Wat je even kwijt wil #64

Dit vind ik ook heerlijk. Echt een geluksmomentje om dan je gekochte boek uit te mogen pakken. Ik laat ze in een winkel ook wel eens inpakken omdat ze dan ‘mooi’ blijven in m’n tas, maar natuurlijk ook omdat uitpakken zo fijn is. :relaxed:

3 likes

Hahaha love ook de hele casus omschrijving erbij

5 likes

Ik heb vandaag mijn gas (gelukkig met vlam) 7 uur lang aangelaten… janken!!

7 likes

afbeelding

5 likes

Jep.

2 likes

Met koken verbruik je amper gas, 95% gaat naar verwarming en warm water. Dit kost waarschijnlijk maar een paar euro. Zou het enger vinden dat je huis in de fik had kunnen vliegen, maar gelukkig is het goed afgelopen!

8 likes

Echt? Ik dacht gas is gas. Ja gelukkig stond het vuur aan en roken wij niet. Maarja een kaarsje op een dag zoals vandaag had ik aan kunnen steken.

1 like

Ja, echt! Gas is inderdaad gas maar je hebt veel meer gas nodig om water te verwarmen/voor de verwarming dan om een gaspit te laten branden.

Als je dit aanhoudt (en dit zijn nog de hogere gasprijzen van december) en je gaat ervanuit dat een gemiddelde kookbeurt een halfuur ofzo is dan zou het maar 7 euro zijn. En de prijzen zijn nu alweer lager dan dat. Om je portemonnee zou ik niet wakker liggen

2 likes

Lang geleden dat ik me zo ziek heb gevoeld :face_vomiting::face_exhaling:

2 likes

ik ben per direct opgeroepen om te dj’en voor 17 vrouwen tussen de 40-60. wie heeft DE spotify playlist voor een dinner party voor deze doelgroep😭

8 likes

Spotify :joy::joy:

Abba!

3 likes
16 likes

precies dit stond aan voor werd opgeroepen

I’ve got a feeling - black eyed peas

En dan gewoon op repeat.

17 likes

Dit is echt simsalabim voor mensen die niet in de krochten van Tiktok zitten maar:
Ik zag hier laatst een post over die Nicksterthetrickster op Tiktok, maar ik snap er echt helemaal niks van.
Ik zie af en toe fragmenten van zijn lives en ik krijg echt de neiging om mijn arm door zijn strot te duwen zo ellendig vind ik hem, maar nu zag ik een filmpje dat hij met iemand samen streamt en ze zaten Emma Wagemans als een soort kleuters belachelijk te maken, maar is dit nou echt of zitten ze allemaal in het “complot”?
Ik begrijp echt niks van de verhoudingen tussen iedereen. Die persoon die naast hem zat had ook de hele tijd de hand op zijn schouder.

4 likes

Woow ik ontdek ineens het nummer dat is gesampled in een ouwe gouwe favoriet van mij

Haha chill

2 likes

Ik reed net terug van mijn werk en opeens zat er een eend op de weg?? Hij bewoog niet en de auto voor me reed door en alsnog bleef hij zitten (kwam niet onder de wielen) en ik zag het te laat en reed dus ook door… maar volgens mij was het een nep eend? Hij zat zo rechtop met open ogen zonder te bewegen :duck::duck: maar wie zet er nou een nep eend midden op een weg

5 likes

Ik was net op een soort van feestje hier in het dorp waar ik woon. En ik kwam natuurlijk weer mensen van de middelbare school tegen. En het is echt zo’n hele specifieke groep mensen die zijn ‘achtergebleven’ hier en die ook nooit naar de stad zijn verhuisd. Precies de groep waar ik 10 jaar geleden ook echt niks mee had en nu ook nog steeds niet.

Voelt echt altijd zo ongemakkelijk alsof we weer terug zijn op de middelbare school. Ik ben nooit gepest ofzo en ik heb geen hekel aan ze, maar het was wel een beetje die populaire groep waar ik nooit bij hoorde en nu nog steeds absoluut niet bij hoor.

Moet echt snel uit dat dorp hier haha. Zat van de week voor de grap naar enkele tickets naar de andere kant van de wereld te kijken en ben nu echt in staat om er een te kopen.

Sorry beetje dagboekpost weer dit

10 likes

Mensen die zijn :mountain_snow: op de middelbare.

Altijd grappig.

9 likes

Haha ja maar echt. Ze zijn ook ineens allemaal getrouwd of gesetteld en ik zag er zelfs een paar met een babybuik. Echt wtf we zijn 25/26.

2 likes