Dit is echt simsalabim voor mensen die niet in de krochten van Tiktok zitten maar:
Ik zag hier laatst een post over die Nicksterthetrickster op Tiktok, maar ik snap er echt helemaal niks van.
Ik zie af en toe fragmenten van zijn lives en ik krijg echt de neiging om mijn arm door zijn strot te duwen zo ellendig vind ik hem, maar nu zag ik een filmpje dat hij met iemand samen streamt en ze zaten Emma Wagemans als een soort kleuters belachelijk te maken, maar is dit nou echt of zitten ze allemaal in het “complot”?
Ik begrijp echt niks van de verhoudingen tussen iedereen. Die persoon die naast hem zat had ook de hele tijd de hand op zijn schouder.
Woow ik ontdek ineens het nummer dat is gesampled in een ouwe gouwe favoriet van mij
Haha chill
Ik reed net terug van mijn werk en opeens zat er een eend op de weg?? Hij bewoog niet en de auto voor me reed door en alsnog bleef hij zitten (kwam niet onder de wielen) en ik zag het te laat en reed dus ook door… maar volgens mij was het een nep eend? Hij zat zo rechtop met open ogen zonder te bewegen maar wie zet er nou een nep eend midden op een weg
Ik was net op een soort van feestje hier in het dorp waar ik woon. En ik kwam natuurlijk weer mensen van de middelbare school tegen. En het is echt zo’n hele specifieke groep mensen die zijn ‘achtergebleven’ hier en die ook nooit naar de stad zijn verhuisd. Precies de groep waar ik 10 jaar geleden ook echt niks mee had en nu ook nog steeds niet.
Voelt echt altijd zo ongemakkelijk alsof we weer terug zijn op de middelbare school. Ik ben nooit gepest ofzo en ik heb geen hekel aan ze, maar het was wel een beetje die populaire groep waar ik nooit bij hoorde en nu nog steeds absoluut niet bij hoor.
Moet echt snel uit dat dorp hier haha. Zat van de week voor de grap naar enkele tickets naar de andere kant van de wereld te kijken en ben nu echt in staat om er een te kopen.
Sorry beetje dagboekpost weer dit
Mensen die zijn op de middelbare.
Altijd grappig.
Haha ja maar echt. Ze zijn ook ineens allemaal getrouwd of gesetteld en ik zag er zelfs een paar met een babybuik. Echt wtf we zijn 25/26.
Deeeeeenk ik bij mezelf: nou okee vooruit ik kijk effe op de site van de Avrotros. Bij wijze van uitzondering. Kom ik nooit. Waarom zou ik. Geen Latijn te bekennen… nou door wiens tronie word ik begroet?
ANDRE RIEU
Adieu rieu, ik scroll je even naar beneden goed?
Ik ben al paar dagen ziek en vind het zooo irritant dat ik al mn plannen voor dit weekend heb moeten afzeggen terwijl ik er zo’n zin in had. Maar dat er dan mensen zijn die dan pas weer over 2 maanden kunnen afspreken wtf?
hey Oprah… ik wist! dat jij ging reageren. Ben ik nou zo scherp of ben jij zo Rieu-angehaucht? Moet ik nou je titel aanpassen?
‘André Rieu fan vanaf dag 1’
Klinkt wel toepasselijk
Ik blijf hierom gieren.
Moaap moaap Hertje
Ik vind dat stukje tiktok dus ontzettend fascinerend. Ik denk omdat dat dat ontzettend niet mijn bubbel is en ik zo wel een beetje in kijk krijg? Ik vind het trouwens wel een ontzettende nare man
Stapt net eentje in de trein die ruikt alsof ze in de drop heeft liggen marineren.
Poeh lekker weer om eindelijk was buiten te hangen.
Zeker salmari
Haha ik lees dit en ik weet meteen precíes welke lucht je bedoelt. Hoe kan het dat mensen soms zo ruiken? Is dat gewoon een kwestie van te lang niet gedoucht? Wat is het?
Misschien talg. Mijn moeder haar hond is oud en ruikt soms ook een beetje naar drop, en dat is dan de talg.
Mijn vader ruikt naar drop omdat hij er zeker een kilo per week van eet.
En sommige mannenluchtjes hebben ook iets van zoethout/salmiak/laurier erin en dat kan ook droppig ruiken.
Ben echt in een opruimbui en heb gisteren nieuwe plantjes gekocht en de oude (dode…) weggedaan. Voelt helemaal fijn zo in huis.