we moeten gezamelijk echt af van het idee dat een degelijke woonplaats een luxe is. Dat is een basisbehoefte, je hoeft ondanks de huidige context echt niet dankbaar te zijn voor een betaalbaar schimmelvrije woonplek met verwarming en warm water.
Ik lees hier dan echt teveel, want ze heeft hier al meerdere keren over gepost!
Nee, deze opknap zaken niet zoals kitwerk, verven, vloeren leggen, plinten plaatsen etc etc.
@Eileen klopt natuurlijk ook wel wat je zegt inderaad.
Ja dat zal
Maar dat onthou je toch niet allemaal wie wat waar?
Nou sommige mensen dus wel
Dat is toch best normaal als je verhuist?
Niet zoals verven enzo? Hoe dan wel? Moet je zelf nieuwe dakpannen leggen
Nee deze op knap dingen doen de verhuurders niet. Het zijn dingen als verven en blabla.
Zo moet je het lezen.
Weet niet hoeveel je huur straks per maand zou schelen maar deze dingen hoeven niet per se duur te zijn. Ik was hier denk ik 1.000 voor kwijt zoiets? 80-85 m2 ongeveer. Ok kan veel geld zijn voor een ander ofc maar stel je huur gaat er (ik zeg maar wat) 250 per maand mee achteruit heb je het zo terugverdiend!
Nou ik snap dit wel hoor. Voelt toch als een soort koudwatervrees denk ik omdat je weer een verhuizing moet gaan regelen, vaak een borg moet betalen en zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen.
Gewoon even rustig voor gaan zitten en alles op een rijtje zetten.
Nee Duitsers dan met hun keuken, dat is pas raar. Dan moet je in elk huurhuis eerst een keuken plaatsen, en die weer⦠weghalen als je verhuist? Daar snap ik echt niks van.
Edit: ah ik typte tegelijk wat Evenveel zegt dus
Over vloeren trouwens: ik leg 10000000000x liever in elke huurwoning een nieuwe laminaatvloer dan dat ik in een woning met tegelvloer moet wonen. Als Ćets lelijk isā¦
Gierigheid wss
Ja maar Belgie en hun huizen moeten we sws niet serieus nemen.
Ja commentaar van Belgen op Nederlandse huisvesting is wel gedurfd.
Alleen qua prijzen snap ik het.
Genieten dat het nog licht is buiten.
Jaa maar stel je voor dat jij hebt betaald en iemand anders krijgt het dan zomaar!
Ja ik denk dat Belgen, of eigenlijk alle-niet Nederlanders, niet beseffen dat wij liever verlies lijden dan dat we een ander wat gunnen.
Na meer dan een decennium vind ik dit nog steeds zo absurd. Ik heb geluk dat ik wel een keuken heb, maar idd genoeg vrienden die of zelf een bak geld moeten investeren, of een heel erg houtje-touwtje keuken hebben.
Mijn bestie wordt grote zus
3 hahaha! Mijn nichtje is mijn bestie lol