Ik ga morgen even bellen!!
@Zemraluani ik weet niet wat dat is hahha
@Shaaar even ingekort omdat je het hebt gelezen
Ik ga morgen even bellen!!
@Zemraluani ik weet niet wat dat is hahha
@Shaaar even ingekort omdat je het hebt gelezen
Sorry flauw, maar zag je toevallig iets posten over dat je had gesolliciteerd in de branche van @GEEZ (dus saaie crematie referentie) maar misschien zit ik totaal fout.
Hahaha ohh nou nee ik ben nu maar op vanalles aan het solliciteren omdat ik in mijn werkveld dus niet aan de slag kom
Ahhh zo! Succes!
ah ik was tijdens het lezen afgeleid, maar de strekking was duidelijk. Lukt het je voldoende om over te brengen wat dit bijzonder maakt? Even advocaat van de duivel als afstudeerbegeleider. Als een (oud)student mij zou zeggen dat een scriptie bijzonder is denk ik vaak: prima, maar je kunt het dus zonder werkervaring in enkele maanden leren.
Ik heb geen idee, maar ik ben er gewoon heel erg gepassioneerd over, vind het heel erg leuk (de meeste mensen zien het meer als ‘een klusje’) en iedereen die ik erover spreek zegt ohhhh kom bij ons werken we kunnen zo’n energiek jong ding als jou echt goed gebruiken. Maar puntje bij paaltje is er dan geen budget of plek ofzo. En zo langzamerhand verlies ik ook een beetje mijn mojo. Dus ik was best wel opgelucht dat er eindelijk een specifieke vacature stond en had ook echt niet verwacht dat ik niet eens uitgenodigd zou worden op een gesprek. Ik heb het gewoon onderschat. Les voor later!
Mocht je nog eens een kritische blik op een brief willen, laat maar weten. Vast genoeg meelezers hier
hahahaha ik hoop dat ze gaan sprouten
Ik wilde een bagel bij Bagels&Beans bestellen via thuisbezorgd maar ik was even vergeten dat ik tegenwoordig in een afgelegen dorp woon… dus kon alleen maar snackbar kiezen. Nu heb ik zonder shame broodje kipcorn en een kipburger met salsa besteld. JAMMIE!
Is toch ook veel lekkerder dan een bagel
Ik vind bagels & beans niks meer sinds ze hun menu hebben aangepast
Omg ik heb maandag een sollicitatiegesprek gehad ergens en net te horen gekregen dat ze me de baan aan willen bieden! Had voor salaris indicatie een stuk hoger ingezet dan wat ik nu verdien maar ik krijg er zelfs nog een deel bovenop
En in plaats van 50 minuten wat ik nu aan enkele reistijd heb is het dan nog maar een kwartiertje!
klinkt me toch fancy voor een dorp hoor
Gefeliciteerd!! Dit mag je vieren hoor.
Dankje! Ga het zeker vieren!
Ik heb echt leuk werk, maar vandaag heb ik echt een recordje doelloos scrollen en niks doen.
Mn date ging weg - ‘ik heb weer van je genoten.’ ‘oke.’ Ik lach mezelf zo hard uit, kneiter ongemakkelijk.
Bij ons in het dorp zijn maar twee tentjes op thuisbezorgd. Ik ben verhuisd vanuit het centrum van Den Haag dus dit is echt cultuurshock voor mij ook.
En ze hebben vieze decaf koffie
Er komen voor mij zoveel werkweken van 3 dagen aan (vrijdag altijd vrij joehoe) ivm cursus, feestdagen, andere afspraken buiten de deur die niet als werk voelen.
Heerlijk vooruitzicht