Wat je even kwijt wil #64

Ik snap hier dus echt de logica niet van he.

Sexuele voorlichting = slecht en traumatisch
Scholen aanvallen = volkomen normaal dat zal ze leren !!

34 likes

Pfff mijn collega gaat in de middagpauze altijd even Thuis langs om te zorgen dat zijn moeder eten heeft. Hij is altijd met een half uurtje weer terug op het werk.

Vandaag was hij na een uur nog niet terug en toen kreeg ik al een slecht onderbuikgevoel en heb toen mijn manager en een vriend van hem die bij ons werkt gezegd dat hij nog steeds niet terug was.

1 uur later bleek dus dat hij een hartstilstand heeft gekregen toen hij weer naar werk wou komen en dat heeft hij niet overleefd. Ben er echt al de hele middag door van slag :pensive:

37 likes

ja klopt, thanks! voor nu brand het alleen nog maar als t een blaar wordt ga ik bellen :blush:

2 likes

Jeetje wat heftig zeg!!

snap dat je er helemaal van slag van bent. Je zegt deze middag, maar kan me voorstellen dat het je nog wel gaat bezighouden. Sterkte!

2 likes

@Kultakala ja we zijn allemaal behoorlijk geschrokken. Ik had het er ook met een collega over die vrij was vandaag dat hij na een uur nog niet terug was en dat ik dat zo vreemd vond. Ik wist niet precies waar hij woonde maar had op p2000 gekeken en zag dat er in het centrum waar hij in de buurt woont een reanimatie was dus ben ik bij die vriend gaan vissen waar hij woonde en dat bleek dus zijn straat te zijn. Zoals we gehoord hebben zat hij in de auto dus hopelijk heeft zijn moeder het niet direct meegekregen.

4 likes

Wat vreselijk zeg! Hopelijk zijn jij en je collega’s ok. Hebben wel begeleiding vanuit school en eventueel politie?

Ik kan hier echt zo boos om worden dat mensen zulke rare dingen doen.

3 likes

Oh wat heftig, sterkte!

3 likes

Wat heftig. Sterkte :heart::heart:

1 like

Nooo :pensive: echt hoor, sommige mensen


3 likes

ik was op een echte lokale inuit verjaardag (kaffemik)

wat werd er gekeken? Andre rieu :sob:

21 likes

Ja echt leuk! Heb al aan een vriendin gevraagd of ze m’n kaart wil lenen.

5 likes

We gaan nou toch geen commentaar op ons grootste exportproduct leveren hĂš?!

2 likes

Doordeweeks zwemmen en stoomcabine :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik ben op een huis aan het passen en ze hebben een open pantry zeg maar, best groot maar vol stof en alles staat door elkaar.

En ik kon het niet meer aanzien dus ik heb alles opnieuw ingedeeld en gestoft :woozy_face:. Het is wel echt veel beter geworden. Weet eigenlijk niet of ze dat nou waarderen of niet, maar het was echt een intrusie van ‘ik móet dit doen.’ Kan het ook moeilijk opnieuw verrommelen en bestoffen.

45 likes

Shit je hebt het zeker niet gefilmd?? Is mijn favoriete soort youtubefilmpje dit.

7 likes

Haha nee was te impulsief :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben helemaal verslaafd aan het spelletje I love hue op m’n telefoon haha. Lekker rustgevend. Het is een soort puzzel waarbij je de kleuren op goeie volgorde moet leggen. De blokjes met de zwarte puntjes staan vast, de rest kan geschoven worden.


34 likes

Pff ik heb me net ziekgemeld en voel me er echt vervelend door. Kreeg als reactie ‘oh, oh
 Ik hoorde dat je je dinsdag had ziekgemeld (klopt, werk dan op een andere school) en gisteren een gesprek op een andere school had dus ging er van uit dat je er wel zou zijn. Oh ja dat is wel erg vervelend’.
Joh ik baal er ook van. Top ook dat je van mijn privĂ© gesprekken af weet👍

4 likes

Hoe gaat het nu met je? Heb je beetje kunnen slapen?

De conducteur in mijn trein wenst ons ‘op persoonlijke titel veel liefde en geluk’

Thoughts and prayers please

24 likes