Dat is echt afschuwelijk dat moment dat je dat realiseert maar er niet meer uit kunt
Ah ja dit heb ik ook zo erg. Denk dat ik er spijt van krijg als ik niet ga, dus ik ga maar overstag en ga kaartjes kopen haha
sorry maar er is niets meer wholesome dan twee blije buschauffeurs die elkaar groeten als ze elkaar passeren
Ik ben nu in mijn eentje in mijn nieuwe huis aan het schilderen met drum and bass muziek en ik ben helemaal in mijn element. Het is dat ik morgen weer vroeg op moet, anders had ik heel de nacht zo door kunnen gaan. Zo ontspannen!
Meanwhile in het buren ergernissen topic…
DIE HOER HEEFT DE MUZIEK WEER TERINGHARD AAN!!! nog ff en ik draai dr nek om
Love being a lefty. Ik ben een verjaardagskaart aan het schrijven en stop na elk woord even met schrijven voor een halve minuut. Ik ken mezelf, veeg normaal gesproken alles weer uit met m’n handpalm… Duurt alleen wel lang zo
wilde even snel een handdoek buiten drogen maar vergat dat het 's nachts ging vriezen dus ik haalde net een stijve plak stof naar binnen
het bleef rechtop staan
Voor korte dingen zoals kaarten leg ik altijd een post-it onder mijn linkerhand, die schuift dan mee en dan krijg je geen vlekken (zolang je geen vulpen gebruikt natuurlijk). Misschien een tip!
Ik ben verbaasd over wat ik te zien krijg op insta
Doen mensen dit echt?
mijn vader schrijft hierom ondersteboven haha, al vaak verbaasde blikken gezien wanneer hij formulieren oid die naar hem toegeschoven werden weer omdraaide om zn krabbel te zetten.
Waarom vinden mensen het nodig om een fles water uit te knijpen als je langs fietst?
Ik wilde thuis nog even checken of m’n jurk niet doorscheen. Drie keer raden wat ik vergeten ben en wat de conclusie is nu ik al op kantoor ben
ik ben echt meer hyped voor de barbiefilm dan ik had verwacht
ik was vroeger niet eens een barbiemeisje
er doen zoveel random leuke mensen mee zoals mijn 00s/10s filmicooncrush
Dit wordt echt iconic!
Iemand die knijpt, in een fles, waar water in zit. Bedankt voor je medeleven in deze tragische en dramatische ervaring.
Dus jij fietste langs iemand die een fles water uitkneep richting jou waardoor jij nat werd…?
Vreemde mensen wel
Ja, dat dus. Kinderen
Was een vent chagrijnig op mij omdat mijn stoplicht groen was, maar de zijde aan de overkant stond nog op rood.
Ze beweren altijd brutaal zijn. Maar mijn ervaring is dat pensionado’s altijd wel wat hebben.
@Clancy kon erger. Ik heb als kind is gehad dat kinderen al fietsend chips in mijn gezicht spuugde.
Wat is er toch mis met mensen?