Wat je even kwijt wil #64

Had een rondleiding aangevraagd om te kijken of de sportschool hij mij past. Ik kan niet veel prikkels aan dus zoek specifiek een rustige sportschool. Dus denk geen intake?
Maar ga door jullie tips wel gewoon in sportkleding. En bevalt het niet sport ik lekker thuis daarna :slight_smile:

4 likes

Hoi!

Ik ben tijdens corona ontslagen en aangezien ik zwanger was kon ik geen nieuwe baan vinden in mijn werkveld dus ging ik bij de GGD aan de slag. Er werkten veel studenten die bijvoorbeeld geen stage konden lopen of maar een paar dagen in de week studeerden. In de teststraat ook veel geneeskundestudenten.

Na mijn verlof ben ik weer in mijn eigen werkveld aan de slag gegaan.

5 likes

Ik moet echt nodig m’n grote boodschap doen maar m’n nieuwe tv kan ook binnen nu en 16:15 worden bezorgd. Durf nu dus niet te gaan want als ik eenmaal zit heb ik wel 10 minuten nodig en zul je zien dat er precies dan aangebeld wordt :joy::smiling_face_with_tear:

Edit: maar goed dat ik gewacht heb want hij kwam echt 8 minuten na het posten van mijn bericht. Groetjes vanaf de wc.

14 likes

Woehoee ik ben toegelaten tot m’n eerste wetenschappelijke conferentie. Ik mag direct een praatje houden met een Q&A erbij. Oh en is in Sicilië en ga op kosten van het ziekenhuis, dus ik klaag niet. :sunglasses:

106 likes

Ik ging net soft gel tips op mijn nagels doen maar mijn nagels werden zo lang dat ik het weer eraf gehaald heb, way too intense

5 likes

Ik heb bij de vaccinaties gewerkt! Was een bijbaan als student, doe nu iets anders als bijbaan. Het waren voor een aanzienlijk deel studenten of anderen die het als bijbaan hadden die daar werkten.

2 likes

Mijn dagen gaan zo ziek snel en aan de ene kant is dat fijn want ik heb het naar mijn zin maar aan de andere kant voel ik de tijd echt door mijn vingers heen sijpelen terwijl ik op kantoor memes aan het bekijken ben

10 likes

7g0v8a

Ik snap een bepaalde man in de bus nog steeds niet. Of hij maakte een bepaalde opmerking omdat ik als jonge vrouw op een van de plaatsen voor gehandicapten ging zitten. Of hij zei iets in de trant van dat je een handicap niet altijd kan zien.

2 likes

Omg ik ben uitgenodigd voor een groepsbezichtiging donderdag!!!

68 likes

Jooehoeee, zet je beste beentje voor. Naar mijn idee maakt het indruk als je contact maakt met de verhuurder (sommige bezoekers lopen gewoon door het huis in, kijken rond en vertrekken weer stilletjes). Ook denk ik dat je een streepje voor zou kunnen hebben als je alle documenten in orde hebt voor zover dat al mogelijk is. Ik ga voor je duimen!

2 likes

Ben vandaag voor het eerst wezen kickboksen met iemand van werk. Was echt super tof om samen personal training te doen. Echt weer even een boost voor mijn hoofd.

Woensdag eindelijk extensions en zondag een ontmoeting met iemand van Bumble. (Gewoon vriendschappelijk).

Ben echt content zo! Eindelijk een beetje aan het leven in mijn (niet meer zo nieuwe) woonplaats.

En idc of je dit een dagboekpost vind. Ik ben eens positief dus w/e.

Wat een nieuwe baan wel niet kan doen. Ook daar nog steeds naar mijn zin😎

43 likes

Bij sociale huur maakt dat geen drol uit toch zolang je op de hoogste positie staat en je documenten in orde hebt?

12 likes

Hm, o ja. Goed punt.

Ik hoop dat dat echt zo is.

2 likes

Word er bijna bang van.

3 likes

Ja hoe denk je dat ik me voel. Niet te doen joh

1 like

Wat zijn de afkortingen die je gebruikt?
S laatst was sarcasme?
W/E whatever?

Ik breng te weinig tijd op reddit door voor dit soort dingen. Beetje ervanuit dat het reddit is.

4 likes

Omg ik ben zo blij. De streek vervoer stakingen zijn tot en met 2 april gestopt.
Niet meer met de fiets naar werk!! En ook lekker makkelijk zonder gedoe naar mn tatoo afspraak. Dat scheelt een hoop zenuwen haha.

16 likes

Ik vond het echt bizar dat het nieuws was: ‘Geen stakingen in openbaar vervoer deze week’. Inmiddels al zo vaste prik dat de stakingen geen nieuws meer zijn maar het feit dat er geen stakingen zijn nieuws is.

3 likes

Ik krijg ergens volgende week een blauwe container voor papier en ik ben zo blij dat ik het karton daar dan in kan gooien en mijn kelder niet meer uitpuilt met lege doosjes.

Echt saai al die dingen waar je blij van wordt als je de 30 gepasseerd bent

36 likes

Voor mij betekent het: /s : ¯_(ツ)_/¯

4 likes