding van postnl enzo, nou ja, waarschijnlijk wat iedereen krijgt. Dit keer heb ik twee dingen besteld die samen behoorlijk duur waren, en ik kreeg maar geen mail van postnl dat het onderweg was, dus ik nog eens in mn account kijken, is die bestelling verstuurd naar een adres waar ik 9 jaar geleden voor het laatst woonde??? Toen viel me ook op dat mijn zalandoaccount op mn telefoon (app) en op mn laptop (website) niet met elkaar synchroniseerden, dus ik heb bij beide uitgelogd, opnieuw ingelogd, en toen was die bestelling weg? Kon gewoon nergens meer zien dat ik die twee dingen besteld had. Ik ben langs mn oude adres gereden, de huidige bewoner zei dat er inderdaad een pakket van zalando bezorgd was, maar dat ze het niet aangenomen heeft omdat ze de persoon die erop stond niet herkende. Nou, op zich heel fijn van haar, dat pakket is dus retour afzender gestuurd, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen? Het is op rekening besteld, dus het heeft me nog niets gekost, enerzijds wil ik geen slapende honden bij zalando wakker maken want misschien is dat pakket wel zoek en moet ik alsnog betalen, anderzijds zit het me ook niet helemaal lekker.