Wat je even kwijt wil #64

Ja :cry: gelukkig bleef ze beneden.
Die sleutel was echt voor nood maar ze gebruikte zovaak ongepast. Nieuwe woning krijgt ze geen sleutel.

Dat is ook erg zo doorlopen. Slaapkamer is echt verboden terrein.

1 like

Ik zit hier helemaal te genieten van dit filmpje:

:pleading_face: :heart:

15 likes

Love het dansen, maar trouwen ze nou in een gymzaal onder tl-licht?

4 likes

Ja volgens mij is het een gymzaal. Maar zo te zien waren er ook genoeg mensen. Denk dat het ook wel lastig kan zijn om een goede locatie te vinden?

Ja, het ziet er niet uit alsof ze er minder lol door hebben, en wsl een stuk goedkoper dan een fancy ‘romantische’ locatie

7 likes

Ze hebben bij onze nieuwe verbouwde HEMA en paskamer!! :astonished:

26 likes

Ugh ik ben echt zo’n small talker geworden over het weer. ‘Lekker weertje hè ‘ ‘oh fijn zeg dat zonnetje!’ :face_vomiting:

8 likes

Er stapt een meid de bus in en die stinkt zo erg naar parfum dat ik instant hoofdpijn heb. :face_vomiting:

3 likes

I feel you, voel me dan altijd zo:

59 likes

Ik ben twee weken geleden besloten dat ik een spagaat wil leren, en ben dagelijks allemaal rek-oefeningen aan het doen. Ik heb nu zooo’n spierpijn vandaag, het zou me verbazen als ik het ooit werkelijk zou kunnen :sweat_smile:

17 likes

Ik moet eerder weg van werk en ben er helemaal zenuwachtig van. Normaal merk ik vanzelf wel dat mensen gaan afsluiten natuurlijk maar nu moet ik zelf op de tijd letten en dat is blijkbaar een hele opgave

Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaaaaren weer een low waist jeans aan en ik moet er echt aan wennen.

1 like

Tokio Hotel komt naar Arnhem en ik was vroeger zoooo fan en vond Bill echt de mooiste jongen ooit. En nu luister ik het al jaren niet meer maar twijfel om toch te gaan om vroeger :joy:

10 likes

Gun jonge Teigetje een fangirlmoment!

4 likes

Naar arnhem omg hier zou ik vroeger om hebben gegilt. Wacht ff komen zij naar t gelredome?

2 likes

Nee musis :joy: niet groot genoeg meer voor Gelredome denk ik.

3 likes

Hahah ja ik dacht al haha. Musis is wel een leuk zaaltje voor hun.

2 likes

Ik ben een aantal jaren geleden nog wel eens geweest in Eindhoven (met een forummer maar volgens mij zit zij hier niet meer) en dat deed mijn jonge fangirl wel echt veel goeds hoor! Waar ik vroeger altijd droomde van vooraan staan heb ik toen eindelijk Bill van dichtbij gezien en was mn oude tienerhonger weer gestild. De muziek is wel ruk maar ze deden Durch den Monsun ook nog dus dat was wel genieten

5 likes

Ik zou gaan. Is toch leukkkk

Niet echt een goede vergelijking denk ik, maar ik was 25 jaar geleden ontzettend fan van de Spice Girls (natuurlijk) en ben destijds nooit naar een concert geweest, maar als ze nu naar Nederland zouden komen zou ik zeker gaan

2 likes

Gaan! Ben ooit naar fall out boy geweest en toen speelde ze ook oude nummers. Echt leuk was dat.

4 likes