Wat je even kwijt wil #64

Het is alsnog te veel maar ik vind een kwart nog meevallen, ik had echt verwacht dat minstens 3/4e van de ouders dit gewoon doet zonder erbij na te denken

Oh woon jij naast de vriend van RoseGold

Ja sorry maar mensen doe je deur gewoon op slot we leven in 2023 niet in 1813

30 likes

Of, wild idee, blijf met je tengels van andermans spullen af

41 likes

Moet je voorstellen dat je dit bij een vriendin of collega of je ouders zou doen. Alleen maar omdat je je kinderen gemaakt hebt ben je nog niet de baas over ze of zijn ze jouw bezit dat je er maar foto’s van kan posten wanneer het je uitkomt. Maak lekker foto’s van jezelf of je eten.

3 likes

Ja, ik had het daar laatst nog over met iemand. Dat je als dief of dievegge flink zou kunnen scoren in dorpen.

2 likes

Ja goh

Maar de politie zend al een decennia lang “even weg? Doe je raam dicht, deur op slot” uit.

De meeste diefstal is opportunisme, zorg dat je geen laaghangend fruit bent.

8 likes

Dat ook. In een ideale wereld wordt er niet gejat, niet verkracht, niet vermoord, geen oorlog gevoerd, geen Suzan en Freek op de radio afgespeeld. Helaas zit het anders. :sob:

30 likes

Touwtje niet, laptop wel

11 likes

Juist in dorpen gebeurd een hoop ellende.

2 likes

De engste mensen wonen op het platteland, sowieso.

12 likes

Hebben jullie echt allemaal zo’n hekel aan Suzan en Freek

8 likes

Ik vind eigenlijk vooral dat Suzan een hele irritante kin heeft.

Freek is identiek aan minstens 11.000 andere Nederlandse mannen dus daar heb ik eigenlijk geen mening over.

Qua muziek hoor ik ze nooit.

18 likes

Ik wel en ik kom daar graag voor uit. Ik schaam me dr niet voor.

2 likes

Maar de persoon in dit voorbeeld was toch gewoon thuis? Ik zou ook niet elke 5 minuten dat ik even de was ofzo ga pakken de deur op slot doen eigenlijk

18 likes

Nou dit?
Als je naar boven gaat moet je toch je spullen op tafel kunnen laten liggen
Ik heb overdag als ik thuis ben de achterdeur ook niet op slot.
Dan kan je in de zomer de achterdeur ook niet meer open hebben

7 likes

Nee inderdaad, dat vind ik wel het enge. Ga je weg, logisch dat je je deur op slot doet. Maar als je even boven bent en iemand komt je huis binnen, echt een onveilig idee.
Ik woon toevallig op een flat maar anders zou ik daar ook echt niet altijd over nadenken.

2 likes

Maar ook daarvoor wordt toch allang gewaarschuwd? Zeker als je straks lekker met je Kärcher in de tuin bezig gaat zou ik de boel voor afsluiten.

Maar deze deur kon je gewoon opentrekken neem ik aan? Zoals wel vaker bij tuindeuren.

Ik weet niet wat voorn deur jij hebt, maar een gewone voordeur trek je niet zomaar open.

1 like

Dacht dat ze via de achterdeur waren binnen gekomen? Die kan je meestel wel gemakkelijk openen als deze niet op slot is.

1 like

Ja dat bedoel ik

Deuren die je anders zo opentrekt doe je op slot, waarom moet die open staan? Dat gedeelte snap ik niet maar misschien is dit stadcentisch gedacht, maar ik zou nooit een deur die je zo opent maar gewoon zo laten. Draai altijd de sleutel om in het slot dan, mocht je niet in een blok wonen.

1 like