Ik ook, maar met sjaal en jas was het einde van de middag opeens toch wel lekker!
Weekendje weg geweest en het was heel gezellig maar nu moet ik morgen weer werken en heb ik eigenlijk nul tijd voor mezelf gehad en dat voelt mehh
Omg ik heb door jou post nu ook zin om naar de intratuin te gaan en planten te shoppen
Jaaa doen
Tegenover mij wonen een aantal mensen die vandaag heel dronken zijn. Ze liepen net naakt op straat en waren een uur geleden ook al midden op straat auto’s aan het tegenhouden. Inmiddels zijn ze binnen. Zou ik hier een melding van maken?
Heb je er last van
Als ze binnen zijn, weet ik niet wat de politie verder nog aan kan doen.
Nee, maar er lopen midden op straat op een drukke weg. Ben eerder bang voor een ongeluk
@Schaakmat , klopt inderdaad. Hoop dat ze binnenblijven
Maar ze zijn nu toch binnen? Dan hoef je er nu geen zorgen om te maken
Ik wil 25 mja je moet een gegeven paard ook niet in de bek schijten.
Zijn ze momenteel een gevaar voor zichzelf? Zo ja dan zou ik er wel melding van maken.
Als ze alleen opvallend en aanwezig zijn niet.
Ach over een paar maanden is het waarschijnlijk 35 graden en kunnen we weer lekker klagen over die tyfus hitte.
Nooit!
Mij hoor je niet klagen hoor. Die 2 weken dat t heet is dan pas kom ik tot leven.
Op aanraden van iemand de film “The Banshees of Inisherin” gekeken nou als ik al niet depri was, dan nu wel
Ik ken het hele park niet maar ben vanuit Nederland hier zelfs boos over
Ah zo leuk, ik moet eigenlijk Bumble BFF echt weer eens aanslingeren. Kwam ook mensen van het forum tegen, maar ik vergeet het dan vaak ineens een paar dagen die app te openen en dan verlopen de matches weer haha.
Ben ook zo ongemakkelijk in dat eerste chat contact.
Ik heb vanochtend om half 10 mijn eerste alcoholcontrole ooit gehad. Alle auto’s werden aangehouden bij een afrit. Zouden ze dat doen voor doorhalers van zaterdagavond?
Ik ben echt bij het meest afschuwelijke Italiaanse restaurant ooit vanavond