Wat je even kwijt wil #64

Deeeeeenk ik bij mezelf: nou okee vooruit ik kijk effe op de site van de Avrotros. Bij wijze van uitzondering. Kom ik nooit. Waarom zou ik. Geen Latijn te bekennen… nou door wiens tronie word ik begroet?

ANDRE RIEU

Adieu rieu, ik scroll je even naar beneden goed?

5 likes

Ik ben al paar dagen ziek en vind het zooo irritant dat ik al mn plannen voor dit weekend heb moeten afzeggen terwijl ik er zo’n zin in had. Maar dat er dan mensen zijn die dan pas weer over 2 maanden kunnen afspreken wtf?

hey Oprah… ik wist! dat jij ging reageren. Ben ik nou zo scherp of ben jij zo Rieu-angehaucht? Moet ik nou je titel aanpassen?

3 likes

‘André Rieu fan vanaf dag 1’

Klinkt wel toepasselijk

Ik blijf hierom gieren.

20 likes

Moaap moaap Hertje

5 likes

Ik vind dat stukje tiktok dus ontzettend fascinerend. Ik denk omdat dat dat ontzettend niet mijn bubbel is en ik zo wel een beetje in kijk krijg? Ik vind het trouwens wel een ontzettende nare man

2 likes

Stapt net eentje in de trein die ruikt alsof ze in de drop heeft liggen marineren. :face_vomiting:

2 likes

Poeh lekker weer om eindelijk was buiten te hangen. :heart:

1 like

Zeker salmari :crazy_face:

6 likes

Haha ik lees dit en ik weet meteen precíes welke lucht je bedoelt. Hoe kan het dat mensen soms zo ruiken? Is dat gewoon een kwestie van te lang niet gedoucht? Wat is het?

Misschien talg. Mijn moeder haar hond is oud en ruikt soms ook een beetje naar drop, en dat is dan de talg.

1 like

Was het @Trenchcoat? hahahaha

3 likes

Mijn vader ruikt naar drop omdat hij er zeker een kilo per week van eet.
En sommige mannenluchtjes hebben ook iets van zoethout/salmiak/laurier erin en dat kan ook droppig ruiken.

4 likes

Ben echt in een opruimbui en heb gisteren nieuwe plantjes gekocht en de oude (dode…) weggedaan. Voelt helemaal fijn zo in huis.

16 likes

Heb ik vannacht toevallig wel gehad :joy:

1 like

Halleluja :sunny:

31 likes

Jaaa ik zit nu al buiten maar kan niet wachten op deze temperaturen!

6 likes

Ik heb ook heerlijk in het zonnetje wijn gedronken. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Nou ik vind het allemaal nog veel te koud hoor. Ik wil minstens 15.

9 likes

Ja inderdaad :joy: ik ben blij dat het zonnetje lekker gaat schijnen enzo hoor, maar 13 graden is nog steeds winterjasweer wat mij betreft.

1 like