Ergens klinkt het best gezellig, maar ik zie dan al helemaal voor me dat je net een potje aan het seksen bent en dat dan ineens je familie binnen komt, haha
Wel minder voor hem. Zijn familie gedraagd zich ook als gast zeg maar. Wachten om bediend te worden. Koetjes kalfjes pietpraat, soort van ‘stijf’ zitten. Ik vind het lastig te verwoorden.
Maar m’n familie zegt bijv is het goed als ik koffie pakt. Of als ik vraag of ze wat willen zeggen ze, blijf maar zitten ik pak zelf wel. Of ze helpen met de afwas etc. We zien mijn familie sowieso veel vaker waardoor meer eigen voelt.
@Mrs.Fraser dat hadden wij dus op een keer. Zijn moeder had zichzelf onverwachts binnengelaten (sleutel was voor nood) en wij waren boven bezig. En niet heel stil bezig in een gehorig huis. Kwamen we beneden zat ze daar op een stoel aan de eettafel.
Geen idee hoe lang ze er zat maar ze moet wat gehoord hebben.
Normaal mens gaat dan toch weg.
Oké ja, een normaal mens gaat dan weg haha, dat is wel raar. Ik snap het meteen
Ze bleef ook gewoon zitten wachten? Wat ongemakkelijk zeg!
Ik moest ook altijd goed opruimen voordat de modder van mn ex kwam, want die liep zo der pardon zo de slaapkamer in soms (appartement, dus grensde aan de woonkamer, maar toch!).
Edit: verhaal weggehaald want toch bang dat t herkenbaar is als een bekende van mij hier meeleesr haha
Pff ben niet vooruit te branden terwijl ik een mega to do list heb😭
Ik appte mijn huisgenoten dat ik zin had in seks en dat ik een man nodig heb. Precies wanneer een mannelijke collega die ik eerder ontmoet op mijn huisgenoot haar telefoon aan het kijken was.
Ongemakkelijk
Omdat de cameraploeg, BNer en die auto al flink van tevoren klaarstaan.
Dus al die ouwetjes hebben binnen no-time door dat de loterij er staat
Never forget dat een buurvrouw aan Rick Brandsteder vroeg of hij voor haar kwam. Nee dus.
Ja gelukkig bleef ze beneden.
Die sleutel was echt voor nood maar ze gebruikte zovaak ongepast. Nieuwe woning krijgt ze geen sleutel.
Dat is ook erg zo doorlopen. Slaapkamer is echt verboden terrein.
Love het dansen, maar trouwen ze nou in een gymzaal onder tl-licht?
Ja volgens mij is het een gymzaal. Maar zo te zien waren er ook genoeg mensen. Denk dat het ook wel lastig kan zijn om een goede locatie te vinden?
Ja, het ziet er niet uit alsof ze er minder lol door hebben, en wsl een stuk goedkoper dan een fancy ‘romantische’ locatie
Ze hebben bij onze nieuwe verbouwde HEMA en paskamer!!
Ugh ik ben echt zo’n small talker geworden over het weer. ‘Lekker weertje hè ‘ ‘oh fijn zeg dat zonnetje!’
Er stapt een meid de bus in en die stinkt zo erg naar parfum dat ik instant hoofdpijn heb.
Ik ben twee weken geleden besloten dat ik een spagaat wil leren, en ben dagelijks allemaal rek-oefeningen aan het doen. Ik heb nu zooo’n spierpijn vandaag, het zou me verbazen als ik het ooit werkelijk zou kunnen
Ik moet eerder weg van werk en ben er helemaal zenuwachtig van. Normaal merk ik vanzelf wel dat mensen gaan afsluiten natuurlijk maar nu moet ik zelf op de tijd letten en dat is blijkbaar een hele opgave
Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaaaaren weer een low waist jeans aan en ik moet er echt aan wennen.
Tokio Hotel komt naar Arnhem en ik was vroeger zoooo fan en vond Bill echt de mooiste jongen ooit. En nu luister ik het al jaren niet meer maar twijfel om toch te gaan om vroeger