liefe voor de picasso, veel succes met de herstelwerken!
Ja moet gewoon een nieuw bed uiteraard, maar even een tijdelijke oplossing. Heb nu tussen 1 en 2 en tussen 2 en 3 de twee tussenplaten er uitgehaald (dus er zitten nu twee ramen in mn bed) en die ga ik even vastspijkeren bij 1 en 3 aan de hele lengte, alleen moet ik dan ook nog een stukje afzagen). Bij 2 zit een ijzeren balk waardoor die wel redelijk stabiel is gebleven, maar punt 1 is wel een rampgebied atm.
Deze is bij mij ook wel eens ingestort lol
Haha ja ik heb m ook meermaals verhuisd en in elkaar en uitelkaar gehaald dus dat ie überhaupt nog leeft is een klein wonder 🫶🏼
kan je niet beter gewoon een houten lat eronder doen als nieuwe steun? lijkt me makkelijker en steviger en dan kan je doorsparen voor een deur designbed dat ik je adviseer zodat lula kan lachen!
We hebben wel een stelletje kunstenaars op dit forum
en dan te bedenken dat ik schetslessen heb gehad
Fixt alles.
M’n moeder die appt me net heel blij dat ‘we’ 15% salarisverhoging krijgen (moeder werkt in ziekenhuis, ik in een verzorgingshuis)
Nee ma ZIEKEN-huis personeel, even dacht ik nog dat ik het bij het verkeerde eind had maar ik moet het met een schamele 3% extra doen
Ik volg een meid op tiktok en zij zit nu te janken over een vlucht naar Mexico die ze geboekt heeft met een tussenstop in Amerika en dat ze er nu achterkomt dat ze vaccinaties nodig heeft
Ja heel zielig voor je
Zielig voor mij want nu moet ik haar ontvolgen
Je antwoorden niet op mijn vraag hè. Daardoor zorgde het voor een vraagteken.
Ah boehoe. Nu kan ze niet op vakantie. Jankennn
Ik wil door YouTube een kastanjeboerderij openen. Echt nutteloos, want we hebben volgens mij geen kastanjebomen-tekort in Nederland
Ik ben zo ontzettend moe, vanochtend gehuild bij (lieve) mondhygiënist van stress, per ongeluk mezelf dubbel geboekt met externe werk afspraak morgen en pas net achtergekomen en moet zo naar dansles maar wil het liefst m’n bed in onder dekens verstoppen.
Ik heb sinds lange tijd weer eens een keer Indonesisch besteld en het was gewoon goor. Het vlees was droog en flauw. De broccoli was slijmerig zurig en gewoon niet eetbaar. En de nasi was vet. Het leek wel alsof het eten al dagen geleden was gemaakt. Terwijl dit restaurant een 4.6 op thuisbezorgd heeft.
De kans is groot dat ik morgen in het waar erger je je aan topic mijn gal spuw over buikkrampen
@Schaakmat Hoeveel
heb je het gegegeven?
Ik had net voor de eerste keer bij de Beren iets besteld.
Friet met garnalen, net zo troosteloos als het weer .
Ik ga het zo doen. Ik denk voor het eten, want de aardappels waren nog goed en
voor bezorging, want hij was een kwartier te vroeg.
Maar ik wacht tot morgenochtend. Eerst even bekijken of ik aan de dunne ga.
En UMC’s ook niet!
Oh god er zit een oud klasgenoot van me bij lingo cringe.
Nee maar die hebben net in december een nieuwe CAO gekregen die loopt tot 1 jan 2024 en waarbij de lonen dit jaar in totaal 10% stijgen.