Nee, breekt en kraakt lekker. Wel echt meteen de seconde na het eruit halen eten anders zijn ze weer zacht.
Ik heb binnenkort een verjaardag en die heb ik bijna nooit als ik vind het heel leuk, maar het is een dorpje alleen bereikbaar met de auto (heb ik niet dus ik moet met iemand meerijden) en het wordt zo’n drugsfeest dus iedereen blijft slapen maar dat wil ik niet. En een taxi kan ik niet betalen. Sad
Whoopwhoop 50 verkopen. Zou t dan toch mogelijk zijn om mn shopje up en running te krijgen.
Ik zie net een insta story waarbij iemand yoghurt maakt. Je hebt nodig: melk en yoghurt.
Maar hoe werd de allereerste yoghurt in de wereld dan gemaakt?
I know, daarom ben ik ze vergeten.
Dat was zure melk die iemand toch te nassen vond
Van kip of van ei denk ik
Met karnemelk! Daar zitten ook melkzuren in. Die heb je nodig om het proces op te starten. Maar de huidige commerciele karnemelk wordt gemaakt met yoghurtzuren, en niet door te karnen. Vandaar dat je nu beter yoghurt met yoghurt maakt.
Ik bedenk me nu dat ik vandaag vergeten ben yoghurt te kopen en dus morgen iets anders moet gaan ontbijten. Zonder de laatste posts was ik hier pas morgenochtend achter gekomen dus thanks. Nu al zin in de boterham met pindakaas, not.
Om mij heen krijgt iedereen opeens kinderen, de ene zwangerschapsaankondiging na de andere.
En hoewel ik dat niet verwacht had, doet het eigenlijk best pijn?
Super fijn! Wat voor shopje heb je geopend?
Herkenbaar
Ik verkoop haakpatronen. Dus de omzet is niet heel indrukwekkend, maar we moeten ergens beginnen.
Ik heb een keer zelfgemaakte yoghurt gegeten bij iemand en ik vond het niet lekker. Er zaten allemaal klontjes in die niet weg te roeren waren. Veel kleine klontjes ook wat het extra vies maakte. Ik denk dat er iets niet goed gegaan is met dat recept hoor. Maar eerlijk gezegd heb ik nog niet veel zin gehad om het zelf een keer te proberen, ik weet namelijk niet hoe je die klontjes kan voorkomen. En dan zit je straks met een liter zelfgemaakte yoghurt die niet te eten is, brr.
Ik had een tijdje geleden iemand leren kennen bij een concert en toen zijn we even later samen naar een ander concert geweest. Daarna vroeg die persoon mij mee naar een ander concert wat dit weekend zou plaatsvinden (gister) Nou dat leek me wel leuk, contact verliep verder via instagram. Nu had die persoon twee weken terug plots zijn insta verwijderd en nu vandaag is het weer online maar ben ik ontvolgt en heeft hij mij ontvolgt Zo gek? Heb ook geen idee waarom want het was echt een gezellige dag vorige maand en we hadden daarna ook nog contact dus het is zo random.
Wat is dat ineens met die cargobroeken all over the place? Kan dan onwillekeurig toch alleen maar hieraan denken: Huub Hangop - Ik wil ook zo'n broek - YouTube
Waarom moet je midden in de nacht bloed prikken.
Omg ik sta tweede op de lijst voor een sociale huurwoning!!! Ik hoop dat nr 1 het echt niet neemt. Dan scheelt het gewoon 450 euro per maand aan huurlasten