Pff zou er ooit een tijd komen dat ik wel zin heb om naar m’n werk te gaan. Echt weer met lood in de schoenen die kant op.
Wat is de maandag toch altijd zwaar na een iets te gezellig weekend rip
Dat kwam bij mij pas toen ik een andere baan had. Succes vandaag!
Waarom moet je dat doen?
Haha wauw dit is wel heel intens, net alsof je net op vrije voeten bent en voor het eerst weer medicatie krijgt voorgeschreven
Ughhh nee ik snap dat dit niet chill voelt en als een rare gang van zaken. En dat het gesprek met de psychiater rauw op je dak viel, voor jou een heftig onderwerp en voor hem hele normale gang van zaken, daarin wordt niet altijd goed afgestemd. Misschien fijn om te weten dat het vragen naar de waarom/wanneer/hoe, ook in NL, protocol is bij het uitvragen van suïciderisico/gedachten omtrent.
De rest vind ik wel echt intens hoor, hopelijk is het snel achter de rug en heb je je medicatie gewoon in handen!!
Morgen heb ik een afspraak bij een sportschool gemaakt voor een rondleiding. Vind het echt onredelijk spannend. Is het ook de bedoeling dat je gelijk gaat sporten? Kom je in sportkleding? Ga je in gewone kleding?
Voelt alsof ik nieuwe levenskeuze maak
Zou je sportkleding gewoon aandoen! Vaak is het gewoon een rondje langs de apparaten enzo. Kan je daarna meteen gaan sporten
Ik wil naar Vuurtoreneiland voor mijn man zijn verjaardag en elke dag om 13:00 komen er nieuwe plaatsen vrij voor over 2 maanden, dus ik zat gisteren en vandaag stipt 13:00 in de aanslag, maar alle plaatsen zijn gewoon direct vol? Kom er gewoon niet tussen grrr dus nu moet ik een ander plan gaan bedenken.
Ik heb dus een heartagram op mijn bovenbeen en met hun afscheidsconcert (toen was het code rood op veel plekken in het land) ging ik met hotpants en een hele dunne panty daarheen want ik wilde wel dat mn tattoo zichtbaar was. Ik krijg weer pijn van de kou als ik eraan terug denk
Hoe ga je hem laten veranderen?
Is het een rondleiding of een intake?
Als het een intake is dan gaan ze een fitness schema met je opstellen en dan is het wel een must om je sportkleding aan te doen.
Een rondleiding klinkt meer alsof ze gaan uitleggen waar de kleedkamers, fitnessruimte, groepslesruimte zijn enzo. Je kunt dan trouwens alsnog wel je sportkleding aantrekken zodat je daarna kan sporten
Ik voel me genaaid door een iemand en wil diegene dat laten weten, maar ik ben zo slecht in confrontaties omdat ik meteen ga janken zonder mijn punt te maken, dus nu zit ik maar gefrustreerd te wezen en laat ik het er maar bij, maar dat maakt me nog gefrustreerder want hoezo kan ik niet gewoon onderbouwen waarom ik iets vind
Het idee is om er een mandala van te maken en dan met wat dingen erom heen denk ik. Zie inspiratie in spoiler wat ik haar heb gestuurd. Ik weet ook nog niet wat het ontwerp is, ik weet alleen dat ze hard haar best gaat doen om te zorgen dat je niet meer ziet dat het een heartagram was en dat het dus 7 uur tijd gaat innemen. Ze weet nu welke stijl ik zoek dus zal wel goedkomen. Ik heb hem dus op mijn onderarm.
Ik weet dus ook niet of het alleen een mandala gaat zijn of nog meer maar aan de tijd te zien denk ik meer. Ze zei alleen oke dus je gaat akkoord dat het groot gaat worden.
Weet niet of het helpt om het voor te bereiden wat je wil zeggen? Misschien om het te oefenen dat je het aandurft om het toch te bespreken. Ook al gaat het dan mis, doordat je wellicht moet huilen heb je het wel geprobeerd om te doen
Als je het niet probeert kan je er ook niet beter in worden en blijf je gefrustreerd
Ik ben ineens heel benieuwd waar al die duizenden mensen die aan de Corona-lijn en op de teststraten werkten, heen zijn? Qua werk dan haha
Anti polarisatie coaches
Waren heel veel studenten, dus die zullen nu weer op andere studentenbaantjes (callcenter, horeca, receptie) zitten, gok ik. En veel geneeskundestudenten ook op de teststraten, die kunnen nu weer gewoon (onbetaald) co-schappen lopen, dus daar zullen er ook wat zijn gebleven.
Mijn broertje en veel van zijn collega’s deden dat ook (coronalijn iig), licht- en geluidstechnici met 0-urencontract die tijdens alle lockdowns ineens thuiszaten @Enthusiasm