Wat je even kwijt wil #64

Nog een groter vraagteken inmiddels

17 likes

:woman_shrugging: deze denk ik? :joy:

4 likes

Ja, zo moeilijk is het niet.

2 likes

Ik liep net naar werk en ineens viel ik keihard op de grond. Ben nog steeds verbaasd haha. Ik voelde helemaal niet dat ik struikelde of iets.

6 likes

Geen pijn???

2 likes

Heb wat schaafwonden en blauwe plekken haha.

2 likes

Ik ben vandaag een levensechte rekensom tegengekomen, een man die 9 gevulde koeken ging afrekenen. Weet alleen niet voor hoeveel mensen, wel zielig voor anderen dat hij alle overgebleven koeken pakte die er lagen

10 likes

Die man gaat een goede dinsdag tegemoet :raised_hands:t3:

5 likes

Geen koeken meer over voor andere mensen :pleading_face:

1 like

Wordt toch gewoon weer aangevuld

5 likes

Werkloos in Japan zijn (mijn bestie hahaha)

Ik wilde net iets pakken van m’n bed en ik zie dat m’n bed gewoon aan één kant volledig doorgebroken is, gewoon door de poten heen geklapt, staat als een soort schans nu.

Hoe de fuck heb ik dat niet doorgehad tijdens het slapen ??? En hoe had ik dat niet door toen ik opstond??? Want ik had vanochtend al een soort raar duizelig gevoel toen ik uit bed stapte van ~onbalans maar wtf man haha

Nou oké vanavond maar op de grond slapen I guess?

16 likes

Ik ging vandaag met weinig hoop naar de Dirk want laatste dag van de weekaanbiedingen. Blijkt alles gewoon ruim op voorraad nog te zijn wat ik wilde halen uit de reclame. Omg. Beginnen ze het te leren? :scream:

Verder topwinkel hoor maar normaal zijn de goede aanbiedingen na een paar dagen allemaal wel verdwenen. Maar nu was er nog genoeg.

4 likes

foto!

3 likes

Wow. Vandaag een vriendin bijgestaan tijdens het verkopen van haar auto aan een dealer en wat een pret! Echt zo’n gladde boy die 3 keer heeft gedaan alsof hij het niet ging doen, incl in z’n auto stappen en wegrijden, ik mocht onderhandelen want zij spreekt geen NL en hij geen Engels, vond het echt zo leuk! Uiteindelijk tot een prijs gekomen en toen moesten we meerijden naar de garage, vanaf daar thuisgebracht door de pater familias van het bedrijf, meneer Bram van 81 die net sinds 2 weken een nieuwe pacemaker had. Hij zwabberde op de A10 alle kanten op terwijl hij moppen zat te tappen!
Mijn dag kan niet meer stuk.

44 likes

ik woon dus tijdelijk bij een oud premier van :greenland:, en we zijn nu samen haar huis aan het versieren in paassferen, en vanmiddag moet ik naar een andere oud premier om een wolvenhuid op te halen die hij geleend heeft

ik doe echt te weinig voor mn onderzoek hahaha ik kan beter een gewoon boek schrijven over mn avonturen

71 likes

Ik heb net bij m’n ouders per ongeluk tofu gegeten die 5 weken over datum was. Je proefde er niks aan maar ik ben nu toch bang om ziek te worden :smiling_face_with_tear:.

2 likes

Sorry heb m al op z’n kant gelegd en ga er morgen denk ik even wat hout tegenaan slaan.

2 likes

ik heb nu echt een raar beeld van je bed gekregen en kan alleen maar aan scenarios als deze denken

14 likes

De situatie:

En het ene uiteinde (4) is een solide plaat hout, maar het andere uiteinde (waar hij is ingestort) is een balk die je met van die houten pinnetjes dingetjes klikt op 3 punten, waarvan 1 en 2 het hebben begeven en daarmee ook de gaten van de houten pinnetjes waardoor de balk loskwam op 1 en 2 (is samengesperst hout dus scheurt heel goed uiteraard :thumbsup:) en de balk boven 1,2,3 is gecollapsed waardoor ook 3 instortte en uiteindelijk onder punt 1 de onderste balk is ingestort, leidend tot een soort schans.

Duidelijk?

36 likes