Misschien is het zwakte, misschien is het kanker
Wat heb je gister allemaal gegeten ?
Ik heb vandaag dus mijn ontslag ingediend en iedereen die ik het vertelde begreep helemaal waarom ik weg ging en gaven me ook gelijk.
En met alle uren die ik nog open heb staan, hoef ik eigenlijk nog maar 3 dagen te werken! Denk dat ik wel nog 2 weken uitwerk en dan 2 werkjes vrij voor ik bij mijn nieuwe baan begin.
Ik kreeg op YouTube een aflevering van Ab Normaal uit 2001 voorgeschoteld en het is nog kutter dan ik me herinnerde hahaha Memory unlocked.
vroeg uitgaan is zo fijn, vooral na een lange werkweek, toch even eruit maar niet mijn hrle ritme verstoord
Shit, ik heb voor het eerst corona. En net nu ik dit weekend jarig ben. Zo lastig omdat de regels eigenlijk niet meer gelden maar ik wil ook anderen niet besmetten.
Ik had wat boeken besteld bij de plaatselijke boekwinkel (ze waren niet in de winkel op voorraad) en ze kwamen net ingepakt aan, waardoor het nog meer als een cadeau voor mezelf voelde.
Is er geen skincare topic waar dit vreselijk saaie onderwerp besproken kan worden?
Heel tevreden met mijn idee om croissantje te beleggen met scrambled egg
Zo jammer dat als je een feestje organiseert en de afmeldingen pas op de dag zelf komen. Had dit gisteren gezegd, had me gescheeld in de boodschappen . Hopelijk blijft het hierbij.
Ik heb de afgelopen week alle kasten in huis opgeruimd en nu moet ik alleen nog mijn kledingkast maar jezus, daar zie ik echt het meeste tegenop. Heb ik straks heel die kast leeg getrokken en dan heb ik natuurlijk geen zin meer.
Haha ja maar dat werkte dus totaal niet.
@Evert op de kop drinken was uiteindelijk de truc. Wel pas na 3 pogingen en een uur verder maar wat een opluchting
@Sovereign niks speciaals eigenlijk. Wel chilisaus maar dat eet ik vaak dus of het daar van is?
Haha nee, ik vraag dit altijd aan mensen als ze de hik hebben en meestal werkt het omdat ze na moeten denken. Als t niet werkt dan vraag ik wat ze drie dagen geleden hebben gegeten en dan werkt het zeker
Ooh haha op die manier. Vond het al raar dat eten van de vorige dag nog in hik kon resulteren haha. Maar ik zal het de volgende keer eens proberen, al hoop ik niet dat dat snel is
Ik was onderweg naar huis even gaan schuilen voor de regen maar nu sta ik al 10 min kou te lijden en de bui houdt maar niet ooop
Ik was gisteren naar een feestje en heb zoveel op en neer gestuiterd dat mn voeten er van tintelen .
Era van Leer
Ik heb een kater from hell. Wel met 2 leuke mensen gezoend vannacht