Wat je even kwijt wil #64

Is dat alles? :slightly_smiling_face:

3 likes

Geeneens legoblokjes, vastbinden op een stoel en 24/7 soldaat van oranje laten bekijken met in de hoofdrol Susan & Freek?

5 likes

Damn dit klinkt wel echt als mijn ergste nachtmerrie.

7 likes

En de eeuwige jeuk maar geen nagels om te krabben

5 likes

Neeeee iedereen moet ooit in z’n leven een Barbiefilm gezien hebben!

2 likes

Je mag mijn hockeystick lenen. Dan kan je pootje haken.

1 like

Dit zou ik mn ergste vijand nog niet aandoen.

1 like

Waarom geloof ik hier niets van

6 likes

Dit is wel een van leukste barbie films die er gemaakt is. Dus als je eens iets wil kijken buiten je comfortzone dan is deze wel een goede optie.

2 likes

Dit is ook een martelmethode in camp Delta/guantanamo heb ik gehoord

4 likes

Oooohh die raspberry chocolate is ZO lekker :drooling_face: Enjoy!!

3 likes

Vandaag bij het jeugdjournaal (ochtendjournaal) ging het over ouders die ongevraagd foto’s van hun kinderen op social media plaatsen. Ik keek 't met m’n groep 6 (dan zijn ze 9/10 jaar) en bij 1/4 was het gewoon zo dat ouders foto’s van hen plaatsen zónder te vragen op hun instagram. Toen ik vroeg wat ze daarvan vonden, waren er echt een aantal die dat heel stom vonden.

Moest gelijk aan het forum denken omdat het daar zo vaak over gaat. Het gaat dus niet alleen om kleine(re) kinderen die geen idee hebben wat social media is. Zo bizar.

18 likes

de enige comfortzone dat ik heb rondom dit is dat ik de concentratie niet heb om een film te kijken, etflix moet ook zien dat een aflevering van een halfuur drie keer moet pauzeren!!

2 likes

Het is alsnog te veel maar ik vind een kwart nog meevallen, ik had echt verwacht dat minstens 3/4e van de ouders dit gewoon doet zonder erbij na te denken

Oh woon jij naast de vriend van RoseGold

Ja sorry maar mensen doe je deur gewoon op slot we leven in 2023 niet in 1813

30 likes

Of, wild idee, blijf met je tengels van andermans spullen af

41 likes

Moet je voorstellen dat je dit bij een vriendin of collega of je ouders zou doen. Alleen maar omdat je je kinderen gemaakt hebt ben je nog niet de baas over ze of zijn ze jouw bezit dat je er maar foto’s van kan posten wanneer het je uitkomt. Maak lekker foto’s van jezelf of je eten.

3 likes

Ja, ik had het daar laatst nog over met iemand. Dat je als dief of dievegge flink zou kunnen scoren in dorpen.

2 likes

Ja goh

Maar de politie zend al een decennia lang “even weg? Doe je raam dicht, deur op slot” uit.

De meeste diefstal is opportunisme, zorg dat je geen laaghangend fruit bent.

8 likes

Dat ook. In een ideale wereld wordt er niet gejat, niet verkracht, niet vermoord, geen oorlog gevoerd, geen Suzan en Freek op de radio afgespeeld. Helaas zit het anders. :sob:

30 likes