Ik heb vanochtend eerst een hele zak chia zaadjes door mijn keuken laten vallen. Toen ik die zak terug zette flikkerde de bak gebakken uitjes uit mijn kast en sprong ook open. Was echt top om 6.30 s ochtends. Door de haast heb ik het niet goed schoon kunnen maken en nu zit heel mijn keuken nog steeds onder chia zaad dat plakkerig is door het vocht. Om te janken
Ik kijk keuringsdienst van waarde en ze hebben de onthulling gedaan dat de plakjes kaas uit de supermarkt niet van ronde kazen komen maar van vierkante kazen. Maar de kaas is verder vrijwel het zelfde.
Nou wat schokkend zeg.
Van ons belastinggeld hé
Ik had in eerste instantie een uitleg er bij gezet met dat het op meerdere plekken verschillende betekenissen heeft. Maar dat kon Google je ook vertellen.
Vervolgens leek dat me niet duidelijk genoeg en de manier waarop ik /s gebruik is in Discord de afkortingen voor âshrugâ dan krijg je letterlijk die tekens terug. Aka de weergave van in tekens.
eens in de zoveel jaren wil ik weleens sporten met een fitness YouTube video en ik had wel zin in wat Motown muziek. Simsalabim, zoân filmpje is er, gosh I love the internet
Ik vind dat ze soms op zich best grappige dingen uitzoeken maar dat begin waarin ze altijd van die klantenservice medewerkers lastig vallen met vragen waar zij natuurlijk geen antwoord op hebben maakt me altijd zo boos. Maar vind dit inderdaad sowieso geen sterke aflevering.
Soms vind ik het echt irritant om vrouw te zijn en vriendinnen te hebben. Want nu speelt er een (heel tijdelijk maar wel time pressing) issue wat zoân wijvending is. De âgemiddeldeâ man had diezelfde discussie niet gehad met zân vriendenâŠ
Ik heb dus als een van weinig mensen (ik denk 20) in Nederland ervaring in een vrij specifiek vakgebied (ook scriptie geschreven erover) en ik ben nu afgewezen voor een junior functie in dat vakgebied. Ik ben er echt al dagen over aan het malen maar snap er echt niks van. Ik zou bijna denken dat er een andere reden was om mij niet aan te nemen
Zit jij nou ook in de we be burnin business?
Kun je ze niet bellen en om feedback vragen?
Klantenservice vind ik nog tot daar aan toe, maar dat ze dan ook gewoon op zaterdagmiddag naar de plaatselijke AH bellen en de 17 jarige Bas die daar 6 uur per week werkt lastigvallen vind ik altijd extra triest. Ja tuurlijk gaat die iets doms zeggen, nou hi ha ho. Van iemand op de klantenservice mag je nog verwachten dat ze dan zeggen: gaan we navragen
Hoe specifiek is specifiek? Niet om lullig te zijn, maar ik denk we soms best denken dat we unieker zijn dan we zijn.
Ja dat weet ik, maar het is dus niet al het ziekenhuispersoneel.
Ik ga morgen even bellen!!
@Zemraluani ik weet niet wat dat is hahha
@Shaaar even ingekort omdat je het hebt gelezen
Sorry flauw, maar zag je toevallig iets posten over dat je had gesolliciteerd in de branche van @GEEZ (dus saaie crematie referentie) maar misschien zit ik totaal fout.
Hahaha ohh nou nee ik ben nu maar op vanalles aan het solliciteren omdat ik in mijn werkveld dus niet aan de slag kom
Ahhh zo! Succes!
ah ik was tijdens het lezen afgeleid, maar de strekking was duidelijk. Lukt het je voldoende om over te brengen wat dit bijzonder maakt? Even advocaat van de duivel als afstudeerbegeleider. Als een (oud)student mij zou zeggen dat een scriptie bijzonder is denk ik vaak: prima, maar je kunt het dus zonder werkervaring in enkele maanden leren.
Ik heb geen idee, maar ik ben er gewoon heel erg gepassioneerd over, vind het heel erg leuk (de meeste mensen zien het meer als âeen klusjeâ) en iedereen die ik erover spreek zegt ohhhh kom bij ons werken we kunnen zoân energiek jong ding als jou echt goed gebruiken. Maar puntje bij paaltje is er dan geen budget of plek ofzo. En zo langzamerhand verlies ik ook een beetje mijn mojo. Dus ik was best wel opgelucht dat er eindelijk een specifieke vacature stond en had ook echt niet verwacht dat ik niet eens uitgenodigd zou worden op een gesprek. Ik heb het gewoon onderschat. Les voor later!
Mocht je nog eens een kritische blik op een brief willen, laat maar weten. Vast genoeg meelezers hier
hahahaha ik hoop dat ze gaan sprouten